فروش رنگ پودری در تبریز

فروش رنگ پودری

اگر در تبریز هستید و به دنبال رنگ پودری با کیفیت می گردید و در انتخاب شرکت مورد نظر نگرانید از شرکت هایی که جزء برند های معروف و شناخته شده هستند خرید کنید. زرین فام برند برتر، بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را در کمترین زمان با ضمانت و همچنین قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.

ویژگی رنگ پودری

در بين گسترة وسيع و پرتنوع رنگها، پوشش‌هاي پودري داراي خواص منحصر به فردي هستند كه آنها را از ساير پوشش‌ها متمايز مي‌سازد. اين مواد خشك و جامد بوده و به طور كامل مي‌توانند لايه‌هاي نازكي از رنگ را روي قطعات تشكيل دهند. رنگهاي پودري شامل رزين‌هاي پلاستيكي، پيگمنت‌هاي رنگ و افزاينده‌ها هستند. در مرحله اول مخلوطي از اجزاء سازنده تركيب همگوني ايجاد مي‌كند. اين مخلوط تا نقطة ذوب حرارت مي‌بيند و مواد مذاب به صورت ورقه‌هاي نازكي اكسترود مي‌شوند و پس از خشك شدن، خرد شده و به صورت ذرات پودري با سايز مشخص در مي‌آيند. پاشش اين رنگهاي پودري با تفنگ‌هاي الكترواستاتيكي انجام مي‌شود بطور كلي پودرهاي پوشش دهنده به دو دسته پودرهاي ترموپلاستيك و پودرهاي ترموست تقسيم مي‌شوند. هر كدام از اين دو دسته نيز شامل زير مجموعه‌هايي هستند كه عمدتاٌ در پاية رزين با يكديگر تفاوت دارند.

رنگهاي پودري ترموپلاستيك: رنگ پودري ترموپلاستيك بر اثر گرما ذوب شده و بر سطح جاري مي‌شود؛ اما هنگامي كه بر اثر سرد كردن جامد مي‌شود، تركيب شيميايي خود را حفظ مي‌كند.

رنگهاي پودري ترموست: اين رنگها در دماهاي بالا ذوب شده و سيال مي‌شوند مواد جديد به وجود آمده در گرماي مجدد و دراثر مجاورت با گرما دوباره ذوب نمي‌شوند و ساختار شيميايي متفاوتي نسبت به رزين اوليه دارند.

رنگهای پودری از نظر ظاهری به رنگهای چکشی، چرمی، سنباده ای، متالیک ،چروک و ساده تقسیم می شوند. از نظر ساختاری به گروه های پلی استر، اپوکسی، اپوکسی – پلی استر ( هیبریدی) و پلی یورتان تقسیم می شوند. از نظر براقیت نیز، رنگهای مات، نیمه مات، سوپر مات،براق، نیمه براق و سوپر براق قابل ارائه هستند.

فروش رنگ پودری

روش انتخاب رنگ پودری مناسب

انتخاب رنگ پودری مناسب در مرحله اول ممکن است ساده به نظر برسد ولی گاهی بسیار دشوار است. در این رابطه نکاتی را باید در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. اولین و مهم ترین ویژگی که هنگام انتخاب رنگ مناسب باید در نظر گرفت توانایی مقاومت آب و هوایی است. که ایا این پوشش در معرض شرایط اب و هوایی و نورخورشید قرار خواهد گرفت یا خیر؟ ایا رنگ پودری در برابر رنگ پریدگی، تغییر رنگ هنگام مواجه با اشعه UV، گچی شدن مقاوم است یا خیر؟رنگی که استفاده میکنید ایا گارانتی دارد یا خیر؟ اگر دارد این گارانتی درباره حفظ رنگ، درخشش، یکپارچگی پوشش و و مدت زمان ماندگاری ان ها چه شرایطی خواهد داشت؟
  2. دومین ویژگی مهم مقاومت به خوردگی است. منظور ان است که مقاومت به خوردگی بسته به منطقه جغرافیایی که محصول شما در انجا استفاده میشود میتواند یک خاصیت مهم باشد. رنگ های پودری به عنوان یک پوشش تک لایه در مقایسه با بیشتر  رنگ های مایع مقاومت بیشتری در برابر خوردگی دارد. رنگ های اپوکسی بهترین مقاومت را در برابر خورندگی دارند اما با قرار گرفتن در معرض نور خورشید تخریب میشوند و در نهایت از بین می روند. از این رو ان ها در محیط های داخلی عملکرد خوبی دارند.
  3. سومین ویژگی مهم که در هنگام خرید رنگ پودری باید به آن دقت کنید مقاومت در برابر لکه مواد شیمیایی است. مقاومت در برابر تمیز کننده ها، ضد عفونی کننده ها و ترکیبات جلا دهنده یک نیاز بدیهی برای بیشتر رنگ های پودری است. علاوه براین، الزامات خاص تر مانند مقاومت در برابر اثر انگشت، مواد غذایی، روغن های روان ساز، مواد آب بند، حلال ها، ملات ها، سوخت ها و روغن های هیدرولیک ممکن است یک ویژگی مهم برای رنگ پودری محسوب میشود.

بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را از زرین فام با قیمتی به صرفه، با ضمانت و خیال راحت خرید کنید. خدمت و محصول ما حرفی نو در صنعت ماست.

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری درجه یک

خرید و فروش رنگ کوره ای درجه یک

اگر بدنبال رنگ پودری با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *