قیمت انواع کاغذ دکورال در اصفهان

قیمت کاغذ دکورال

اگر به دنبال طرح های متنوع کاغذ های دکورال هستید با خیال راحت می توانید با کیفیت ترین کاغذ ها را با بیش از ۷۰ نوع طرح و رنگ خریداری کنید.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کاغذ ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی ویژگی های فرآیند دکورال

كاغذ (فیلم) های از پیش چاپ شده با رنگدانه های آلی، نقش اساسی در انجام فرآیند سابلی دكور را دارند. به منظور تولید محصولی با كیفیت عالی، كاغذ یا فیلم باید تمام سطوح قطعه را بپوشاند و هیچ هوایی بین سطوح كاغذ و فلز وجود نداشته باشد.
به این منظور با استفاده از سیستم خلا كه در تجهیزات دستگاه سابلی دكور تعبیه شده است همه هوای موجود بین سطح فلز و كاغذ مكیده می شود. این عمل امكان چسبیدن كامل كاغذ ( فیلم) را به سطح قطعه می دهد.
سپس قطعات تحت دمای ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص كه بستگی به طراحی های خاص هر دستگاه دارد، قرار می گیرند كه طی این شرایط یك پدیده كاملاً فیزیكی اتفاق افتاده و جوهر موجود در طرح بطور كامل به فلز منتقل می شود.
به عبارت دیگر دما، فشار و زمان، ۳ پارامتر اصلی در انجام این فرآیند است. فرآیند بكار رفته در این سیستم به Sublimation یا چاپ حرارتی موسوم است.

قیمت کاغذ دکورال

کاغذ و رنگ دکورال

محصولات تولید شده، پس از مرحله سابلی دکور که در طرحها و نقشهای مختلف عرضه می شوند، موارد کاربرد گسترده ای در صنایع دارند که می توان به بخش های لوازم خانگی، اثاث منزل، شهرسازی و معماری اشاره کرد. با اندکی سرمایه گذاری در بخش رنگ پودری، محصولات جدید ارزش افزوده به مراتب بالاتری نسبت به محصولاتی که تنها در خط رنگ پودری رنگ آمیزی شده اند، می یابند. بدین معنی که در مدت زمان کوتاهی تمام هزینه های اولیه سرمایه گذاری برای راه اندازی یک سیستم دکورال از قبل ارزش افزوده نهایی محصولات جبران می شود. از نظر اقتصادی هزینه های تولید و کارگر در فرایند سابلی دکور پایین بوده و با توجه به طرح های مختلف و متنوع امکان کسب رضایت طیف وسیعی از مصرف کنندگان میسر است. از دیگر مزایای این سیستم ها ایمنی بالای واحد، سازگاری با محیط زیست و عدم انتشار آلاینده، هدر نرتن هیچ ماده رنگی، ماده شیمیایی و بطور اخص حفظ منابع طبیعی از قبیل جنگل ها و کوه ها است. با استفاده از طرح های چوب و سنگ دیگر نیازی به استفاده از این منابع طبیعی نیست. مرحله انتقال طرح کاغذ یا فیلم بر سطح فلز تمیز و بدون ایجاد آلودگی است و تمام مواد مصرفی قابل بازیافت و استفاده مجدد می باشد. انواع طرحهای چوب، سنگ، فانتزی و … جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود آشپزخانه، یخچال، کابینت، ظروف تفلون و … موجود و قابل ارائه است.

قیمت کاغذ دکورال

قیمت کاغذ های دکورال

برای دکور سطح فلز با سیستم دکورال، انتخاب طرح کار آسانی خواهد بود زیرا صدها طرح و رنگ پیش رو خواهید داشت. کلیه کاغذ های عرضه شده در شرکت زرین فام از از بهترین جنس کاغذ، بهترین جوهر و توسط پیشرفته ترین دستگاه های چاپ تولید می شوند و ب خلاف بسیاری از کاغذ های نا مرغوب، پس از پایان فرایند دکور به راحتی از سطح فلز جدا شده و بدان نمیچسبد.

روش  دکورال: قطعه ابتدا با رنگ پودری مخصوص دکورال پوشش داده شده (پیش رنگ یا زیرکار)، سپس کاغذ دکورال که یک طرح از پیش چاپ شده بروی خود دارد (مثلا طرح چوب) را بر روی درب کابینت قرار داده و توسط  دستگاه دکورال در محیط خلاء با حرارت ۲۲۵ تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد طرح کاغذ بر سطح درب کابینت انتقال پیدا میکند. معمولا دستگاههای دکورال خوب باید تمام مراحل چاپ را اتوماتیک  انجام داده و پس از چاپ کاربر فقط  کاغذ را از قطعه جداکند. این روش برای چاپ بر روی کاشی، سرامیک، شیشه، سنگ مصنوعی و فلزات رنگی نیز کاربرد دارد و طریقه عمل آن نیز به این صورت است یک صفحه از جنس سیلیکون (نسوز) از بالا و توسط خلاء به کاغذ روی صفحه فشار وارد آورده و همزمان ۲۵۵ تا ۲۴۰ درجه سانتیگراد حرارت، باعث میشود جوهر کاغذ به پیش رنگ (زیرکار) قطعه نفوذ پیدا کند و طرح کاغذ انتقال یابد.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *