عرضه کننده انواع رنگ پودری و کاغذ دکورال در شیراز

اگر برای خرید رنگ پودری با کیفیت عالی دچار شک و تردید هستید می توانید با یکبار امتحان با کیفیت ترین رنگ پودری را با ضمانت از زرین فام خریداری کنید. شرکت زرین فام که خود یکی از بهترین تولید کننده و عرضه کننده رنگ پودری در استان اصفهان است آماده خدمت رسانی به سایر استان های سراسر کشور از جمله شیراز، یزد، تبریز، اراک، اردبیل، کرج، و غیره برای سهولت شما عزیزان با به صرفه ترین قیمت و با کیفیت ترین رنگ می باشد.

مزایا، عمر، و دوام رنگ های پودری

رنگ های پودری زرین فام بسیار به صرفه تر و با کیفیت تر از سایر نمونه رنگ های پودری می باشد. شما می توانید با یک بار خرید تفاوت را احساس کنید. استفاده از این رنگ های پودری علاوه بر ان که زیبایی بسیاری به کار مورد نظر می بخشد مزایای دیگری نیز دارند که به چند مورد اشاره میکنیم.

  1. رنگ های کوره‌ای این قابلیت را دارند که مقاومت محصول را در برابر کشش و ساییدگی افزایش دهد که بسیار بیشتر از میزان مقاومتی است که رنگ‌های مایع تضمین می‌دهند. رنگ کوره‌ای همچنین می‌تواند به عنوان لایه‌ای محافظ قطعه را در مقابل زنگ ضدگی ایمن سازد. علاوه بر آن برای وسایلی که مدام در معرض نور خورشید هستند نیز مورد استفاده قرار میگیرد زیرا این رنگ ها در برابر نور خورشید نیز بسیار مقاوم اند.
  2. این نوع از رنگ‌های پودری علاوه بر محافظت محصول خود نیز دوام بالا و ماندگاری قابل توجهی دارند که طی دوره‌های طولانی در برابر ضربه و برخورد، پرش رنگ نخواهد داشت و رنگ قطعه حفظ می‌شود. این رنگ قادر است در طولانی مدت دوام و زیبایی خود را حفظ کند.
  3. تنوع رنگ در این دسته بیشتر از آن چیزی است که در رنگ‌های مایع می‌توان مشاهده کرد که شامل رنگ های سفیدو مشکی در انواع مختلف و انواع رنگ های الوان می شود. هرچند ترکیب رنگ‌ها کمی مشکل خواهد بود اما با وجود متخصص می‌توان به راحتی اقدام به خلق رنگ مورد نظر کرد.

زرین فام برای راحتی شما عزیزان به صورت اینترنتی ارسال به سراسر کشور دارد.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

عرضه کننده رنگ پودری

رنگ‌های پودری چکشی

رنگ های چکشی بخش دیگری از انواع رنگ ها هستند. این نوع از رنگ‌های پودری به دلیل پوشش کامل درزها و ناهمواری‌های سطح، بهترین نمونه برای رنگ‌آمیزی سطوح ناصاف هستند. در استفاده از رنگ‌های پودری چکشی باید در نظر داشت که این مدل رنگ‌ها برای قطعاتی مناسب است که در معرض رطوبت هوا قرار نگیرند. همچنین برای پوشش قطعات تزیینی هم از همین مدل از رنگ استفاده می‌شود. موارد استفاده رنگ چکشی در صنعت ساختمان و درب‌های ضد سرقت، نرده‌های آهنی، مبلمان فلزی، تابلوهای برق فضای داخلی و لوازم خانگی است.
توصیه می‌شود جهت دوام بیشتر این رنگ‌ها، بعد از پخت بر روی آن‌ها از پوشش محافظتی لاک استفاده شود. باید دانست که این مدل از رنگ ضخامت مناسبی (بالای ۸۰ میکرون) دارد و در زمان آغاز فرایند پخت شوک حرارتی دریافت می‌کند و این دو ویژگی از موارد با اهمیت ویژه در تولید این رنگ هستند. رنگ‌های چکشی به دلیل قابلیت استفاده از بازیافت رنگ به دفعات زیاد (اختلاط با رنگ نو) بدون ایجاد عارضه در کیفیت و ظاهر سطوح اعمال شده سبب کاهش ضایعات رنگ و در نتیجه کاهش هزینه‌های رنگ‌آمیزی مصرف‌کنندگان می‌شود.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *