عرضه کننده انواع رنگ اپوکسی در اصفهان

عرضه رنگ اپوکسی

خرید و فروش انواع رنگ های اپوکسی و پودری صنعتی خود را در اصفهان و سایر شهر های دیگر به شرکت زرین فام ، که در زمینه ی تولید و فروش رنگ های اپوکسی و پودری مرغوب فعالیت چشم گیری دارد بسپارید.

رنگ های پودری اپوکسی

این طیف از پوشش های پودری بر اساس رزین اپوکسی و هاردنر های مختلف تولید می گردد.رنگ های پودری اپوکسی عمدتأ در صنایعی که خواص فیزیکی با مقاومت بالا، مقاومت شیمیایی عالی ، مقاومت در برابر خوردگی ، خواص عایق الکتریکی و چسبندگی بالا مورد نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان شیر آلات و اتصالات انتقال آب از عمده مشتریان مصرف کننده این دسته از پوشش ها می باشند و این رنگ ها با تنوع شیدهای آبی با رال های ۵۰۰۵ ٫۵۰۰۲ ٫۵۰۱۲ ٫۵۰۱۵ در دسترس می باشد که بر اساس تقاضای مشتری می توان در شید های دیگر نیز طراحی و به تولید انبوه رساند.

پوشش پودری اپوکسی اتصال ذوبی یا fbe یک پوشش لوله مدرن با کارایی بالاست که ضمن چسبندگی عالی به سطح فولاد همخوانی بی نظیری با فرایند حفاظت کاتدی دارد.

این دسته از رنگها با هدف بومی سازی و حمایت از تولید کالای داخلی توسط متخصصان شرکت زرین فام به تولید رسیده است و به تائید مشتریان مصرف کننده این پوشش ها رسیده است و در مقایسه با کالای مشابه خارجی در سطح کیفی همسان قرار دارد .جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

عرضه رنگ اپوکسی

رنگ های پودری اپوکسی پلی استر 

پوشش های پودری اپوکسی پلی استر  (هیبرید ) مزایای اپوکسی ها را در خواص مقاومت شیمیایی و مکانیکی ارائه می دهند و همچنین خواص پوشش های اپوکسی را با ارائه ی مقاومت بیشتر در مقابل زرد شدن در طول زمان پخت، راندمان انتقال بهتر پودر، براقیت بالاتر و سطح صاف تر بهبود می بخشند.

رنگ های پودری اپوکسی پلی استر برای پوشش های فلزاتی به کار میروند که در معرض اشعه ماورای بنفش قرار ندارند، همچنین مقرون به صرفه بودن و تنوع بیشتر در بافت های سطحی از دیگر خصوصیات رنگ های پودری اپوکسی پلی استر می باشد.

شرکت فام گستر ماهان  از تولید کنند گان برتر این نوع از پوشش ها می باشد، که توانسته است با تعمیم تکنولوژی های نانو در این طیف از پوشش ها بهبود های کیفی ایجاد کند.

ذیلأ به معرفی برخی از محصولات شاخص رنگ های پودری اپوکسی پلی استر پردازیم.

رنگ پودری مشکی نیمه مات ( اپوکسی پلی استر )

پوشش های پودری مشکی نیمه مات اپوکسی پلی استر با دوام بسیار بالا در برابر رطوبت و شرایط خوردگی می تواند پاسخگوی طیف عظیمی از مشتریان محترم در زمینه تولید قطعات خودرو باشد.

با اعتماد شما مشتریان عزیز در صنعت قطعات خودرو و دیگر صنایع شرکت زرین فام از تولید کنندگان برتر این نوع رنگ به شمار میرود.

این نوع رنگ ها با مقاومت های فیزیکی و شیمیایی بی نظیر، مقاومت های خوردگی و رطوبتی تا سقف ۱۰۰۰ ساعت، مصرف مناسب و به صرفه در حال حاضر مورد مصرف بسیاری از صنعتگران محترم است.

رنگ های پودری اپوکسی پلی استر چرمی

این طیف از رنگ های پودری بیشتر مورد مصرف صنعتگران در عرصه تولید تابلو های برق و مخابرات و درب های اتوماتیک آسانسور می باشد که عمومآ در رال های ۷۰۳۲ و ۷۰۳۵ عرضه می گردد.

وجه تمایز رنگ های چرمی تولیدی توسط شرکت زرین فام کیفیت پوشش نهایی، عدم وجود حفره در پوشش نهایی و رسیدن به حداکثر پوشش با ضخامت بسیار پایین می باشد که باعث به حداقل رسیدن مصرف می گردد. لازم بذکر است بر اساس تقاضای مشتری شید و بافت سطحی ریز و درشت قابل تولید میباشد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *