خرید و فروش رنگ های اپوکسی

فروش رنگ پودری

لازم است قبل از خرید رنگ های اپوکسی چند نکته درباره  این رنگها به صورت عمده بدانید:ابتدا ،از کیفیت رنگ  پودری اطمینان پیدا کنید.دوما ،از ماندگاری و دوام رنگ های پودری اطمینان پیدا کنید.سوما ،از قیمت مناسب و کم هزینه تر از رنگهای صنعتی اطمینان پیدا کنید.

رنگ اپوکسی چیست

رنگ‌های اپوکسی رنگ‌های گرماسخت یا ترموست هستند که از دو عنصر رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمید و پلی آمین تشکیل شده است.رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک و عوامل جوی و شیمیایی دارد، می تواند جایگزین مناسبی برای پوشش های محافظتی باشد.رنگ اپوکسی پس از خشک شدن کامل، قابل شستشو بوده و به علت داشتن خاصیت انعطاف پذیری در مقابل تغییر شکل های سطحی سازه، مقاومت می کند و همین طور بسیار ضربه پذیر است.از رنگ اپوکسی می توان بر روی سطح های فلزی، چوبی و سیمانی استفاده کرد، یعنی در فونداسیون سازه ها، موتورخانه ها، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، زیرزمین های مرطوب، کف پارکینگ ها و کارخانه ها و در کل هر جایی که نیاز به یک پوشش مقاوم در طولانی مدت هست می توان از رنگ اپوکسی استفاده نمود. از رنگ های اپوکسی می توان برای پوشاندن گاراژ، زیر زمین و ایوان حیاط خلوت استفاده کرد. رنگ اپوکسی ترکیبی از دو ماده مایع، رزین اپوکسی و سفت کننده است تا بدین وسیله بتوان یک روکش حلال و مقاوم محکم ایجاد کرد که بتوان از آن برای رنگ کردن کف، کف آشپزخانه و کف طبقات استفاده کرد. از انواع مختلف اپوکسی ها برای دوام بالایی که دارند و قابلیت استفاده از آنها در زمینهای بتنی، رنگ کردن فولاد و استفاده های صنعتی مورد توجه هستند.

فروش رنگ پودری

فروش رنگهای اپوکسی با کیفیت

زرین فام برند برتر با کیفیت ترین رنگ های اپوکسی را با مطمئن ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. پیشنهاد میکینم رنگهای پودری اپوکسی خود را از ما بدون هیج تردیدی خرید کنید و از کیفیت و کمیت محصولات ما اطمینان حاصل فرمایید. رنگهای پودری اپوکسی با انواع متفاوت و گوناگون با رال های متنوع در خدمت شما تولید کننده های صنعتی میباشد. هر گونه رنگ در انواع متفاوت با جدیدترین متد ها در شرکت زرین فام قابل دسترسی می باشد. و

فروش رنگ پودری

قیمت انواع رنگهای اپوکسی در اصفهان

راه های خرید و فروش آسان رنگ پودری اپوکسی و پودر صنعتی در اصفهان را میتوانید از شرکت زرین فام تهیه کنید و از قیمتها و کیفیت آن با خبر شوید.قیمتهای متناسب با حوزه فعالیت شما در کار تولیدی و صنعتی بسیار حایز اهمیت میباشد،بنابراین پیشنهاد می کنیم از قیمتهای شرکت زرین فام با خبر شوید.ما سعی داریم کالای خود را به بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنیم.هدف این شرکت جذب مشتری به بصورت دایم و رضایت مشریان در اولین اولویت ما می باشد.شما میتوانید هر گونه دغدغه و پیشنهادات و پرسش های خود را از ما بخواهید. پوشش اپوکسی ترکیبی از دو جزء جداگانه برای پوشاندن کف است. در کیت‌های خریداری شده از فروشگاه های ابزارآلات یا تعمیرات منزل، باید جزء رزین اپوکسی را با سفت کننده پلی امین مخلوط کنید. برخلاف رنگ اپوکسی، این ترکیب بجز تنها خشک شدن، وضع آن قسمت را بهبود می بخشد. کف سیمانی از این عمل آوری سخت منتفع می شود زیرا این فرآیند بتن متخلخل را درزگیری می کند. وجود رزین کف را براق میکند و یک روکش کف اپوکسی، کف را در مقابل لکه و خراش (خرد شدن بتن کف) محافظت می کند.

با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت تنها از زرین فام با خیال راحت خریداری کنید. کیفیت اتفاقی نیست، کیفیت پلی است برای رسیدن به رضایت مشتری.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

قیمت رنگ اپوکسی

قیمت انواع رنگ اپوکسی

لازم است قبل از خرید رنگ های اپوکسی چند نکته درباره  این رنگها به صورت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *