فروش رنگ پودری الکترواستاتیک در آبادان

فروش رنگ پودری

اگر در شهر های ابادان و سایر شهر های ایران هستید که به مراکز معتبر رنگ پودری دسترسی ندارید با اطمینان میتوان گفت با کیفیت ترین و

رنگ ها و پوشش های پودری

رنگ ها و پوشش های پودری به دلیل عدم وجود حلال، آلودگی کم و دوام و پایداری بالا در صنعت امروز به طور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از رنگ های پودری به عنوان یک روش رنگ‌ کاری در سال‌های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. آنها هم اینک ۱۵% از بازار رنگ را به خود اختصاص داده و با رنگهای سنتی مایع رقابت می‌کنند.

با توجه به مقررات اخیر و جاری زیست محیطی در مورد آلودگی و دفع مواد زائد فاضلاب، جایگزینی رنگ مایع با رنگ پودری روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد. مشکل اصلی در رنگ‌کاری با رنگهای مایع وجود حلا‌‌ل‌هاست.با به کارگیری رنگ های مایع وجود سیستم‌های تهویه، تصفیه و بازیافت حلال برای کنترل ترکیبات آلی فرار ضروری است. در عوض، رنگ پودری نوعی فرآیند رنگ خشک است که در هیچ مرحله‌ای از عملیات رنگ‌کاری از ترکیبات آلی فرار استفاده نمی ‌شود.

فروش رنگ پودری

موارد مصرف رنگ پودری

تولید و مصرف رنگ های پودری الکتروستاتیک در دهه ۱۹۶۰ در صنایع مختلف به عنوان جایگزین برخی رنگ های مایع در سطح جهانی گسترش یافت و این رنگ ها روی سطوح به صورت پودر خشک اعمال شده به عنوان رنگ های تزیینی(Decorative) و هم به عنوان پوشش حفاظتی(Portative) مصرف می شوند.این  پوشش ها قابلیت اعمال بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی را دارا می باشد.تابلوهای برق و … همچنین سطوح فلزی غیر آهنی مانند ورق های گالوانیزه و یا ظروف آلومینیومی استفاده می شوند.در تکنولوژی جدید این پوشش ها بر روی سطوح غیر فلزی مثل چوب و MDF اعمال شده و در اثر تابش UV پخت می شوند.تقسیم بندی رنگ های پودری بر حسب رزین:

۱-پوشش های اپوکسی

۲-پوشش های پلی استر

۳-پوشش های اپوکسی پلی استر

۴-پوشش های پلی یورتان

۵-پوشش های اکرولیک

فروش رنگ پودری

اصول کاربردی رنگ آمیزی با رنگ کوره ای

اکنون که با مزایا و معایب انواع رنگ کوره ای، استفاده از آن ها در رنگ آمیزی سطوح فلزی آشنا شدید، زمان آن رسیده است تا اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای بیاموزید. اصل کلی در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای شامل سیستم اسپری الکترواستاتیک است که تحت یک میدان الکتریکی و اثرات ذرات باردار کار می کند. اجازه دهید این مفهوم را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.

اصول رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای به این شرح است؛ ذرات رنگ کوره ای پودری به صورت آئروسل (ذرات جامد به شکل غبار)، از انتهای نازل تفنگ اسپری رنگ آمیزی خارج می شوند؛ این فرآیند با استفاده از فشار کمپرسور انجام می گیرد. در این حالت اگر رنگ آمیزی یک سطح وسیع، مورد نظر باشد نقاش می تواند با حرکت تفنگ اسپری، ذرات خروجی از نازل را به سایر قسمت ها هدایت کند اما اگر رنگ آمیزی نقطه ای، مورد نظر باشد، سر نازل در منطقه معین شده تنظیم می گردد.

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *