عرضه کننده انواع رنگ الکترواستاتیک و دکورال

عرضه رنگ استاتیک

اگر به دنبال مراکز فروش رنگ های پودری با کیفیت و همچنین کاغذ های دکورال هستید با اطمینان می توانید از شرکت زرین رزین فامینو با ضمانت خرید کنید. و همچنین در صورت عدم رضایت مرجوعی شما با احترام پس گرفته می شود.

خرید به صرفه رنگ پودری

مزایای رنگ پودری پوشش دار
از مهم‌ترین مزایای رنگ پودری می توان به آماده بودن برای مصرف و راحتی استفاده از آن در صنایع اشاره کرد. رنگ پودری نیازی به حلال‌ها در هنگام آماده‌سازی و رنگ زدن ندارد و ضایعات کمتری را از خود به جای می‌گذارد. همین مسئله می‌تواند فرایند رنگ زدن را سرعت ببخشد. رنگ پودری به گونه ای است که در صورت بروز هر گونه اشتباه در هنگام رنگ‌آمیزی به راحتی می توان آن را تصحیح کرد، این مسائل به کار رنگ زدن سرعت می‌بخشد و به کیفیت و دقت آن می‌افزاید.

رنگ پودری به ‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است تا پخش شدن ضایعات و اضافات آن در محیط کمتر باشد، همچنین ترکیبات این رنگ به گونه‌ای است که نیازی به حلال ندارد پس از بخارات ناشی از استفاده از حلال هم خبری نخواهد بود. به همین دلیل برای استفاده از رنگ پودری در کارگاه می‌توانید از تهویه ضعیف‌تری نسبت به رنگ مایع استفاده کنید. این عامل نه تنها هزینه شما را به خاطر تهویه و مصرف برق و انرژی پایین می‌آورد بلکه به سلامت افراد و حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کند.

از دیگر فوایدی که استفاده از رنگ های پودری نسبت به دیگر رنگ ها دارد این است که، خطر کمتری برای سلامتی افراد ایجاد میکند. این رنگ‌ها به علت عدم وجود حلال، مواد آتش‌گیر و مسمومیت‌زا می‌توانند سلامت و امنیت افراد را بیشتر تأمین کنند.

دوام و ثبات رنگ پودری از دیگر ویژگی‌های خوب آن است. این رنگ با اینکه تک لایه است اما لایه‌ای یکنواخت، با کیفیت و مقاوم را ایجاد می‌کند و به همین دلیل برگشت کالا به دلیل مشکلات ناشی از رنگ شدن بسیار پایین است.

رنگ های پودری عمر طولانی‌تر و دوامی بیشتر در مقایسه با رنگ‌های مایع دارند. از دیگر مزیت رنگ های پودری نسبت به رنگ های مایع می‌توان به مقاومت بالاتر در برابر تغییرات شرایط فیزیکی و شیمیایی، کیفیت بسیار بالاتر، قابلیت پرس شدن بعد از انجام رنگ‌ کاری و مقاومت فیزیکی بالا اشاره کرد.

ما این اطمینان را به شما می دهیم که با یک بار خرید، مشتری دائمی ما می شوید.

 ما رهبری روندهای جدید را بر عهده داریم.

خدمات شرکت زرین فام خالی از لطف نیست:

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

خدمت و محصول ما حرفی  نو در صنعت ماست.

فروش رنگ پودری

شیوه ی استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری

همانگونه که با گذر زمان تمامی روش ها در صنایع مختلف دچار تغییر و تحول شده اند ، استفاده از رنگ پودری نیز در گذر زمان شیوه های مختلفی به خود دیده است .

این نوع از رنگ ها به طوری کلی متشکل از ذرات و رزین خشک می باشند که با رنگ مورد نظر مشتری ترکیب میشود. سپس با استفاده از تپانچه ی پاششی بر روی سطح قطعات مختلف پاشیده می شود.

در این مرحله با توجه به اینکه رنگ مورد نظر دارای بار الکترواستایک می باشند و از طرفی قطعه ی مورد نظر به ارت زمین وصل شده است ذرات رنگ به بدنه ی قطعه ی مورد نظر می چسبند . با توجه به اینکه رنگ در این حالت هنوز تثبت نشده است در صورتی که آن را پاک کنید از بدنه ی قطعه ی مورد نظر پاک می گردد. برای تثبیت رنگ و تکمیل فراید رنگ کاری قطعات در کوره ی پخت رنگ قرار می گیرند. تا تمام ترکیبات موجود در رنگ پودری بر روی قطعه ی مورد نظر تثبیت شده و رنگ مورد نظر بر روی بدنه ی قطعه ایجاد شود. رنگ ایجاد شده رنگی یک دست و ضخیم است که مقاومتی بالا در برابر مواد شیمیایی داشته و در مقابل خراش و پوسته شدن عکس العمل بالایی از خود نشان می دهند.

کاغذ دکورال

کاغذ و فیلم دکورال

امروزه استفاده از رنگ پودری(الکترواستاتیک) در اکثر صنايعي که با رنگ آميزي قطعات فلزی سر و کار دارد، متداول گرديده است. از مزيت هاي متعدد پوشش رنگ پودری مي توان به کيفيت بالاي محصول نهايي، حذف حلال و حفظ محيط زيست، صرفه اقتصادي و سرعت رنگ کاري اشاره نمود. به همين سبب، از رنگهاي پودري در صنايع لوازم خانگي، مصنوعات فلزي، قطعات خودرو و ماشين آلات صنعتي و کشاورزي استفاده مي شود. گروه صنعتي فن آوران بعنوان تامين کننده رنگ پودري، قادر است انواع رنگهاي پودري اعم از اپوکسي، پلي استر و هيبريدي را با بهترين کيفيت و قيمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه نمايد. انواع رنگهاي الوان، دکورال، سمباده اي، چکشي، چرمي و رنگهاي ويژه با پوشش بالا و پاشش مطلوب مطابق نياز مشتري قابل ارائه است.

براي دکور سطح فلز با سيستم دکورال، انتخاب طرح کار آساني خواهد بود زيرا صدها طرح و رنگ پيش رو خواهيد داشت. با اندکی سرمایه گذاری و تجهيز خط رنگ پودری به سيستم دکورال، محصولات جدید، ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند. در حال حاضر ، گروه صنعتي فن آوران، با ارائه ده ها طرح کاغذ و فيلم سابلي دکور که همگي در بازار ايران شناخته شده و پر مصرف هستند، بعنوان تامين کننده قابل اعتماد در بازار اين محصول فعاليت مي نمايد. کليه کاغذهاي عرضه شده در بازار از بهترين جنس کاغذ (توليد ژاپن)، بهترين جوهر (توليد چين قابل رقابت با جوهر ايتاليايي) و توسط پيشرفته ترين دستگاه هاي چاپ (ساخت تايوان) توليد مي شوند و بر خلاف بسياري از کاغذهاي نامرغوب، پس از پايان فرآيند دکور، به راحتي از روي سطح فلز جدا شده و بدان نمي چسبند. لازم بذکر است طرحهاي سفارشي کاغذ و فيلم دکورال نيز قابل تامين است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *