خرید اینترنتی رنگ پودری الکترواستاتیک در اصفهان

خرید اینترنتی رنگ پودری

ممکن است خیلی از شما در خرید اینترنتی دچار شک و تردید شوید به این دلیل که کلاه برداری ها بسیار زیاد شده است. توصیه ما این است هنگام خرید اینترنتی از مطمئن ترین مراکز فروش رنگ پودری با خیال راحت در کمترین زمان به صورت اینترنتی نیازتان را بر طرف کنید. زرین فام سپاهان این اطمینان را به شما می دهد که با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت خریداری کنید.

رنگ کوره ای استاتیک یا پودری چیست

•پوشش های پودری:
پوشش های پودری اولین بار در اوایل دهه ۵۰ میلادی در ایالت متحده امریکا ظهور یافتند. در آن زمان روش کاربردی رنگ های پودری تنها با روش بستر سیال (F.B) بود که در این روش قطعه مورد نظر ابتدا تا دمای مشخصی داغ می شد و بعد در داخل حمامی از پودرهای معلق در هوا فرو برده می شد و در نتیجه پوشش ضخیمی از پودر بر روی سطح می نشست.
در طی همان سال روش الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی با رنگ های پودری توسط کمپانی شل(shell) در انگلستان ابداع گردید و از سال ۱۹۶۲ هم زمان با شروع استفاده از این روش ، طی ۱۰ سال رشد بسیار زیادی در صنعت تولید رنگ های پودری مشاهده شد بطوریکه در مقایسه با سایر صنایع نوپا چشم گیر بود.
این نوع پوشش ها اگرچه در خاور دور با اقبال روبرو شد ولی در اروپا و امریکا مورد توجه واقع نشد، که علت آن گران قیمت بودن این نوع پوشش های پودری در مقایسه با سایر انواع آن بود.

•رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) چیست:
رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین به علاوه رنگدانه انتخابی شماست. پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می‌شود با تفاوت اینکه ، تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می‌باشند.
زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می‌شود ، ذرات به سطح فلز می‌چسبند . این به خاطر این است که قطعه کار به ارت زمین وصل شده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می‌کند.
ذرات چسبیده به سطح فلز ، در کوره‌های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد پخت می‌شود . رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست ، ضخیم و مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیائی ، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد.

فروش رنگ پودری

قیمت انواع رنگهای اپوکسی در اصفهان

از آنجایی که شما هم می دانید قیمت رنگ های پودری الکترواستاتیک به عوامل مختلفی از جمله میزان پوشش دهی، براقیت، میزان باریت رنگ و میزان رزین بستگی دارد. راه های خرید و فروش آسان رنگ پودری اپوکسی و پودر صنعتی در اصفهان را میتوانید با مطمئن ترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت زرین فام تهیه کنید. قیمتهای متناسب با حوزه فعالیت شما در کار تولیدی و صنعتی بسیار حایز اهمیت میباشد، بنابراین پیشنهاد می کنیم از قیمتهای شرکت زرین فام با خبر شوید. ما سعی داریم کالای خود را به بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنیم. هدف این شرکت جذب مشتری به بصورت دایم و رضایت مشریان در اولین اولویت ما می باشد. شما میتوانید هر گونه دغدغه و پیشنهادات و پرسش های خود را از ما بخواهید.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *