خرید انلاین رنگ پودری اپوکسی پلی استر

خرید انلاین رنگ پودری

مرکز فروش رنگ اپوکسی پلی استر

امروزه، مرکز فروش رنگ اپوکسی پلی استر، قدم در راه فروش اینترنتی این محصول برداشته است و با صرف کم ترین میزان وقت و هزینه، باکیفیت ترین انواع این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد به همین دلیل، اعتماد و رضایت آن ها را نسبت به خود، جلب نموده است. رنگ های نام برده شده، با استفاده از بهترین و مرغوب ترین انواع مواد تهیه شده اند به همین علت، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

رنگ های نام برده شده به الوان دو جزئی هم معروف هستند یعنی به گونه ای طراحی شده اند که هم به عنوان تزئین کننده ی سطوح، کاربرد دارند و هم منجر به افزایش مقاومت در برابر فشار های نامساعد محیطی می گردند.

از این رنگ ها می توان برای تازه سازی کفپوش های حیات، هال، ایوان و دیوار های بتنی استفاده نمود و نما و ظاهر جذاب و کاملا براقی را برایشان خلق کرد.

رنگ های اپوکسی، در منافذ بتنی، سیمانی و دیگر انواع مصالح به خوبی نفوذ می کنند و مانع از واپاشی آن ها در برابر حرارت، رطوبت و مواد شیمیایی می گردند به همین علت، طول عمر مفید آن را به کرات، بالا تر می برند.

از طرفی، شخص، قادر است که بسته به سلیقه ی خود، در رنگ نمودن نرده های چوبی نیز از آن ها بهره بگیرد اما میزان دوز مصرفی آن در این حالت باید به دقت اندازه گیری شود.

گاها برخی از نقاشان از این محصولات در تابلو های خود، بهره می گیرند و ظاهر و جلوه ی بسیار خاصی را به آن ها می بخشند.

خرید انلاین رنگ پودری

مزایای پوشش های پودری

پوشش های پودری به عنوان جایگزین زیست محیطی پوشش های حلال پایه، مشخصاً با انتشار کمتر ترکیبات آلی فرار و مواد خطرناک آلاینده هوا شناخته می شوند.علاوه بر این، فرایندهای پوشش پودر از مصرف انرژی و تولید پسماند می کاهند. و این در حالی است که این نوع پوشش ها در بعضی بازار ها کلیدی مختص این صنعت مثل چوب، چند سازه های چوبی و پلاستیک ها عمدتاً حضور ندارند.

در اوایل کاربرد این نوع فناوری، دمای آستانه پخت عامل اصلی محدود کننده در استفاده از پوشش های پودری برای زیرآیندهای حساس به دما بود. با وجود این در سال های اخیر فناوریهای نوین استفاده از پوشش های پودری برای مثال پوشش های پودری سخت شونده با UV را برای طیف گسترده ای از زیرآیندها امکان پذیر نموده است.

ویژگی های سطحی اثر زیادی روی پوشش های پودری پخت شونده با UV دارند و از جمله عوامل تعیین کننده در این فناوری به حساب می آیند.

خرید انلاین رنگ پودری

بازار رنگهای پودری

مصارف رنگ‌های پودری را می توان به دو گروه مجزا تقسیم کرد:

الف ) مصارف تزئینی:

پوشش تزئینی نهایی را در محصولات ساخته شده ایجاد می نماید مانند: لوازم خانگی، ابزار ماشین الات و …

ب) مصارف ویژه :

در اینگونه مصارف کاربرد تزئینی نداشته و برای خواص اجرایی ویژه استفاده می‌شوند مانند: خواص حفاظت برای لوله‌ها و شیرآلات و اتصالات و …

فرایند ساخت پوشش های پودری

روش متداول برای ساخت رنگ های پودری، روش اختلاط مذاب مواد اولیه مورد استفاده در اکسترودر می باشد که پس از آن به ذرات ریز تبدیل می شوند.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *