صادرات بهترین دستگاه های پاشش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

رنگ های پودری را باید برای استفاده ذوب کرد و به همین دلیل روی فلزات زده شده و از آن استفاده می شود. نقطه ذوب قطعات فلزی در انجام این کار اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه امروزه وسایل و تجهیزاتی که برای استفاده از رنگ پودری در بازار وجود دارد بسیار متنوع می باشد. اگر بخواهیم به یکی از مهمترین این وسایل و تجهیزات اشاره کنیم، باید از دستگاه پاشش رنگ استفاده کنیم. تامین کننده انواع دستگاه های رنگ پاش پودری خارجی و داخلی یکی از معتبر ترین گروه های تامین کننده دستگاه های پاشش رنگ پودری داخلی و خارجی اعم از: DJS IRIS_OMEGA پوکنا_ واگنر آلمان و گمای سوئیس تماما بصورت دستی و اتومات، گروه صنعتی زرین فام می باشد. که در طی سالیان متوالی سابقه درخشانی را از لحاظ ارائه اجناس و کیفیت و خدمات رسانی جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

شرکت زرین فام تلاش خود را مبنی بر تولید کالای با کیفیت برای ایران و ایرانی به کار بسته است تا بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را و همچنان بهترین و به صرفه ترین دستگاه های پاشش را عرضه کند. همچنین شرکت زرین فام دارای تکنسین فوق تخصص تعمیرات دستگاه های پاشش است و قطعات دستگاه ها را چه به صورت داخلی و چه وارداتی در اختیار شما قرار می دهد.

صادرات دستگاه پاشش

دستگاه پاشش IRIS

دستگاه پاشش رنگ پودری دیجیتال IRIS با فرکانس KHZ 40 و ولتاژ خروجی KV 100 در بالاترین سطح در بین دستگاه های دیگر در بازار قرار گرفته است و با قدرت چسبندگی بسیار بالا تا حد زیادی می تواند در مصرف رنگ صرفه جویی کند و با عث کاهش هزینه های جاری شود. شرکت زرین فام بهترین دستگاه های پاشش رنگ پودری را داراست و با بهترین قیمت نسبت به بقیه همکاران چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد.

صادرات دستگاه پاشش

چگونگی استفاده از گان پاشش

نکته مهم اول این است که قبل از شروع به کار منطقه باید از اشیایی که ممکن است شلنگ رنگ پاش را پاره کند پاک سازی شود. و همچنین از سطوح مجاور مانند پنجره ها و کف باید محافظت کرد. همیشه هم باید رنگ را به خوبی هم بزنید و بعد شروع به کار کنید.

هنگام شروع رنگ امیزی توسط گان های پاشش، گان نباید مکث کند و باید دائم درحال حرکت باشد. گان رنگ پاش را باید به صورت عمود و در فاصله ۱۰ تا ۱۲ اینچ از سطح نگهدارید. حتی یک تغییر جزئی در این فاصله به طور قابل توجهی بر مقدار رنگی که اعمال میشود تاثیر دارد. زمانی که گان پاشش را عمود بر سطح نگهداشته اید به صورت یک  حرکت پاپیونی گان را به جلو و عقب ببرید. برای جلوگیری از ایجاد سطح راه راه باید هم پوشانی سطح انجام شود.
مطمئن شوید که گوشه های کار و نقاط نوک تیز توسط رنگ به خوبی پوشش داده شده باشد.
پس از پوشش هر منطقه کمی عقب بایستید و مطئن شوید که تمام نقاط کار رنگ شده باشد.

♦ نمایندگی فروش دستگاههای پاشش پودر

♦ ارائه قطعات اورجینال با امکان مقایسه آن با نمونه اصلی و ارسال قطعات به سراسر ایران

♦ یکسال گارانتی تعمیرات و ۱۰ سال پشتیبانی پس از فروش

همچنین تعمیرات تخصصی دستگاهایتان را به ما بسپارید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید رنگ کوره ای

خرید رنگ کوره ای در شیراز

ضرورت رنگ کوره ای در بدنه خودرو ها در تعریف این نوع این رنگ در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *