خرید و فروش انواع کاغذ دکورال

خرید و فروش کاغذ دکورال

اگر به دنبال با کیفیت ترین کاغذهای دکورال برای کسب و کار خود هستید زرین فام با بیش از ۵۰ مدل بهترین و به صرفه ترین کاغذ دکورال را در اختیار شما قرار می دهد. جهت اطلاعات بیشتر و دیدن طرح های بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

فرایند دکورال

كاغذ (فيلم) هاي از پيش چاپ شده با رنگدانه هاي آلي ، نقش اساسي در انجام فرآيند سابلي دكور را دارند. به منظور توليد محصولي با كيفيت عالي، كاغذ يا فيلم بايد تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هيچ هوايي بين سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد. به اين منظور با استفاده از سيستم خلا كه در تجهيزات دستگاه سابلي دكور تعبيه شده است همه هواي موجود بين سطح فلز و كاغذ مكيده مي شود. اين عمل امكان چسبيدن كامل كاغذ ( فيلم) را به سطح قطعه مي دهد.

سپس قطعات تحت دماي ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگي به طراحي هاي خاص هر دستگاه دارد، قرار مي گيرند كه طي اين شرايط يك پديده كاملاً فيزيكي اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل مي شود. به عبارت ديگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلي در انجام اين فرآيند است. فرآيند بكار رفته در اين سيستم به Sublimation يا چاپ حرارتي موسوم است.

محصولات تولید شده، پس از مرحله سابلی دکور که در طرحها و نقشهای مختلف عرضه می شوند، موارد کاربرد گسترده ای در صنایع دارند که می توان به بخش های لوازم خانگی، اثاث منزل، شهرسازی و معماری اشاره کرد. با اندکی سرمایه گذاری در بخش رنگ پودری، محصولات جدید ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند. بدین معنی که در مدت زمان کوتاهی تمام هزینه های اولیه سرمایه گذاری برای راه اندازی یک سیستم سابلي دکور از محل ارزش افزوده نهایی محصولات جبران می شود.

خرید و فروش کاغذ دکورال

هزینه های دکورال

استفاده از کاغذ های دکورال به جای خرید کابینت های گران قیمت یکی از مزایای این نوع کاغذ ها است که به دلیل به صرفه بودن ان طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. از نظر اقتصادی هزینه های تولید و کارگر در فرایند سابلی دکور پایین بوده و با توجه به طرح های مختلف و تنوع بالا امکان کسب رضایت طیف وسیعی از مصرف کنندگان میسر است. از دیگر مزایای این سیستم ها ایمنی بالای واحد، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار آلاینده، هدر نرفتن هیچ ماده رنگی، ماده شیمیایی و بطور اخص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه ها است. با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از این منابع طبیعی نیست. مرحله انتقال طرح کاغذ یا فیلم بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد آلودگی است و تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.

خرید و فروش کاغذ دکورال

دستگاه دکورال (طرح چوب)

دستگاه دکورال طرح چوب به جهت نیاز طرح های جدید چوب بر روی فلز ساخته شده است این دستگاه پس از اینکه قطعه رنگ آمیزی شد قطعه را به همراه کاغذ انتخاب شده وکیوم کرده و طرح مورد نظر را بر روی بیس رنگ پودری چاپ می کند.

دستکاه دکورال طرح چوب در ابعاد و اندازه های مختلف به نسبت نیاز اپراتور طراحی می کنند این دستگاه که شامل یک دستگاه کوره با دمای ۲۵۰درجه و یک دستگاه پمپ وکیوم و یک دستگاه جهت ایجاد خلع بین کاغذ طرح دکورال و قطعه رنگ آمیزی شده می باشد دستگاه های دکورال به دو شکل گاز سو و یا المنتی طراحی و ساخته می شود ضمنا جهت دکورال کردن پروفیل های ۶ متری از دستگاه دکورال دارای ساکینگ هد استفاده می شود در این روش سیستم وکیوم از و سر پروفیل خلع را ایجاد خواهد کرد و باعث چسبیدن طرح دکورال به قطعه رنگ آمیزی شده می شود . موارد استفاده دستگاه دکورال بیشتر در صنایع پروفیل های المینیومی ،صنایع کابینت سازی و دکوراتیو مورد مصرف دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *