فروش عمده انواع رنگ های پودری صنعتی کرمان

شرکت زرین فام بهترین تولید کننده عمده رنگ پودری و همچنین صادر کننده به سراسر کشور است.این شرکت برای راحتی کسانی که از شهرهای دیگر نظیر تبریز، کرمان، اراک، و غیره هستند این امکان را قرار داده است تا در کمترین زمان ممکن بتوانند بهترین رنگ پودری را از زرین فام تهیه کنند.

فروش انواع رنگ های پودری

رنگ های پودری ترموپلاستیك

رنگ پودری ترموپلاستیك بر اثر گرما ذوب شده و بر سطح جاری می‌شود؛ اما هنگامی كه بر اثر سرد كردن جامد می‌شود، تركیب شیمیایی خود را حفظ می‌ كند.

رنگ های پودری ترموست

این رنگها در دماهای بالا ذوب شده و سیال می‌شوند مواد جدید به وجود آمده در گرمای مجدد و در اثر مجاورت با گرما دوباره ذوب نمی‌شوند و ساختار شیمیایی متفاوتی نسبت به رزین اولیه دارند.

رنگهای پودری از نظر ظاهری به رنگهای

  1. چکشی،
  2. چرمی،
  3. سنباده ای،
  4. متالیک،
  5. چروک وساده تقسیم می شوند. از نظر ساختاری به گروه های
  • پلی استر،
  • اپوکسی،
  • اپوکسی – پلی استر ( هیبریدی)
  • و پلی یورتان

تقسیم می شوند. از نظر براقیت نیز، رنگهای

  1. مات،
  2. نیمه مات،
  3. سوپر مات،
  4. براق،
  5. نیمه براق و
  6. سوپر براق قابل ارائه هستند.

فروش عمده رنگ پودری

تفاوت رنگهای صنعتی و ساختمانی

كاربرد رنگهاي صنعتي در محيط هاي صنعتي و براي رنگ آميزي و پوشش دهي محصولات صنعتي و رنگهاي ساختماني در محيط هاي مسكوني می باشد.

هر نوع رنگی برای یک هدفی ساخته شده است .
مثلا رنگ هاي صنعتي با هدف محفاظت از سطوح ، حفاظت از وسايل و تجهيزات در مقابل عوامل مختلف محيطي
نظير رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، آتش سوزی، حلال های صنعتی، سایش مداوم و …
استفاده می شوند .
در مقابل رنگ های ساختمانی با هدف زیبایی بخشی به ساختمان و دلپذیر کردن محیط زندگیست
و اهداف حفاظتی در درجه ی دوم اهمیت قرار دارند. به طور کلی تنوع رنگ های ساختمانی در قسمت پوشش رویه یا Top Coat بسیار زیاد است اما در رنگ های صنعتی هر چه به لایه های زیرین مانند پوشش اصلی یا Base Coat و آستری یا Primer نزدیک بشویم تنوع زیادی می بینیم.

فروش عمده رنگ پودری
روش استفاده از رنگ صنعتی پودری

رنگ پودری اسپری الکترواستاتیک مبتنی بر اپوکسی به طور گسترده ای برای محافظت از انواع بسترهای فلزی در برابر خوردگی استفاده می شود.

با استفاده از فرآیندی که در آن قطعه به صورت الکترواستاتیک با پودر خشک مایع شده با هوا پاشیده می شود و بعد از آن که خالی شود، اپوکسی اسپری الکترواستاتیک به طور کلی با ضخامت ۱٫۵ تا ۴٫۵ میلی متر یا هزارم اینچ اعمال می شود.

درجه حرارت استفاده از پوشش معمولی از ۱۸۰ درجه سانتیگراد تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد یا ۳۶۰ درجه فارنهایت تا ۴۸۰ درجه فارنهایت متغیر است. پودرهای مبتنی بر اپوکسی برای کاربردهای نوع خارجی توصیه نمی شوند.

رنگ پودر بستر مایع مبتنی بر اپوکسی همچنین به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد تا انواع بسترهای فلزی در برابر خوردگی محافظت شود. فرآیند بستر سیال معمولاً وقتی مورد استفاده قرار می گیرد كه بخشی نیاز به پوشش ضخیم تر از سایر روش های رنگ پودری دارد. با استفاده از فرآیند فرو بردن که در آن قسمت از قبل گرم شده و درون یک پودر خشک مایع شده با هوا غوطه ور شده و پس از خالی کردن، پوشش پودر مایع با پایه اپوکسی معمولاً با ضخامت ۵ تا ۳۰ میلی لیتر یا هزارم اینچ استفاده می شود.

درجه حرارت استفاده از رنگ پودر مایع معمولی مبتنی بر اپوکسی از ۱۸۰ درجه سانتیگراد تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد یا ۳۶۰ درجه فارنهایت تا ۴۸۰ درجه فارنهایت است. پودرهای مبتنی بر اپوکسی برای کاربردهای نوع خارجی توصیه نمی شوند.

غالباً برای مهار خوردگی روی قطعات، از پودر اسپری الکترواستاتیک مبتنی بر پلی استر در انواع بسترهای فلزی استفاده می شود. با استفاده از یک فرآیند اسپری که در آن قطعه به صورت الکترواستاتیک با پودر خشک مایع شده با هوا پاشیده می شود و بعد از آن می توان پس از خالی کردن، روکش پودر الکترواستاتیک مبتنی بر پلی استر غالباً با ضخامت بین ۱٫۵ تا ۴٫۵ میلی لیتر یا هزاران اینچ استفاده کرد. درجه حرارت استفاده از پوشش معمولی از ۱۸۰ درجه سانتیگراد تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد یا ۳۶۰ درجه فارنهایت تا ۴۸۰ درجه فارنهایت است. پودرهای پلی استر برای کاربردهای داخلی و خارجی توصیه می شوند.

 

بهترین و با کیفیت رنگ پودری را از زرین فام با بهترین قیمت تهیه کنید. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *