عرضه کننده رنگ پودری با کیفیت

عرضه کننده رنگ پودری

شرکت زرین فام تولید کننده و عرضه کننده انواع رنگ های پودری است. با خیال راحت و بدون دردسر از هر کجای ایران که هستید رنگ مورد نظرتان را خریداری کنید. کیفیت اتفاقی نیست، راهی است برای رسیدن به رضایت مشتری.

رنگ الکترو استاتیک چیست؟

پوشش های پودری اولین بار در اوایل دهه پنجاه میلادی در ایلات متحده آمریکا تولید شد. این رنگ ها شامل ترکیباتی مانند رزین ها، رنگدانه ها و افزودنی های دیگر می باشد.

پوشش های پودری به گروهی از پوشش ها گفته می شوند که از مخلوط رزین، عامل شبکه ای کننده، پیگمنت و سایر افزودنی ها بدست آمده است. برای تولید این پوشش ها ابتدا مواد اولیه به شکل مذاب با یکدیگر مخلوط می شوند سپس مذاب حاصل سرد می گردد و طی دو مرحله به ذراتی بین ده تا صد میکرون تبدیل می شوند.

این پوشش ها با استفاده از روش های الکترواستاتیک اعمال می گردند. رنگ پودری با یک تفنگ الکترواستاتیک بر روی سطوح مورد نظر پاشش می شود. ذرات پودر در تفنگ باردار شده و لایه نازک چسبناکی را بر روی سطح مورد نظر تشکیل می دهند و پس از قرار گرفتن در یک کوره در اثر حرارت، ذرات پودری ذوب شده و پس از ایجاد  چسبندگی یک پوشش سخت و غیر قابل انحلال ارائه می دهد. ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره های صنعتی مخصوص تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد پخت می شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و باعث ایجاد سطحی یکدست می شود.

نتیجه کار سطحی زیبا و براق با مقاومتی بسیار عالی در مقابل مواد شیمیایی، خراش و پوسته شدن و سه برابر مقاوم تر از رنگ های پایه حلال است. رنگ مایع پایه حلال  می تواند تحت تاثیر شرایط آب و هوایی مثل دما و رطوبت قرار گرفته و در نتیجه ظاهری ناخوشایند به خود بگیرد. مهارت نقاش نیز تاثیر مستقیم در کیفیت خواهد داشت.از آنجایی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد،به دست آوردن یک سطح یک دست و با کیفیت در هر شرایط جوی ای ممکن می باشد. رنگ های پودری به صورت کاملا خشک اعمال شده و مستقیما روی سطح پاشیده می شوند. به دلیل عدم نیاز به حلال ها با محیط زیست سازگار است.

عرضه کننده رنگ پودری

مراحل اجرای رنگ پودری    

مرحله اول: آماده سازی سطوح جسم

در مرحله اول باید جسم مورد نظر از هرگونه مواد اضافی و آلوده   کننده پاک گردد که اینکار بسته به مقدار آلودگی جسم انجام میگردد و در صورت نیاز سنباده پوساب و فرچه کشیده و حتی اسیدشور میشود

مرحله دوم: پاشش رنگ پودری (رنگ الکترو استاتیک)

در این مرحله با وصل شدن جریان برق سطح جسم دارای جریان‌الکتریسیته شده و آماده رنگ پذیری است و رنگ پودری که در دستگاه تحت‌ عملیات فلودایز یا مخلوط شدن توسط هوای فشرده قرار گرفته توسط تفنگی بر چسم‌ پاشیده میشود

مرحله سوم: شوک

در این مرحله برای اینکه رنگ بر روی کار بنشیند و توسط فن دستگاه  از روی سطح کار پاک‌ نشود نیاز است که دمای کوره را تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد بالا برده و سپس جسم را به داخل کوره برده و به مدت ۱۰ دقیقه بدون فن  حرارت دهیم که اصطلاحا به آن شوک گفته میشود

مرحله چهارم: پخت

در این مرحله فلز مورد نظر به مدت زمان مناسب نسبت به جنس و اندازه فلز  و همینطور نوع و جنس رنگ پخته خواهد شد و پس از بیرون آمدن از کوره و سرد شدن آماده جابجایی است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *