فروش عمده رنگ پودری صنعتی اصفهان

فروش عمده رنگ پودریاگر میخواهید با کیفیت ترین نوع رنگ پودری را با خیال راحت خریداری کنید باید بدانید که خرید و فروش رنگ صنعتی بصورت عمده نیازمند اطلاعاتی است که اگر از آنها آگاهی داشته باشید سبب می شود سر شما کلاه نرود. به نظر شما قیمت عمده رنگ صنعتی بصورت منصفانه چقدر است؟

ویژگی های مکانیکی رنگ پودری

همانطور که شما هم میدانید با دوام بودن سطح برای محصولات پوشش داده شده با رنگ پودری که به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرند الزامی است. استحکام سحط می تواند به عنوان سختی و یا مقاومت در برابر سایش و خراش تعریف شود. سختی یک رنگ پودری باعث ایجاد سطحی مستحکم می شود. با این وجود سختی به تنهایی ممکن است برای این منظور کافی نباشد. گاهی اوقات میزان لغزندگی سطح با ضریب کم اصطکاک نیز لازم است. فرمول سازه های رنگ پودری  می توانند پودری برای ایجاد سطح لغزنده تهیه کنند، که ممکن است پاسخ گوی این نیز باشد.

انعطاف پذیری مکانیکی یک ویژگی مهم است، به خصوص اگر در فرایند تولید محصول مراحل مونتاژ بعد از پوشش دادن وجود داشته باشد. اگر قسمت های پوشش داده شده شما تحت فرم دهی یا چفت و بست شدن شدید قرار میگیرند، مهم است از پودری انعطاف پذیری عالی استفاده کنید. معمولا اپوکسی ها، هیبریدها( اپوکسی پلی استر) و اکثر پلی استر ها انعطاف پذیری عالی دارند و در برابر ضربه مقاوم هستند. اکریلیک ها، پلی استرهای فوق مقاوم و بسیاری از رنگ های پودری فوق مات ، نسبتا شکننده هستند و ممکن است انتخاب خوبی از نظر انعطاف پذیری مکانیکی نباشند.

فروش رنگ صنعتی

ویژگی های ظاهری رنگ پودری

مسلما ویژگی های ظاهری برای اکثر کاربردها بسیار مهم هستند. رنگ توسط رنگدانه هایی که در رنگ پودری فرموله شده اند ایجاد میشود. مهم است که شرایط روشنایی که محصول شما با آن رو به رو خواهد بود را تعیین کنید. زیرا رنگ های پودری می توانند با یک منبع روشنایی، ظاهری کاملا قابل قبول داشته باشند، اما با منبع دیگری خیر. به عنوان مثال رنگ پودری ممکن است با نور فلورسنت یک محیط سر پوشیده مطابقت داشته باشد اما در زیر نور طبیعی خورشید متفاوت باشد. دلیل این امر میزان بازتاب و جذب نورتوسط رنگدانه ها در فرمول است. بنابراین دادن اطلاعات درباره شرایط نور محیط به تهیه کننده رنگ پودری ضروری است.

براقیت ویژگی ظاهری مهمی است و نه تنها باید با معیارهای کیفی بالا، پایین، نیمه براق، یا مات توصیف شوند. بلکه باید میزان آن در یک بازه براقیت معین تعریف شود. میزان براقیت را با استفاده از براقیت سنج اندازه گیری میکنند و می توان از تامین کنندگان تجهیزات ازمایشگاهی و بازرسی این وسیله را تهیه کرد.

فروش رنگ پودری

استفاده از رنگ پودری برای ماشین آلات

طراحی ماشین آلات شاید هنری ترین پیگیری در جهان نباشد، اما بعضی اوقات مسئله رنگ حتی در طراحی صنعتی می تواند ضروری باشد. بدیهی است ساخت قطعات پلاستیکی در رنگ ها دشوار نیست و قطعات فلزی را می توان با اتمام رنگ نیز تولید کرد ، گاهی اوقات به سادگی با استفاده از رنگ.

روش بهتر برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده از روکش پودری است. قسمتی که قرار است روکش شود، از روی الکتریکی پایه ریزی شده و از یک تفنگ اسپری الکترواستاتیک برای شارژ پودر در هنگام استفاده می شود. پس از کاربرد، این قسمت تا دمای ۱۶۰-۲۲۰ درجه سانتیگراد گرم می شود که باعث می شود یک پوشش صاف و مداوم باشد.

پوشش پودر به هر رنگی قابل انجام است، بنابراین به مقدار کافی می توانیم اجزای تولید شده در رنگ های دلخواه را داشته باشیم. از دیگر مزایای آن این است که پوشش پودر بسیار سخت تر و مقاوم در برابر تراشه نسبت به رنگ است و هیچ گونه رگه ای نشان نمی دهد.

با خیال راحت و با اطمینان و ضمانت ما با کیفیت ترین نوع رنگ پودری را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر همکاران تنها از کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *