فروش رنگ پودری در اصفهان

فروش رنگ پودری

خرید و فروش آسان و قابل دسترس و سهولت در کاربرد استفاده از رنگ های پودری از مهمترین و اصلی ترین مزایای این نوع رنگ صنعتی می باشد. با اطمینان بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت از زرین رزین فامینو خریداری کنید. شما به رنگی با پوشش زیاد، مقاومت بالا، ماندگاری و قیمت مناسب نیاز دارید.

تجهیزات خط رنگ پودری الکترواستاتیک

سیستم شستشو و خشک کن

در این قسمت قطعات قبل از رنگ بایستی چربی گیری شده و توسط موادی مانند فسفاته و کروماته، زیر سازی لازم جهت رنگ انجام شود. سپس توسط هوای گرم کاملا خشک خواهد شد. سیستم شستشو در انواع شستشوی غوطه وری یا پاششی قابل طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی است.

کابین پاشش، سیستم بازیافت و دستگاه پاشش رنگ

در این مرحله قطعات به کابین انتقال یافته و توسط دستگاه پاش رنگ ، رنگ آمیزی می شود. رنگ اضافی در کف کابین جمع آوری می گردد و توسط سیستم بازیافت یا سایکلون بازیافت رنگ مکیده شده و ضمن خارج شدن ذرات اضافی ، رنگ خالص برای مصرف دوباره آماده می گردد.

کوره پخت رنگ

قطعات رنگ آمیزی شده سپس به کوره پخت رنگ انتقال یافته و رنگ در دمای حدود ۲۰۰-۱۸۰ درچه سانتی گراد پخته می شود. کوره پخت بخش حساس و دقیقی در واحدهای رنگ پودری بوده و بایستی در سر تا سر کوره دما یکنواخت باشد. کوره پخت در انواع کوره باکسی و یا کوره تونلی قابل طراحی، ساخت ، نصب و راه اندازی می باشد.

کانوایر زمینی و هوایی

جهت انتقال منظم و پیوسته قطعات به خط رنگ از خط کانوایر زمینی یا کانوایر هوایی استفاده می شود. قطعات توسط آویزهای خاص آن قطعه به کانوایر متصل شده و در طول مسیر ، حرکتی منظم و پیوسته را بوجود می آورد. در این سیستم برای رنگ آمیزی قطعات از Reciprocator و Robot می توان استفاده نمود .

سیستم دکورال

در سیستم دکورال شما می توانید انواع طرح ها از قبیل طرح چوب، سنگ طبیعی و طرح های گرافیکی متنوع را به صورت فیلم بر روی قطعات فلزی مانند درب ها، یراق آلات، پروفیل، آلومینیوم، ظروف تفلون و . . . انتقال دهید. این طرح ها تا عمق ۴۰ تا ۵۰ میکرون به داخل رنگ پودری زمینه نفوذ خواهد نمود و از ثبات مطلوبی برخوردار می باشد.

فروش رنگ پودریپاشش چند پودر رنگی

اگر نیاز به پاشش بیش از یك پودر رنگی باشد، تعویض رنگ سیستم در یك دوره نسبتاً كوتاه زمانی امكان پذیر می باشد و تا حدود ۹۹% پودری كه بطرف قطعه اسپری می شود و برروی قطعه نمی نشیند می تواند به سیستم بازگردانده شود و دوباره استفاده شود و این مسائل باعث كاهش هزینه هدر رفتن پودر مصرفی می شود. پوشش های پودری امروزی محدوده وسیعی از خواص مطلوب و براقیت ها را به ما می بخشد و می توانند هر كونه شید رنگ یا بافتی را فراهم آورند و ضخامت پوشش در رنجهای مختلف و مورد نیاز امكان پذیر است.

در حال حاضر پوشش های پودری صدها مورد كاربرد دارند ، همچنانكه ظرفیت بازارها رشد می كنند تحقیقات نیز ادامه پیدا می كنند تا در كیفیت محصولات بهبود داشته باشیم كه این عمل باعث نوآوری های بیشتر و گسترش بازارها می شود. یكی از بزرگترین پتانسیل های مصرف كننده پوشش های پودری صنایع كاربردی می باشند این پوشش های با كیفیت بالا هم جذاب و هم با دوام می باشند و جایگزین مناسبی برای استفاده بجای لعاب و پوشش های مایع بر روی سطوح وسایل تجاری و صنعتی می باشند این وسایل شامل طیف گسترده ای از تولیدات می شوند.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

رنگ پودری قرمز

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده

خرید و فروش انواع رنگ پودری به صورت عمده نیازمند دقت است. که اگر دقت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *