فروش رنگ های پودری و صنعتی با کیفیت و با دوام

خرید و فروش آسان و قابل دسترس و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری از مهمترین و اصلی ترین مزایای این نوع رنگ صنعتی می باشد که بهترین روش برای انتخاب این رنگ دیدن رال های متنوع و گوناگون می باشد.

فروش رنگهای پودری  صنعتی با دوام بصورت عمده

شما میتوانید رنگهای پودری صنعتی را بصورت عمده از نمایندگی های معتبر سراسر کشور و شرکت زرین فام  که خود تولید کننده رنگ های پودری می باشد،خریداری کنید. پوشش های محافظتی برای نگهداری سطوح فلزات و سازه های فلزی است،که بهترین عامل محافظتی در برابر زنگ زدگی و خرابی فلزات می باشد.

تجهیزات رنگ صنعتی

 مراحل عملیاتی پاشش رنگ پودری و صنعتی

ابتدا سطوح جسم یا همان فلز مانند سطوح کابینت،یخچال،لباس شویی  و انواع درب و پنجره های فلزی را قبل از رنگ پاشی کاملا تمیز کرده یعنی عاری از هر گونه جسم خارجی روی سطح فلز باشد.در مرحله پاشیدن یا پاشش رنگ پودری،این حرکت مثل شلیک گان یا همان شلیک اسلحه روی سطوح است که بوسیله پیستوله انجام میشود،تحت فشار بسیار زیاد باد یا اکسیژن قرار میگیرد که با مواد داخل پیستوله بارور شده روی سطح فلزات پاشیده می شود.در مرحله سوم،یا مرحله شوک یا کوره که فلز با دمای تقریبا ۲۰۰درجه سانتیگراد  داخل کوره میرود تا حرارات ببیند که به آن شوک گویند.در مرحه پایانی،فلز مورد نیاز به مدت زمان مناسب نسبت به جنس فلز و اندازه فلز پخته میشود و پس از بیرون آمدن از کوره باید خنک شود و آماده جابجایی میشود.

خرید و فروش رنگ پودری و صنعتی با کیفیت

قبل از خرید این نوع رنگ یا همان رنگ پودری حتما از کیفیت ،دوام و قدرت چسبندگی آن مطلع شوید و میتوان به صورت تستی از این نمونه قبل از مصرف استفاده کرد و بعد با خیال راحت خرید خود را ثبت کنید.

فروش رنگ پودری از شرکت زرین فام اصفهان

برای خرید از شرکت زرین فام اصفهان به آدرس کیلومتر۵جاده نیروگاه اتمی و دفتر نمایندگی آن در شهرستان نجف آباد واقع در بلوار آیت الله ایزدی حد فاصل فلکه آزادگان و فلکه ویلاشهر جنب گاراژ مینی بوس رانی شهرستان نجف آباد مراجعه و از نزدیک با انواع رال های متنوع و متفاوت  رنگ ها ی پودری و به صورت حضوری با کیفیت رنگ های پودری آشنا شوید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

مناسب ترین قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

خرید و فروش آسان و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *