قیمت خرید و فروش رنگ پودری در خوزستان

خرید رنگ پودری

شاید خرید رنگ با کیفیت در بعضی از شهرها مشکل باشد و یا به علت کلاهبرداری های زیاد اعتماد به خرید اینترنتی را از دست داده باشید اصلا نگران نباشید. هنگام خرید رنگ پودری با کیفیت، در درجه اول از شرکت مورد نظر اطمینان حاصل کنید که یک شرکت برند و معتبر است و پس از آن با خیال راحت اقدام به خرید اینترنتی کنید. زرین فام برند برتر این اطمینان را به شما می دهد که با کیفیت ترین و به صرفه ترین رنگ پودری را در کمترین زمان با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

کی از مزیت های اساسی رنگ های پودری، کیفیت بالای این نوع رنگ آمیزی می باشد. همان طور که می دانید کیفیت در صنعت خودروسازی بسیار اهمیت دارد، از این رو کارخانه های خودرو سازی برای رنگ آمیزی بدنه اتومبیل و سایر قطعات وابسته گزینه ای بهتر و با کیفیت تر از رنگ پودری کوره ای نیافته اند. اگر می خواهید با عملکرد این نوع رنگ ها آشنا شوید بگذارید با یک مثال ساده موضوع را برایتان شرح دهیم .

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است .

از دیگر مزایای این رنگ ها، دوام بالا و عمر طولانی محصول است. این رنگ ها دوستدار محیط زیست بوده و آسیب زیادی در حین کار به کارگران وارد نمی شود. شاید تعجب کنید اما این محصول با وجود تمام ویژگی‌های خوبی که در خود جای داده، هزینه کم‌ و قیمت مناسب تری را برای مصرف کننده خواهد داشت. زیرا ۹۸% رنگ اسپری شده که در اتاقک رنگ‎ آمیزی پخش شده را می‌توان جمع آوری و استفاده کرد. تنوع بالای رنگ این محصولات، از دیگر مزایای این محصول می باشد.

نتیجه رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، ظرافت بالا، زمان کوتاه برای خشک شدن و ایجاد یک سطح صاف و بی عیب و نقص خواهد  بود. از نقطه نظر نظافت، این رنگ ها بهترین انتخاب برای اکسسوری های فلزی و انواع میز و استندهای چوبی است. با یک دستمال مرطوب به راحتی گرد و غبار از روی سطوح فلزی برداشته می شود. نظافت راحت و سریع یکی از مزایایی است که برای محیط های اداری و حتی رستورانی بسیار حائز اهمیت است.

خرید و فروش رنگ پودری

قیمت رنگ پودری

عوامل بسیار زیادی در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است. جهت بررسی قیمت رنگ پودری عوامل زیادی را می بایست مدنظر قرار داد که در انتخاب رنگ پودری از لحاظ قیمت بتواند به ما کمک نماید. این قیمت به عوامل بسیاری از جمله:

  • کیفیت رنگ پودری: قیمت رنگ های پودری بر اساس کیفیت چه از لحاظ ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و چه از لحاظ خصوصیات ظاهری در قیمت رنگ تاثیر گذار بوده است. رنگ پودری که برای موارد با مقاومت و ماندگاری بسیار بالا مصرف می شوند مسلما قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت.
  • رزین استفاده شده در رنگ پودری: در مقایسه قیمت رنگ پودری، نوع رزین استفاده شده در رنگها می بایستی یکسان بوده تا کیفیت یکسانی را حداقل در بیس مواد داشته باشند.
  • طرح رنگ پودری: رنگ های پودری الکترواستاتیک در طرح های متنوعی از جمله چرمی، سمباده ای، ساده، چکشی، متالیک و غیره قابل ارائه می باشند و همین تنوع در طرح باعث تنوع در قیمت می شود.
  • تناژ مصرفی و میزان سفارش رنگ پودری: واضح است هر چه میزان سفارش شما بیشتر باشد و تناژ مصرفی بالایی داشته باشید قطعا قیمت رنگ پودری نیز بسیار مناسب خواهد شد. نا گفته نماند شرکت زرین فام به عنوان هدیه برای کسانی که خرید بالای یک تن داشته باشند یک بلیط سفر به کیش هدیه خواهد داد. جهت اطلاع بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *