خرید رنگ کوره ای استاتیک

خرید و فروش رنگ کوره ای

اگر به دنبال خرید رنگ پودری با کیفیت هستید و در انتخاب فروشگاه معتبر، با رنگ با کیفیت و قیمت مطمئن دچار شک و تردید شده اید یکبار برای همیشه از زرین فام خرید کنید و مشتری دائم ما شوید.

رنگ کوره ای چیست

فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنایع مختلف خریداران خود را دارد به نحوی که صنایعی همچون تولیدات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، صنعت کابینت سازی، صنایع فلزات، برخی ملزومات اداری با نقش محافظتی و ساختاری و همچنین کابینت سازی مشتریان دائمی آن هستند. البته فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک در صنعت خودروسازی کمتر است چرا که نوع مایع این رنگ کوره ای به شدت مورد استفاده قرار می­گیرد تا حدی که به آن رنگ خودرویی هم گفته می­شود.

رنگ کوره ای را در واقع می توان عملیات خشک کردن رنگ یا پوشش های که از ترکیب چند مواد شیمیایی صنعتی پوشش داده می شود دانست، که با یک سری عملیات بر سطح بدنه خودرو یا هر قطعه ای اعمال می شود. نتیجه کار یک سطح با صیقل و منسجم می شود، و به ۲ دسته رنگ کوره ای مایع و رنگ کوره ای پودری دسته بندی می شوند. عملیات رنگ کوره ای غالبا بصورت تک لایه ای پوشش داده می شوند و کاربرد های متنوعی دارند. رنگ کوره ای عمدتا در صنایع اتومبیل سازی، صنایع فلزی، لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی، کابینت سازی، لوازم اداری و غیره کاربرد دارند. یکی از ویژگی های بارز رنگ کوره ای مقاومت بالای آنها در برابر عوامل خارجی مثل شوینده های شستشو و عوامل جوی می باشد.

خرید رنگ کوره ای

چرا قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک بالاست

قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک به این دلیل بالاست که برای ساخت خود نیاز به رنگ­ه ای پایه ای دارند و در نتیجه پروسه­ی تولید آن مقداری طولانی است. این رنگ­ه ای پایه شامل آلکید آمین (مشتق از روغن نارگیل، کرچک یا سویا + آمینو رزین که ماندگاری و مقاومت شیمیایی بسیار بالایی دارند)، اپوکسی استر (حاصل خشک کردن مخلوط رزین اپوکسی و اسیده ای چرب غیر اشباع که چسبندگی و استحکام بسیار بالایی دارند و ضد ضربه نیز هستند) و آکریلیک (کاربرد گسترده و نرخ بالای فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با چنین رنگ پایه ای در صنایع فلزی و غیر آهنی به دلیل مقاومت زیاد در برابر مواد شیمیایی و زنگ زدگی).

همچنین لازم به ذکر است که قیمت فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک نسبت به نوع مایع پایین­تر است چون برای استفاده نیازی به حلال شیمیایی ندارد. لذا نوع مایع­ گران­ترین فرم رنگ کوره ای محسوب می­شود.

برای خریداران عزیز امکان خرید از نمایندگی ­های فروش و همچنین به صورت اینترنتی فراهم است که در هر صورت قیمت تمام شده­ ی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک برای شما بسیار مناسب خواهد بود و با مقایسه ­ی قیمت تعیین شده با سایر رقبا این ادعا به اثبات خواهد رسید.

نمایندگی فروش رنگ کوره ای الکترواستاتیک، با تضمین کیفیت کالا قیمت­ی رقابتی بسیار شگفت انگیزی نیز تعیین کرده است که از هر لحاظ رضایت مشتریان و خریداران گرامی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در خرید عمده از تخفیف­ فوق العاده نیز بهره مند خواهید شد.

اما توجه داشته باشید نتیجه ­ی مطلوب نهایی در گرو استفاده از تجهیزات مناسب، دقت کافی اپراتورها و آماده سازی دقیق و کامل سطوح نیز خواهد بود و این شرکت تضمین کننده ­ی کیفیت رنگ­ خود بوده و از این لحاظ هیچ نگرانی نخواهید داشت.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *