قیمت رنگ الکترواستاتیک سراسر ایران

قیمت رنگ الکترواستاتیک

همانطور که در مطالب قبلی که روی سایت زرین فام درباره قیمت خرید یا فروش رنگ های الکترواستاتیک گذاشته شد، در شرکت زرین فام امید بر آنست که این شرکت بتواند در راستای تولیدات داخلی و روند پیشرفت صنعت گامی بزرگ در تامین انواع رنگ های پودری با بهترین قیمت داشته باشد.

خرید رنگ پودری به قیمت کارخانه

مرکز های زیادی وجود دارند که به عرضه کالا های خود با قیمت های پایین اقدام می نمایند. این دسته از فروشگاه ها یک روش بسیار خوب را برای انجام این کار انتخاب می کنند که به این صورت می باشد که قیمت کالا های شان را کاهش می دهند.

این فروشگاه ها محصول های خود را به قیمت تولید می فروشند. در این میان مراکز زیادی هم وجود دارند که به فروش رنگ الکترواستاتیک به قیمت درب کارخانه در ایران می پردازند. از این رو کسانی که در پی تهیه این نمونه های پر مصرف می باشند می توانند به این مراکز بروند و نمونه های مد نظر خود را با قیمت های بسیار ارزان و به میزان زیاد خریداری کنند.

قیمت رنگ پودری

مشکلات پوشش های پودری طرح دار و طرح چوب

  • تغییر طرح در پوشش های پودری طرح دار

رنگ های پودری طرح دار شامل رنگ های چرمی، چکشی، سنباده ای، پوست کروکودیلی، چروک و چند رنگی می باشند که به دلایل متعددی طرح آنها می تواند تغییر کند.

  1. اختلاط رنگها با ساختار مختلف
  2. ضخامت پایین پوشش
  3. ضخامت بالای پوشش
  4. دمای پخت نامناسب
  5. اختلاط نامناسب رنگ نو و بازیافتی

در صورتی که اختلاط رنگ نو و بازیافتی با نسبت مناسبی انجام نگیرد طرح نهایی پوشش پودری طرح دار متغیر می باشد عمدتاً افزایش میزان رنگ بازیافتی منجر به ریزتر شدن طرح نهایی می گردد و همچنین در رنگهای چکشی باعث کمرنگ شدن متال می گردد.

  1. توزیع اندازه ذرات نامناسب
  • تغییرات طرح در رنگهای پودری طرح چوب

رنگهای پودری طرح چوب از یک فرآیند چاپ حرارتی بر روی رنگ پودری پخته شده ایجاد می گردد که به دلایل زیر طرح نهایی می تواند متفاوت باشد.

  1. ضخامت پوشش پایین می باشد.
  2. ضخامت پوشش بالا می باشد.
  3. دمای پخت پوشش پایین است.

دمای پخت پوشش پایین تر از استاندارد باشد می تواند منجر به پخت ناقص پوشش شده و همچنین احتمال چسبندگی فیلم یا کاغذ طرح چوب به سطح رنگ را افزایش می دهد از طرفی پخت در دمای پایین می تواند رنگ طرح نهایی را به رنگ سبز تر تبدیل کند.

  1. دمای پخت پوشش بالا است.
  2. دمای پروسه چاپ حرارتی بالا است.
  3. دمای پروسه چاپ حرارتی پایین است.
  4. زمان پروسه چاپ حرارتی زیاد می باشد.
  5. زمان پروسه چاپ حرارتی کم می باشد.

قیمت رنگ الکترواستاتیک

نکات مربوط به پاشش رنگ پودری

  • برای تمیز نمودن کلیه قطعات از هوای فشرده استفاده نمایید. (لازم به ذکر است هوای فشرده باید عاری از هر گونه روغن و رطوبت باشد.)
  • پیشنهاد می گردد سیستم هوای فشرده (کمپرسر) مجهز به درایر (خشکن ) باشد تا هوای ورودی به سیستم پاشش رنگ پودری عاری از هرگونه آب و روغن باشد. همچنین قبل از راه اندازی خط رنگ، شیرهای تعبیه شده جهت تخلیه هوای فشرده که احتمال وجود آب و روغن در آن می باشد به مدت ۱ تا ۲ دقیقه باز شود. این کار از بروز مشکلاتی از جمله حفره جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی (مثل حفره ) در شروع رنگ آمیزی، از قطعات کم اهمیت استفاده شود.
  • جهت تعویض متعلقات دستگاه پاشش رنگ پودری از قطعات یدکی مناسب و استاندارد استفاده شود. (مثال: شیلنگ ارت دار)
  • از اتصال سیستم ارت به کابین رنگ و دستگاه پاشش اطمینان پیدا کنید.
  • قبل از تمیز نمودن پیستوله پاشش، یونیت را خاموش نمایید.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *