خرید انواع رنگ پودری

خرید رنگ پودری

اگر به دنبال رنگ پودری با کیفیت هستید حتما موقع خرید به میزان پوشش رنگ پودری، مقاومت رنگ در برابر شرایط آب و هوایی و براقیت آن توجه کنید. با خیال راحت می توانید با کیفیت ترین رنگ های پودری را از زرین فام با مطمئن ترین قیمت خریداری کنید.

تعریف رنگ های پودری

پوشش‌های پودری به گروهی از پوشش های القا شده که از مخلوط رزین، عامل شبکه ای کننده، پیگمنت‌ها و سایر افزودنی‌ها بدست‌می آید گفته می شود. رنگ پودری کوره ای، پوششی مناسب برای حفاظ روی دیوار است که به صورت پودر ساخته می شود و پس از پاشش به وسیله دستگاه مخصوص، طی زمان و با دمایی تعیین شده تحت حرارت قرار می گیرد ذوب و سخت شده و پس از سرد شدن عایقی بسیار مقاوم و با کیفیت بدست میاید، زمان و دمای پخت رنگهای پودر هم متفاوت است و باید طبق دستور کارخانه سازنده باشد که معمولا ۱۰ تا ۱۸ دقیقه، و دما از ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است و در رنگهای روشن دمای پایین با زمان بالا (برای جلوگیری از زرد شدن) و رنگهای تیره دمای بالا و زمان کمتری نیاز می باشد.

پوشش‌های پودری مرکب از پیگمنت‌، رزین، فیلر و مواد افزودنی هستند که ابتدا این مواد را در اکسترودر به‌صورت مذاب درمی‌آورند تا با هم مخلوط شوند که اصطلاحا به این فرآیند «اکسترود شدن» می‌گویند. سپس ماده مذاب سرد شده را طی فرآیندی دومرحله‌ای آسیاب می‌کنند تا به ذراتی بین بیست تا هشتاد میکرون تبدیل شود و سپس پودر به‌دست آمده را از الک عبور می‌دهند و بسته‌بندی می‌نمایند. تولید و مصرف رنگ های پودری الکتروستاتیک در صنایع مختلف به عنوان جایگزین برخی رنگ های مایع در سطح جهانی گسترش یافته و این رنگ ها روی سطوح به صورت پودر خشک اعمال شده به عنوان رنگ های تزیینی و هم به عنوان پوشش حفاظتی مصرف می شوند. این پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد.

خرید رنگ پودری

پوشش های پلی استر

این پوشش­ها بر پایه رزین های پلی استر کربوکسیل می باشند  این پوشش ها از واکنش شیمیایی رزین پلی استر و یک عامل پخت فعال اپوکسی با وزن مولکولی خیلی کم تشکیل می شود. با توجه به مقاومت مناسب این پوشش ها در برابر تابش نور خورشید، از این پوششها برای کاربردهای بیرونی (outdoor ) استفاده میشود. لازم به ذکر است این نوع پوشش­ها دارای خواص مکانیکی و شیمیایی بسیار مناسبی می­باشند. بنابراین از این رنگها جهت رنگ آمیزی پروفیل آلومینیوم، تابلو های برق، کولر، قطعات خودرو و… استفاده میشود. مهمترین عوامل شبکه­کننده پوشش­های پلی استر، تری گلیسیدیل ایزوسیانورات(TGIC) می باشد. با توجه به اینکه این پوشش­ها ترکیبات ایزوسیاناتی (ولیکن بلوکه شده و غیر فعال) هستند در رنگهای  پلی­استر از عامل شبکه­کننده دیگری مانند پریمید(primid) نیز استفاده می شود.

خرید رنگ پودری

فروش رنگ پودری الکترواستاتیک به قیمت درب کارخانه

مرکز های زیادی وجود دارند که به عرضه کالا های خود با قیمت های پایین اقدام می نمایند. این دسته دار فروشگاه ها یک روش بسیار خوب را برای انجام این کار انتخاب می کنند که به این صورت می باشد که قیمت کالا های شان را کاهش می دهند.

این فروشگاه ها محصول های خود را به قیمت تولید می فروشند. در این میان مراکز زیادی هم وجود دارند که به فروش رنگ الکترواستاتیک به قیمت درب کارخانه در ایران می پردازند. از این رو کسانی که در پی تهیه این نمونه های پر مصرف می باشند می توانند به این مراکز بروند و نمونه های مد نظر خود را با قیمت های بسیار ارزان و به میزان زیاد خریداری کنند.

شرکت زرین فام علاوه بر فروش رنگ در مقدار زیاد به قیمت عمده یک هدیه بلیط سفر به کیش به ازای خرید بالای یک تن هم به مشتریان عزیز ارائه می کند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *