خرید و فروش انواع رنگ پودری در شیراز

خرید رنگ پودری

اگر در شهر هایی هستید که به مراکز معتبر رنگ پودری دسترسی ندارید اصلا نگران نباشید با خیال راحت می توانید با کیفیت ترین و به صرفه ترین رنگ پودری را به صورت اینترنتی و یا حضوری از شرکت زرین فام خریداری کنید.

رنگ کوره ای استاتیک یا پودری چیست

پوشش های پودری اولین بار در اوایل دهه ۵۰ میلادی در ایالت متحده امریکا ظهور یافتند. در آن زمان روش کاربردی رنگ های پودری تنها با روش بستر سیال (F.B) بود که در این روش قطعه مورد نظر ابتدا تا دمای مشخصی داغ می شد و بعد در داخل حمامی از پودرهای معلق در هوا فرو برده می شد و در نتیجه پوشش ضخیمی از پودر بر روی سطح می نشست.
در طی همان سال روش الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی با رنگ های پودری توسط کمپانی شل(shell) در انگلستان ابداع گردید و از سال ۱۹۶۲ هم زمان با شروع استفاده از این روش ، طی ۱۰ سال رشد بسیار زیادی در صنعت تولید رنگ های پودری مشاهده شد بطوریکه در مقایسه با سایر صنایع نوپا چشم گیر بود.
این نوع پوشش ها اگرچه در خاور دور با اقبال روبرو شد ولی در اروپا و امریکا مورد توجه واقع نشد، که علت آن گران قیمت بودن این نوع پوشش های پودری در مقایسه با سایر انواع آن بود.

•رنگ کوره ای پودری (الکترو استاتیک) چیست:
رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین به علاوه رنگدانه انتخابی شماست. پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می‌شود با تفاوت اینکه ، تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می‌باشند.
زمانی که ذرات رزین به قطعه کار پاشش می‌شود ، ذرات به سطح فلز می‌چسبند . این به خاطر این است که قطعه کار به ارت زمین وصل شده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می‌کند.
ذرات چسبیده به سطح فلز ، در کوره‌های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد پخت می‌شود . رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست ، ضخیم و مقاوم می‌کند. نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیائی ، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال می‌باشد.

فروش رنگ پودری

نکات ایمنی کار با رنگ پودری

در صورت تماس طولانی‌مدت پودر با دست موجب خشک شدن پوست دست می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است کارگرها از دستکش‌های پارچه‌ای و تمیز استفاده کنند. تفنگ‌های الکترواستاتیک دستی باید همواره به زمین متصل باشند. برای جلوگیری از پراکنده شدن پودر در سایر نقاط و بخش‌های کارخانه کارگرها باید قبل از ترک محل کار لباس خود را تعویض کنند. اگر کارگران متوجه نشستن پودر بر روی پوستشان شدند باید در اولین فرصت و قبل از پایان روز، پوست خود را آب و صابون بشویند. برای ایمنی بیشتر کارگران باید تجهیزات حفاظت فردی و بهداشت فردی به منظور کاهش تماس آن‌ها با پودر در نظر گرفته شود.

زمانی طراحی یک عملیات پاشش خوب است که کارگرها در معرض پودر قرار نگیرند. در صورت مواجهه با آتش‌سوزی بهتر است از اسپری آب، کف مقاوم الکلی و مواد آتش‌خاموش‌کن با دی‌اکسید کربن استفاده کرد. استفاده از حلال‌های آلی برای شستن پوست دست و بدن مضر است و بهتر است از این کار اجتناب شود. پوشش‌دهی باید به گونه‌ای باشد که پودر کمترین میزان تماس با پوست کارگران را داشته باشد، آن‌ها باید از ماسک و دستکش‌های مناسب استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه نشانه‌ای بر روی پوست باید به دکتر مراجعه کرد. در صورت بروز آتش‌سوزی ممکن است بخارهای سمی و گازهای سوزش‌آور ایجاد شود. استفاده از دستگاه تهویه مناسب در محیط کارخانه یا کارگاه برای جلوگیری از تشکیل غبار و گاز الزامی است. در زمانی که ممکن است کارگرها در غلظتی فراتر از محدودیت‌های مورد نظر قرار گیرند، باید از وسایل محافظ تنفسی مجاز، تأیید شده و استاندارد استفاده کنند.

خرید و فروش رنگ پودری

خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک

مقایسه رنگ پودری با رنگ های دیگر:
با توجه به ویژگی های بسیاری که خدمات رنگ های الکترواستاتیک پودری در مقایسه با رنگ های مایع دارند, می توان آن ها را در عنوان های مختلفی با یکدیگر مقایسه کرد:
– درصورتی که در حین رنگ آمیزی به وسیله رنگ پودری اشتباهی صورت گرفت می توان فورا آن را اصلاح کرد.
– استفاده از رنگ پودری نیروی کمتری را به خود مشغول میکند و از ثبات و دوام بیشتری برخوردار می باشد.
– به سیستم تهویه ی هوای ضعیف نیاز دارد.
– حذف کامل ضایعات و حلال ها در هنگام  تهیه کردن رنگ پودری
– خدمات رنگ الکترواستاتیک به حفظ محیط زیست کمک می کنند و در هنگام استفاده از آن به یک سیستم تهویه معمولی نیاز پیدا می کند
– استفاده از رنگ های پودری دورریز زیادی نداشته  و تا۹۹% آن قابل استفاده می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *