خرید و فروش رنگ کوره ای اپوکسی

الکترواستاتیکبرای خرید و فروش انواع رنگهای کوره ای اپوکسی با کیفیت و مرغوب میتوان به شرکت زرین فام استان اصفهان با متناسب ترین قیمت ها مراجعه کنید و لازم است قبل از خرید به نکات زیر توجه فرمایید.

رنگ های کوره ای اپوکسی

رنگ کوره ای اپوکسی پلی استر یا هیبریدی غالبا برای صنایعی همچون فلزات در محیط های باز و بیرونی کاربرد دارد.رنگ های کوره ای دارای انواع متفاوتی از جمله اپوکسی،پلی استر،پلی اورتان میباشد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و برای استفاده در محیط های صنعتی بیشتر کاربرد دارد.برای خرید رنگ های اپوکسی کوره ای به شرکت زرین فام استان اصفهان مراجعه فرمایید.

انواع رنگ های کوره ای

رنگهای کوره ای به دو دسته تقسیم میشوند: (خشک یا پودری) و مایع میباشند.این مدل رنگ را میتوان بر روی هر چیزی استفاده کرد از جمله خودرو،درب ها و در کل فلزات خانگی و غیره.نتیجه آن هم یک سطح کاملا صاف صیقلی خواهد بود.اکثر رنگ های کوره ای به صورت تک لایه ای کار میشوند و البته کاربردهای متفاوتی نیز دارد به همین دلیل بین مشتریان از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

سه پایه مشخص رنگ های کوره ای

رنگهای کوره ای دارای سه پایه اصلی مشخص هستند:

  • آلکید آمین ها
  • اپوکسی استر
  • اکریلیک

پودریمزیت های رنگ کوره ای

اصلی ترین و مهمترین مزیت رنگ های کوره ای مقاومت بسیار بالایی در مقابل عوامل خارجی است و شما میتوانید به آسانی وسایلی که رنگ کوره ای بر روی انجام شده را شستشو دهید.البته عوامل جوی مثل آب،باد و رطوبت تاثیر بسیاری بر روی سطح فلز نمیگذارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار دارد.

از دیگر مزایای رنگ های کوره ای میتوان به ایجاد نکردن ضایعات در محیط زیست،مقاومت بالا و عمر طولانی،ضخامت یکنواخت و پوشش مشخص،ایجاد یک لایه در مدل های مختلف،پوشش مساحت بیشتر در هر کیلو رنگ،قابلیت رفع ایرادات و اشتباهات رخ داده در زمان نقاشی را دارد،به تخصص خاصی نیاز ندارد و نیروی کار کمتری را میطلبد،فردی که از آن استفاده میکند دچار آسیب نمیشود(مخصوصا بیماریهای تنگی تنفسی)

عوامل موثر بر قیمت خرید رنگ های کوره ای

۱٫شهر تولید کننده رنگ های کوره ای:

هم اکنون شهره هایی که در حوزه­ تولیدات رنگ کوره ای فعالیت دارند مثل:اصفهان ،تهران،یزد و دیگر استان های دیگر لذا بسته به اینکه از کدام کارخانه ­و از کدام شهر این رنگ­ها را سفارش داده  میشود و تا مقصد چه فاصله ای برای تحویل بار باید طی شود، قیمت رنگ کوره ای متفاوت خواهد بود.

۲٫کیفیت رنگ:

کیفیت رنگ تولید شده قطعا در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود. طبق انتظار رنگ کوره ای که پس از استفاده سطحی کاملا صاف و صیقلی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اثرات آب و هوایی، مقاوم در برابر ضربه و سایش ایجاد می­کند نسبت به رنگی که چنین ویژگی­ هایی نداشته باشد قطعا قیمت متفاوتی داشته و قیمت رنگ کوره ای برای آن بالاتر خواهد بود.

۳٫ مقدار خرید مشتریان:

از جمله عوامل تأثیرگذار بدیهی بر قیمت رنگ کوره ای میزان خرید شماست. قطعا تفاوت قیمتی بسیار زیادی بین خرید عمده و تک وجود دارد حتی میزان تخفیف نیز در مقدار خریده ای عمده­ متفاوت هستند که باز هم بسته به نوع شرکت تخفیف­ ها و قیمت­های متفاوتی ارائه خواهند شد.

۴٫نوع رنگ کوره ای:

از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت رنگ کوره ای، نوع آن است که بسته به نیاز و هدف صنعت متفاوت خواهد بود. بنابراین قیمت رنگ کوره ای بسته به انواع آن متفاوت میشود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *