خرید رنگ پودری در تبریز

خرید رنگ پودری

برای خرید بهترین رنگ پودری الکترواستاتیک در تبریز اگر دچار مشکل هستید و یا دسترسی به مراکز معتبر ندارید نگران نباشید. شرکت زرین رزین فامینو در کمترین زمان با کیفیت ترین رنگ پودری را در هر کجای ایران که باشید در اختیار شما قرار می دهد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع رنگ های پودری

رنگ های چرمی:

رنگ های چرمی پوششی زرین فام با کیفیت ممتاز سطوحی زیبا را بر روی قطعات به وجود می آورد.پوشش دهی های چرمی در طیف رنگ های عالی و مناسب روی سطوح ایجاد میکند و مقاومت نسبتا خوبی از خود نشان می دهد.در صنایعی همچون صنایع مبلمان،تجهیزات برق و تابلوهای برقی و صنعت ساختمان بیشترین کاربرد را دارد.

رنگ های چکشی:

یکی از انواع رنگ های پودری صنعتی رنگ های چکشی است که با پوششی مناسب و منحصر به فرد با تنوع خیلی بالا مورد توجه صنایعی همچون صنعت آلومینوم و لوازم خانگی صورت گرفته است.برای دوام بیشتر این نوع رنگ بعد از پخت بر روی آنها پوشش محافظتی ورنی فام یا همان رنگ صورت میگیرد و شوک حرارتی در زمان آغاز فرایند پخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.رنگهای چکشی پوششی زرین فام به دلیل قابلیت استفاده از بازیافت رنگها به دفعات زیاد بدون ایجاد عارضه در کیفیت و ظاهر سطوح اعمال شده و سبب کاهش ضایعات رنگ می شود و در نتیجه هزینه های رنگ آمیزی مصرف کنندگان را کاهش می دهد.

رنگ های ساده یا صاف:

رنگ های ساده و صاف از پر مصرف ترین و اصلی ترین و پرفروش ترین گروه رنگهای پودری الکترواستاتیک می باشند ای گروه از رنگ ها اغلب در صنایع و محصولات از جمله لوازم خانگی،پروفیل آلومینیوم و قطعات خودرو صنایع سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود.

خرید رنگ پودری

رنگ استاتیک

یکی دیگر از رنگهای صنعتی رنگ استاتیک می‌باشد. این رنگ از ترکیب موادی همچون پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و چند ماده دیگر بدست می‌آید. این رنگها با حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی، خطر کمی برای محیط زیست دارند. مقاومت و دوام بالا و عمر طولانی آن موجب شده تا در برابر تغییرات جوی تغییر حالت ندهد. اگر بدنبال پوشش‌دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمام سطح موردنظر هستید رنگ استاتیک گزینه مناسبی است.

نفوذپذیری بالای این رنگ موجب شده تا در تمام نقاط غیر قابل دسترس روی سطح کار نفوذ کند. در نتیجه رنگ‌آمیزی، به‌گونه‌ای یکنواخت و یکدست انجام شود. یکی از مزایای رنگ استاتیک، خطر آتش‌سوزی کمتر آن است. زیرا طی فرآیند تولید این رنگها از هیچ‌گونه ماده آتشگیری استفاده نشده است. از طرفی پوشش‌های پودری حاوی حلال نیستند. از این رو خطر آتش‌سوزی بسیار کمتری دارند. از این رنگها میتوان در مصارفی همچون یخچالهای صنعتی و خانگی، مبلمان، خودروسازی و لوازم خانگی استفاده نمود.

خرید رنگ پودری

مزایای رنگ‌های پوری

بدون اثار مخرب زیست‌محیطی

رنگ‌های پودری کاملا جامد هستند و هیچ حلالی ندارند، همین موضوع باعث شده این نوع رنگ‌ها در دسته‌ی رنگ‌های دوست با محیط زیست قرار گیرند. این نوع رنگ‌ها هم در مرحله‌ی تولید ایمن هستند و خطری برای سلامت کارکنان ایجاد نمی‌کنند و هم در مرحله‌ی اجرای رنگ‌‌آمیزی بی‌خطر هستند. بدیهی است که خطر آتش‌سوزی نیز در این نوع رنگ‌ها به علت نبود حلال از بین‌ می‌رود.

ایجاد تنوع در ظاهر

در قسمت قبل انواع رنگ‌های پودری را معرفی کردیم، در واقع یکی از مزایای رنگ‌های پودری همین تنوع بالایی است که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. رنگ‌های مایع در مقایسه بسیار محدودتر هستند.

تجدیدپذیر

تجهیزاتی که در رنگ‌آمیزی رنگ‌های پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای هستند که آن قسمت از رنگ‌های پودری که به سطح نچسبیده‌اند قابلیت برگشت به تجهیزات، و استفاده‌ی مجدد را دارند. این ویژگی رنگ‌های پودری نیز اثبات دیگر بر این موضوع است که رنگ‌های پودری هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کنند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *