قیمت انواع رنگ های پودری و دکورال

قیمت رنگ پودری

اگر به دنبال متنوع ترین رنگ های دکورال هستید و به مراکز امن و معتبر دسترسی ندارید با خیال راحت و ضمانت ما با کیفیت ترین رنگ های پودری و دکورال را چه به صورت انلاین و چه به صورت حضوری از زرین رزین فامینو خریداری کنید.

کاغذ و رنگ دکورال

کاغذ های دکورال امروزه در صنایع مختلفی کاربرد دارد و مورد توجه عام و خاص شده است. رنگ های دکورال دارای مزیت هایی هستند که به برخی از ان ها اشاره میکنیم.

  1. از نظر اقتصادی هزینه های تولید و کارگر در فرایند سابلی دکور پایین بوده و با توجه به طرح های مختلف و متنوع امکان کسب رضایت طبق وسیعی از مصرف کنندگان میسر است.
  2. ایمنی بالا، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار الاینده، هدر نرفتن هیچ ماده رنگی، ماده شیمیایی و به طور خاص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه هاست. با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از این منابع طبیعی نیست.
  3. مرحله انتقال طرح کاغذ با فیلم بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد الودگی است. و تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد.
  4. انواع طرح های چوب، سنگ، فانتزی و… جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود آشپزخانه، یخچال، کابینت، ظروف تفلون و…قابل ارائه است.

قیمت رنگ پودری

رنگ‌ های پودری و کاربرد آن‌ها

همه‌ی ما تا حدودی با رنگ‌های مایع آشنا هستیم، حتی اگر خودمان تا به حال کار رنگ‌آمیزی را انجام نداده باشیم. اما امروز قرار است با رنگ‌های پودری آشنا شویم. برای رنگ‌آمیزی سطح با رنگ‌های پودری نیز همانند رنگ‌های مایع نیاز است که سطح به خوبی صاف شده و از چربی یا اجرام دیگر پاک شود. رنگ‌های پودری در عرصه‌ی صنعت مرغوب‌ترین نوع رنگ هستند. رنگ‌های کوره‌ای ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از رنگ‌های مایع متمایز کرده است، پس برای تصمیم‌گیری در خصوص استفاده یا عدم استفاده از رنگ‌های پودری این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

رنگ‌های پودری کاملا جامد هستند و هیچ حلالی ندارند، همین موضوع باعث شده این نوع رنگ‌ها در دسته‌ی رنگ‌های دوست با محیط زیست قرار گیرند. این نوع رنگ‌ها هم در مرحله‌ی تولید ایمن هستند و خطری برای سلامت کارکنان ایجاد نمی‌کنند و هم در مرحله‌ی اجرای رنگ‌‌آمیزی بی‌خطر هستند. بدیهی است که خطر آتش‌سوزی نیز در این نوع رنگ‌ها به علت نبود حلال از بین‌ می‌رود. رنگ های انواع مختلفی دارد از جمله چکشی، چرمی، ساده، سمباده ای و غیره که یکی از مزایای رنگ‌های پودری همین تنوع بالایی است که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را پوشش دهد. رنگ‌های مایع در مقایسه بسیار محدودتر هستند.

تجهیزاتی که در رنگ‌آمیزی رنگ‌های پودری مورد استفاده قرار می‌گیرند به گونه‌ای هستند که آن قسمت از رنگ‌های پودری که به سطح نچسبیده‌اند قابلیت برگشت به تجهیزات، و استفاده‌ی مجدد را دارند. این ویژگی رنگ‌های پودری نیز اثبات دیگر بر این موضوع است که رنگ‌های پودری هیچ مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی‌کنند.

قیمت رنگ پودری

معایب رنگ‌های پودری

فرایند تولید رنگ‌های پودری به صورتی انجام می‌گیرد که پس از تولید رنگ امکان ترکیب دو یا چند رنگ برای ما وجود ندارد، چیزی که در رنگ‌های مایع تنوع بالایی از طیف رنگ را برای ما ایجاد می‌کرد. رنگ‌های پودری جامد از ذرات رنگی تشکیل شده‌اند، همین موضوع باعث می‌شود که یک حداقل لایه‌ای در رنگ‌آمیزی با این روش روی سطح ایجاد شود. در رنگ‌های مایع ما می‌توانیم رنگ‌هایی با ضخامت ۱۰ میکرون داشته باشیم چیزی که در رنگ‌های پودری حداقل ۲۵ میکرون است. روند رنگ‌آمیزی با رنگ‌های پودری به صورتی است که امکان رنگ‌آمیزی فقط در محل مخصوصی که تجهیزات در آن وجود دارند ممکن است. به همین دلیل امکان رنگ‌آمیزی قطعات بزرگی که خیلی قابلیت جا به جایی ندارند، همچون کشتی، توسط رنگ‌های پودری فراهم نیست. به دلیل نیاز کوره‌هایی که دمای بالای ۱۸۰ درجه ایجاد کنند، استفاده از رنگ‌های پودری به سادگی رنگ‌های مایع نیست. این عامل باعث می‌شود در رنگ‌آمیزی سطوح مختلف ساختمان نیز نتوان از رنگ‌های پودری استفاده کرد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *