خرید و فروش عمده رنگ پودری چرمی اهواز

فروش رنگ الکترواستاتیک در اهواز از طریق فروشگاه اینترنتی رنگ زرین فام برای سهولت شما خریداران عزیز امکان پذیر می باشد . قبل از خرید رنگ پودری به چند نکته بسیار مهم باید دقت کنید: اصل بودن و میزان باریت رنگ و مقدار پوشش دهی، قیمت مناسب، کیفیت محصول و حمل ونقل آسان و موارد این چنینی بسیار حائز اهمیت هستند.

به نظر شما قیمت رنگ الکترواستاتیک با کیفیت به صورت منصفانه چقدر است؟

خرید رنگ های پودری چرمی

این سبک رنگ ها با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت دارای کدهای رنگ وسیع و زیبایی می باشدو به همین علت دارای طیف وسیعی ومتنوعی در کاربرد می باشد.این پوشش ها دارای سطحی ناصاف هستند و به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

گروه اول : پوشش هایی که یک رنگ زمینه و یک رنگ ثانویه بصورت رگه رگه برای رنگ زمینه دارند.
گروه دوم : یک رنگ بوده و مانند یک سطح فلزی ضربه خورده و ناصاف هستند از این پوشش ها به دلیل دارا بودن سطحی ناصاف و تنوع رنگی و ظاهری، می توان از آن برروی سطوحی که دارای مشکلاتی مانند جوشکاری است و سطحی ناهموار دارد استفاده نمود.
هنگام استفاده از این پوشش ها باید به نکات زیر توجه نمود زیرا این پوشش ها با ضخامت بالاتر از حد معمول ساخته می شوند دارای مقاومت های مکانیکی کمتری می باشند به همین منظور برای سطوحی که نیاز به مقاومت های مکانیکی بالایی دارند مناسب نیستند. این گونه رنگها بیشتر جنبه تزئینی دارند و اگر در معرض اشعه مستقیم خورشید و یا حرارت بسیار بالا و مواد شیمیایی مضر باشند ممکن است پدیده گچی شدن برروی سطح دیده شود در نتیجه در برخی از موارد استفاده از یک لاک مناسب برروی پوشش توصیه می شود. موقع استفاده از این گونه پوشش ها تمامی شرایط مانند فاصله سر اسپری تا سطح ، ولتاژ پاشش ، فشار هوای همراه پودر و سرعت اعمال رنگ توسط اپراتور های کوره باید یکنواخت باشد. جهت دستیابی به ضخامت یکنواخت و مناسب باید ولتاژ پاشش تا ۱۰ کیلو ولت نسبت به رنگهای معمولی پایینتر باشد.

برای سفارش محصول مورد نظربا همکاران ما درتماس باشید.

خرید رنگ پودری

ویژگی رنگ های چرمی

رنگ های چرمی زرین فام در انواع مختلف سطوحی زیبا و جذابی را بر روی قطعات شما به وجود می آورد. این رنگ ها پوشش های صاف و یک دستی را بروی قطعه مورد نظر شما به وجود می آورد. این پوشش های چرمی در طیف های مختلف قابل تولید می باشند. پوشش های چرمی مقاومت خوبی در برابر سایش، ضربه و خراش دارند. با ضمانت می توان گفت رنگ های چرمی زرین فام از کیفیت عالی تر و قیمت به صرفه تر از محصولات مشابه دیگر برخوردار است. این نمونه رنگ ها در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند که چند نمونه از ان ها شامل: مبلمان فلزی، تجهیزات برق، تابلو برق، درب های ضد سرقت، درب و بدنه های آسانسور، صنعت ساختمان، سیستم های بایگانی، و مبلمان شهری.

هنگام خرید رنگ پودری به صورت اینترنتی مراقب سود جویان کلاه بردار باشید. و از شرکت های معتبر و قابل اعتماد خرید نمایید. زرین فام برند برتر، بهترین و باکیفیت ترین رنگ پودری را در کمترین زمان در اختیار شما قرار خواهد داد.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *