خرید و فروش رنگ های پودری

تجهیزات رنگ صنعتی

بدون شک اصفهان یکی از شهرهای صنعتی تولیدی بسیار با کیفیت ،در پوشش رنگهای پودری می باشد و درخواست رنگ پودری در آن بسیار زیاد می باشد.کارشناسان ما بر آنند تا بهترین راه برای خرید رنگ استاتیک را با کیفیت کم نظیر به شما پیشنهاد کنند.

خرید بهترین رنگهای استاتیک در اصفهان

شرکت زرین فام که به تازگی فعالیت خود را در حوزه رنگ استایک و رنگ های پودری آغاز کرده توانسته است رضایت شرکت های رنگ را در اصفهان جلب کند.

امید بر آن است این شرکت با توجه به کیفیت مناسب و با دوام رنگهای پودری در استان اصفهان بتواند فعالیت خود را در دیگر استان ها ثبت ببخشد.

رنگهای اپوکسیمزایای رنگ های پودری

از مزیت های رنگهای پودری شرکت زرین فام میتوان به

بازیابی مجدد از رنگ استفاده شده،

سهولت آسان،

کیفیت بالا،

قدرت چسبندگی ،

دوام بسیار زیاد،

آن روی سطوح فلزات نام برد و همچنین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

رنگهای پودریمعایب رنگ های پودری

از عیب های رنگ پودری  میتوان به موارد نادری مثل عدم دوام و قدرت در برابر نور مستقیم خورشید به مدت زمان بسیار طولانی اشاره کرد و آلودگی یا رسوب جسم خارجی یا ذرات معلق در هوا اگر روی سطح فلزی بعد یا قبل از رنگ پاشی صورت بگیرد را به سختی یا در برخی موارد اصلا پاک نخواهد کرد، بنابراین باید قبل از پاشش رنگ سطح فلز مورد استفاده به دقت تمیز یا  شستشو انجام گیرد تا از این موارد عیبی کاسته شود و همچنین به مواردی مثل تغییر رنگ روی برخی از سطوح فلزی اشاره کرد که این مورد بسیار نادر میباشد.در برخی دیگر تنظیم مشخصات پودر در حین اعمال رنگ پاشی امکان پذیر نمی باشد دقیقا برخلاف رنگ های مایع که این امکان در آن ها وجود دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *