خرید و فروش رنگ الکترواستاتیک در اهواز

خرید و فروش رنگ الکترواستاتیک

خرید رنگ پودری با کیفیت ممکن است در برخی شهر ها مشکل باشد. اگر در اهواز و یا سایر شهر های ایران از برندهای رنگ پودری در شهرتان مطمئن نیستید و یا به دنبال رنگ پودری بسیار با کیفیت و بدون واسطه هستید با خیال راحت می توانید به صورت غیر حضوری با کیفیت ترین رنگ پودری را از زرین فام تهیه کنید. زرین فام این اطمینان را به شما می دهد که در کمترین زمان بهترین رنگ پودری را در اختیار شما قرار دهد.

رفع معایب رنگ پودری با روش اماده سازی سطح

روش اماده سازی سطح باید متناسب با مشکل به وجود امده برای پوشش باشد که چند گزینه وجود دارد:

در مورد مشکل سایه روشن شدن رنگ، نیازی به اماده سازی سطح نیست، تنها در صورتی که پوشش مجدد سطح با رنگ پودری اصلی مشکل داشته باشد. جهت پی بردن به این موضوع که آیا فرمول رنگ پودری مورد استفاده برای پوشش دوباره مناسب است یا نه، در رابطه با این مورد با تامین کننده رنگ پودری خود مشورت کنید زیرا برخی از این فرمول ها حاوی واکس، تفلون، یا مواد لغزنده دیگری هستند که پوشش مجدد با رنگ پودری را دشوار می کنند. علاوه بر ان بعضی از فرمول ها از چسبندگی بین لایه ای خوبی برخوردار نیستند و قبل از پوشش مجدد قطعه نیاز به سمباده کاری سطح دارند.

آلودگی و گرد و خاک، ذرات جوشکاری، دانه دار بودن سطح، تاول، حفره ها، افتادگی رنگ و ….. نیاز به سمباده زدن موضعی دارند تا مرحله ای که عیب موجود رفع شود و نواحی اطراف عیب تا فاصله نزدیک ترین لبه به صورت موضعی سنباده کاری شود. اگر ناحیه دارای عیب کوچک باشد می توان آن را با استفاده از تکنیک های سنباده خیس با کاغذ سمباده بسیار ریز بر طرف کرد. اگر ناحیه دارای عیب بزرگ باشد برای ترمیم ملزم به از بین بردن کامل پوشش اصلی خواهیم بود. روش سند بلاست (پلاستیک، ذرات شیشه، اکسید و غیره) می تواند یک روش سریع برای از بین بردن پوشش باشد. برداشتن کامل پوشش با مواد شیمیایی گرم یا سرد نیز می تواند موثر باشد. با این حال بیشتر شرکت ها از برداشتن کامل پوشش به روش حرارتی مانند سوزاندن، نمک مذاب و غیره استفاده می کنند. به این دلیل که سریع و مقرون به صرفه است.

خرید و فروش رنگ الکترواستاتیک

پخت رنگ

عمليات گرمادهي نهايي در يك خط رنگ كاري پودري شايد حساس‌ترين مرحلة‌ فرآيند باشد. از اين عمليات براي ذوب كردن، جاري شدن و پخت پودر پاشيده شده روي سطح قطعات در دماي محيط، همان گونه كه در فرآيند پاشش الكترواستاتيكي ديده شد، استفاده مي‌كنند. از گرما براي بالا بردن دماي قطعاتي كه قرار است پودر روي آنها ذوب شود نيز استفاده مي‌كنند. اين كار مستلزم برقراري چرخة دما-زمان براي رنگ‌كاري است، تا بتوان ضخامت لايه را در مورد قطعات ديگر نيز به همان اندازه نگهداشت. هرچه قطعه گرم‌تر باشد، پودر بيشتري به نقطة ذوب رسيده و به سطح قطعه مي‌چسبد. ‎

بعد از پاشش رنگ در كابين، قطعه رنگ شده بصورت مكانيزه و يا دستي به كوره پخت انتقال داده مي شود. در اين مرحله بايد در مدت ۱۰ الي ۱۵ دقيقه، قطعه رنگ شده در دماي ۱۸۰ الي ۲۰۰ درجه قرار گيرد و پخت شود. در اين مرحله است كه رنگ كاملاً روي سطح مورد نظر تثبيت مي گردد، تا حدي كه فلز رنگ شده قابل برش، خم كاري و پرسكاري مي باشد.

هنگام انتخاب كوره‌ها براي خط رنگ‌كاري پودري متغيرهاي بسياري بايد بررسي شوند. مهم‌ترين ملاحظات در موارد زير اعمال مي‌شود: قطعه:‌اندازه، جرم، محدوديت‌هاي دما                 نقاله: نوع، وسيلة نگهدارندة قطعه، سرعت خط؛

پودر: نوع فرمولاسيون، ضخامت، نمودار پخت، رنگ ، جلا، آزمايش پخت.

فروش رنگ الکترواستاتیک

خرید و فروش انواع رنگ های الکترواستاتیک به صورت عمده

همانطور که در قسمت های دیگر هم اشاره شد رنگ های الکترواستاتیک که جهت پوشش دهی سطوح فلزی مانند، لوازم خانگی، در صنایع اتومبیل سازی، صنایع فلزی استفاده میشود و رنگ های کوره ای یا اپوکسی برای درب های اکاردئونی، نرده های دیواری، حفاظ های پنجره ها و حفاظ درب از جمله فرفوژه ها استفاده میشود، بسیار مقاوم هستند.

اگر شما کار خدماتی دارید یا گروه تولیدی حرفه ای هستید و با مزایای این جنس رنگ ها کاملا آشنا شدید می توانید برای خرید آنها به صورت عمده با کارنشاسان ما در ارتباط باشد سعی ما بر این است با صرف کمترین وقت، مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت،به ارتقای تولیدات کشور عزیزمان کمک کنیم و در گام بعدی مشکل شما را از حیث رنگ مرتفع سازیم.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *