فروش رنگ پودری الکترواستاتیک به سراسر کشور

هنگام خرید رنگ پودری به میزان باریت رنگ و همچنین مقدار پوشش دهی که می دهد بسیار توجه کنید. ممکن است شما رنگی با قیمت بسیار پایین خریداری کنید ولی مقدار قطعه مورد نیازتان را پوشش ندهد چرا؟ زیرا به جای رزین این نمونه رنگ با باریت بسیار زیادی مخلوط شده است. بهترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت از زرین فام تهیه کنید.

فروش به صرفه رنگ پودری

موارد مصرف، مزایا و معایب رنگھای پودری الکترواستاتیک

به دلیل مغناطیسی بودن و ھمچنین نیازمندی این نوع رنگھا به دمای بسیار بالا برای پخت، این رنگ ھا عموما برای رنگ آمیزی سطوح فلزی بکار برده می شوند. عدم تغییر رنگ، مقاومت بی نظیر در برابر اشعه ھای نور خورشید و شرایط محیطی ھمانند بارش باران و برف و یخ زدگی، این رنگ را به بھترین گزینه برای رنگ آمیزی سطوحی چون بدنه ی اتومبیل ھا، ھواپیما ھا، موشک ھا و تمامی اشیا فلزی که در معرض مستقیم ھوا قرار دارند مبدل ساخته. شاید یکی از رایج ترین موارد مصرفی که در زندگی روزانه ی ھر فرد نیز قابل رویت است رنگ روی وسایل آشپزخانه مثل یخچال و فریزر، ماشین لیاسشویی، می باشد. علی رغم مزایا و قابلیت ھای مثال زدنی این نوع پوشش، عواملی چون نیازمندی به حجم سرمایه ی اولیه ی بالا و ممکن نبودن اعمال رنگ در محل استفاده، موارد مصرف رنگ ھای
پودری را محدود کرده است. برخی دیگر از خواص این نوع رنگ ھا عبارت اند از: ھمگن بودن این پوشش به دلیل ایجاد یک لایه ی ضخیم و یکپارچه (تک جزیی بودن). – این رنگ ھا عاری از حلال میباشند. – رنگ ھای الکترواستاتیکی به دلیل نداشتن حلال و عدم ایجاد گاز ھای سمی در حین عملیات اعمال، آسیبی به – سلامت انسان وارد نمیکنند و ھمچنین خطری برای محیط زیست ندارند.

خرید رنگ پودری سفیدکابینتی

رنگ های کوره ای برای کابینت فلزی، از جمله بیشترین نوع رنگ هستند، که توسط کارگاه های رنگ آمیزی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه رنگ های پودری بعد از باردار شدن روی کابینت ها پاشیده می شوند، چسبندگی بسیار خوبی روی سطح ایجاد می کنند. اما این مقاومت به مواد اولیه ای که در رنگ کوره ای پودری استفاده شده است، بستگی دارد. که اگر از مواد اولیه ی درجه یکی استفاده شود، بدون شک، پوشش دهی عالی را به همراه خواهد داشت.

فروش انواع رنگ کوره ای پودری برای کابینت های فلزی، با بهترین مواد اولیه، توسط این سایت انجام می شود.

رنگ زرین فام با ارائه ی رنگهای الکترواستاتیک و تیم مجرب خط رنگ،صفر تا صد خط رنگ تولیدی های مختلف را پوشش میدهد.اشاره به خدمات این شرکت خالی از لطف نیست:

☸️رنگ پودری با کیفیت و با دوام بالا

☸️راه اندازی خط رنگ با نظارت مستقیم مهندسین فنی

☸️خدمات پس از فروش در اسرع وقت

کیفیت ، سرعت در اجرا و صرفه ی اقتصادی افتخار ماست.

فروش رنگ پودری

تفاوت رنگ پودری با سایر رنگ ها

پودر رنگی با استفاده از اسلحه برق بصورت الکترواستاتیک اعمال می شود. این به پودر بار مثبت می دهد، که به سطح فلز زمین جذب می شود. پوشش پودر فرآیند استفاده از یک ترکیب پودر خشک خشک از رنگدانه ها، رزین های تخصصی و پرکننده هایی است که در طی فرآیند پخت، ذوب و فیوز می شوند تا یک فرم رنگ آمیزی شده تشکیل شود. ذرات پودر جامد هنگام خروج از تفنگ پاشش هوا با سرعت کم، الکترواستاتیک هستند.
روکش پودر عملکرد بهتری نسبت به رنگ مرطوب دارد — به دلیل پیوند حرارتی که در حین پخت شدن وجود دارد، در برابر تراشیدن، خراشیدن و سایر سایش مقاوم تر است و به دلیل اینکه در لایه های بسیار ضخیم تری قابل استفاده است. علاوه بر سختی بدنی، پوشش پودری باعث حفظ رنگ برتر می شود.

 روکش پودر معمولاً در درازمدت ارزانتر از رنگ مرطوب است، اما هزینه های رو به بالا گرایش بیشتری دارند. فناوری رنگ مرطوب بسیار طولانی تر شده است (پوشش پودری در دهه ۵۰ توسعه یافت)، بنابراین تجهیزات و مواد به طور گسترده تری در دسترس هستند.
پوشش حاصل بسیار شبیه به نقاشی در سطح مولکولی است. درست مثل رنگ خراشیده و تراشه خواهد کرد. پودرهای ساخته شده به درستی از رنگ معمولی سخت تر است

دیگر نگران نباشید با خیال راحت بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با ضمانت از زرین فام تهیه کنید و از لحاظ میزان باریت رنگ و رزین و پوشش دهی اصلا نگران نباشید.

خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *