خرید و فروش رنگ اپوکسی بصورت عمده

خرید و فروش رنگ اپوکسی

بهترین و با کیفیت ترین رنگ های پودری را با قیمت مطمئن از زرین فام خریداری کنید. رنگ های پودری اپوکسی دارای قابلیت چسبندگی و دوام بسیار بالا و مقاومت در برابر عوامل شیمیایی می باشد.

ویژگی های مواد بستر پوشش های پودری طی فرآیند پخت و گرمادهی

پوشش های پودری گروه اپوکسی- پلی استر دارای رزین پلی استر می باشد و مناسب محصولات مستقر در فضای داخل ساختمان است.
این گروه مشابه گروه اپوکسی بوده با این تفاوت که در مقابل رنگ پریدگی و شرایط جوی بسیار مقاوم است اما در برابر اشعه خورشید حساس بوده و عموماً برای مصارف داخل استفاده می گردد.

مواد بستر باید بتوانند در برابر درجه حرارت مورد نیاز در مرحله پخت مقاومت داشته باشند. تا برای کاربردهای پوشش با استفاده از پودر مناسب باشند.
حتی اگر بتواند در برابر گرما نیز مقاومت کند، دستیابی به یک پوشش یکنواخت به ویژه برای پوشش های نازک یا دارای چند رنگ همچنان مشکل ساز است. تولید پوشش های نازک دشوار است. زیرا کنترل میزان مواد پودری که در مرحله اجرا بر روی لایه بستر اعمال می شود، در حالی که یکنواختی کار نیز حفظ شود چالش برانگیز است.
تولید سریع پوشش های چند رنگ دشوار است. زیرا مواد پاشیده شده اضافی باید کاملاً جمع آوری شده و از محل پاشش پاک شود. در غیر این صورت ، ممکن است باعث آلودگی متقابل در مواد بازیافتی یا مجددا استفاده شده گردد.

خرید و فروش رنگ اپوکسی

مزایا فرآیند پوشش دهی پودری

فرآیند پوشش با استفاده از مواد پودری مزیت های مهمی نسبت به به پوشش دهنده های مایع دارد. با این حال رنگهای پودری معایبی دارند و محدودیت هایی نیز برای این فرآیند وجود دارد. محدودیت های این فرآیند شامل موارد زیر است :

  • محدودیت موجود برای مواد مناسب بستر
  • تولید دشوار پوشش های مسطح و یکنواخت
  • زمان فرآوری طولانی تر برای پوشش های تغییر دهنده رنگ
  • زمان خشک شدن و پخت طولانی تر برای قطعات بزرگ و هزینه های بالاتر برای شروع کار

مزایای مختلف پوشش با استفاده از مواد پودری

  • افزایش دوام.
  • قابلیت استفاده برای کارهای تخصصی تر.
  • تاثیرات زیست محیطی کمتر.
  • زمان کار سریع تر و هزینه های پایین تر مواد نسبت به روشهای معمول پوشش دهی با مایع.
  • پوشش های پودری، از ماندگاری و دوام بیشتری نیز نسبت به پوشش های مایع برخوردار است.
  • مقاومت بالاتری در برابر ضربه، رطوبت، مواد شیمیایی و سایش از خود نشان می دهند.
  • محافظت بیشتری در برابر خراش، سایش، خوردگی، رنگ رفتگی و سایش عمومی دارند.
  • این خصوصیات باعث می شود پوشش پودری برای کاربردهای پر استفاده مناسب باشند.
  • از مزایای فرآیند پوشش های پودری، عدم نیاز به حلال و عدم انتشار دی اکسید کربن و مواد زائد خطرناک است که نیاز به دفع دارند.

خرید و فروش رنگ اپوکسی

ویژگی های رنگ اپوکسی

رنگ‌های اپوکسی رنگ‌های گرماسخت یا ترموست هستند که از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید و پلی آمین تشکیل شده است. رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد، می تواند جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی باشد. رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کند و همین طور بسیار ضربه پذیر است. از رنگ اپوکسی می توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد، یعنی در فونداسیون سازه ها، موتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود. از رنگ های اپوکسی می توان برای پوشاندن گاراژ، زیر زمین و ایوان حیاط خلوت استفاده کرد. رنگ اپوکسی ترکیبی از دو ماده مایع، رزین اپوکسی و سفت کننده است تا بدین وسیله بتوان یک روکش حلال و مقاوم محکم ایجاد کرد که بتوان از آن برای رنگ کردن کف، کف آشپزخانه و کف طبقات استفاده کرد. از انواع مختلف اپوکسی ها برای دوام بالایی که دارند و قابلیت استفاده از آنها در زمینهای بتنی، رنگ کردن فولاد و استفاده های صنعتی مورد توجه هستند.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *