خرید و فروش رنگ پودری الکترواستاتیک

خرید و فروش رنگ پودری

هنگام خرید رنگ پودری چند نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید. میزان پوشش دهی رنگ ، براقیت، میزان مقاومت رنگ در برابر ضربه یا شرایط آب و هوایی و میزان باریت رنگ. زرین فام سپاهان بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با قیمتی مطمئن در سراسر کشور در اختیار شما قرار خواهد داد.

مراحل آماده سازی تا پخت رنگ پودری

آماده سازی سطوح: تميزكاری با استفاده از روشهاي صحيح،‌ چسبندگی را افزايش داده، معمولاً از اسيدهای معدني با در نظر گرفتن غلظت، زمان، دما و … جهت اين كار استفاده مي‌شود كه می بايست سه فاكتور اصلی ذيل را رعايت نمود:۱-سطح كاملاً از مواد آلودكننده پاك گردد.۲-سطح از تركيبات ناخواسته پس از تميزشدن كاملاً پاك شده باشد.۳-در پايان و با استفاده از آب داغ، سطح در مرحله نهايي پاكيزه شود.

دستورالعمل اندازه گیری چسبندگی رنگ: برای افزودن این روش برای اندازه گیری چسبندگی فیلم رنگ و پوشش روی سطوح فلزی به کار می رود که پس از برش فیلم رنگ و پوشش با وسیله برش دهنده مخصوص و پس از مقایسه با شکل استاندارد برش، درجه چسبندگی مشخص می شود.ما با داشتن کادری مجرب برای در زمینه خرید رنگ پودری ،فروش رنگ پودری و رنگ پودری الکترواستاتیک تمام این خدمات را به صورت عالی انجام میدهیم.

آزمون پاشش مه‌نمكی (Salt Spray): يكی از رايج‌ترين آزمايشات در برآورد عملكرد نمونه‌ها در برابر خوردگی، بخصوص در محيطهای اتمسفری و دريايی، آزمون پاشش نمك می باشد. به طور معمول رنگ ها در بدترین شرایط تا ۸۰ ساعت این تست را جواب میدهند ولی رنگ خوب با شرایط زیرسازی و پخت خوب تا بالای ۱۰۰۰ ساعت جواب میدهد.

خرید رنگ پودری

رنگ های پودری چرمی

رنگ‌های چرمی زرین فام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و طیف رنگی زیاد و در نتیجه کاربردهای فراوانی دارند. این مدل از رنگ‌ها دارای سطحی ناصاف هستند. رنگ‌های پودری چرمی به ۲ دسته تقسیم می‌شوند.

  1. پوشش‌هایی هستند که یک رنگ زمینه دارند و یک رنگ دیگر به‌صورت رگه رگه روی رنگ زمینه وجود دارد.
  2. رنگ‌های پودریِ چرمی رنگ‌هایی یکدست هستند و به دلیل ناصاف بودن و انحناهای موجود در آن‌ها بهترین پوشش برای سطوح ناهموار مثل محل اتصالات جوشکاری هستند.
    رنگ‌های چرمی ضخامتی بالاتر از حد معمول دارند و این میزان ضخامت باعث شده است که مقاومت مکانیکی آن‌ها کم باشد. به همین دلیل در رنگ‌آمیزی سطوحی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالایی دارند نباید از رنگ‌های دسته دومِ چرمی استفاده شود.
    این رنگ‌ها در برابر مواد شیمیایی، اشعه مستقیم خورشید و حرارت شدید مقاومت مطلوبی ندارند و ممکن است سطح رنگ‌آمیزی اصطلاحاً گچی شود. برای جلوگیری از این اتفاق نیاز است یک لاک بر روی سطح رنگ‌آمیزی شده استفاده شود. باید در نظر داشت که این نوع از رنگ‌های چرمی بیشتر جنبه تزیینی دارند. برای استفاده از رنگ‌های نوع دومِ پودری چرمی باید شرایط را یکنواخت نگه داشت؛ عواملی مثل ولتاژ پاشش، فشار هوای همراه پودر، فاصله سر اسپری تا سطح موردنظر برای رنگ‌آمیزی و سرعتی که اپراتورهای کوره اعمال رنگ می‌کنند، باید ثابت باشد. برای اینکه ضخامت نهایی پوشش رنگی مناسب و یکنواخت باشد، ولتاژ پاشش باید تا ۱۰ کیلو وات نسبت به رنگ‌های معمولی کمتر باشد. رنگ‌های چرمی مقابل ضربه، خراش و سایش مقاوم هستند.
    سیستم‌های بایگانی، درب و بدنه آسانسور، تابلو برق و تجهیزات برق، مبلمان فلزی، صنعت ساختمان و درب‌های ضد سرقت ازجمله مواردی هستند که رنگ‌های پودری چرمی در آن صنایع کاربرد دارند.

خرید و فروش رنگ پودری

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

برگشت پذیری و مقرون به صرفه بودن
بدون حلال و دوستدار محیط زیست
امکان دست یابی به ضخامت بالا بدون مشکل شره
ضایعات و پرت مواد بسیار اندک
خواص مکانیکی و ظاهری بسیار عالی
خطر آتش سوزی بسیار پایین

جهت اطلاعات بیشتر در مورد رنگ پودری الکترواستاتیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *