قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک در شیراز

فروش رنگ پودری

برای شما کدام مهم تر است؟ قیمت مناسب یا کیفیت عالی؟ قطعا هر دو. زرین رزین فامینو برند برتر بهترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت برای شما به ارمغان می آورد.

مزیت های رنگ های پودری الکترواستاتیک

مزیت‌های رنگ پودری الکترواستاتیک نسبت به رنگ‌های سنتیِ مایع (پایه حلال) این است که در رنگ پودری نیازی به حلال نیست، رنگ پودری آلودگی کمتری ایجاد می‌کند و دوام بیشتری دارد. باید در نظر داشت که در رنگ‌های پایه حلال استفاده از سیستم تصفیه و بازیافت و همچنین تهویه هوا ضروری است. رعایت این موارد به این خاطر است که بشود ترکیبات آلی فرار را کنترل کرد. درصورتی‌که هنگام استفاده از رنگ‌های پودری چنین محدودیت‌هایی وجود ندارد.
از مزایای دیگر رنگ پودری الکترواستاتیک این است که سطح ایجادشده براق خواهد بود و پوشش رنگی نسبت به رنگ‌هایی که پایه حلال هستند، سه برابر مقاوم‌تر است.باید به این نکته اشاره کرد که این نوع از رنگ تاثیر‌پذیر نیست؛ درواقع شرایط آب‌وهوا مثل رطوبت و دما بر روی رنگ پودری موثر نیست، و سطح آن اصطلاحاً پوست پرتقالی  یا گلوله گلوله نمی‌شود.همچنین کیفیت کار نقاش هم در رنگ آمیزی فلزات در رنگ‌های پایه حلال اثرگذار است درحالی‌که رنگ پودری الکترواستاتیک از طریق باردار شدن به سطح فلز می‌چسبد و این عامل دیگر وابستگی به شرایط آب و هوایی یا عوامل انسانی ندارد.از دیگر مزایای رنگ‌ پودری الکترواستاتیک علاوه بر صرفه اقتصادی این است که به دلیل عدم نیاز به حلال با محیط ‌زیست نیز سازگارتر میباشد.

فروش رنگ پودری

قیمت رنگ پودری

عوامل بسیار زیادی در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است. جهت بررسی قیمت رنگ پودری عوامل زیادی را می بایست مدنظر قرار داد که در انتخاب رنگ پودری از لحاظ قیمت بتواند به ما کمک نماید.

قیمت رنگ پودری بر اساس هر واحد کیلوگرم تنها به صورت یک عدد بوده و در مقایسه با سایر قیمت ها به تنهایی قابل بررسی نمی باشد.

مواردی که می بایست در قیمت رنگ پودری مدنظر قرار داد به شرح ذیل می باشد:

  1. نوع رزین استفاده شده در رنگ پودری

در مقایسه قیمت رنگ پودری، نوع رزین استفاده شده در رنگها می بایستی یکسان بوده تا کیفیت یکسانی را حداقل در بیس مواد داشته باشند.

  1. براقیت رنگ پودری

مورد دیگری که در قیمت رنگ پودری تاثیرگذار است براقیت رنگها است. رنگهای پودری از براقیت سوپر مات تا فوق براق قابل تولید بوده و هر کدام از براقیت ها نیز نسبت به دیگری دارای تفاوت قیمتی است.

  1. کیفیت رنگ پودری

به طور حتم کیفیت رنگ چه از لحاظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی چه از لحاظ خصوصیات ظاهری و چه از لحاظ خصوصیات اجرایی، در قیمت رنگ تاثیرگذار بوده و تمامی این موارد نیز می بایستی در مقایسه قیمت رنگ پودری مدنظر قرار داده شود.

به طور مثال رنگ پودری قابل استفاده در پوشش لوله با نام Fusion Bonded Epoxy – FBE دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی بوده و به صورت تک لایه قادر به پاشش تا ضخامت های بالای ۴۰۰ میکرون را داراست. این پوشش جهت لوله های مدفون در خاک و یا دریا قابل استفاده می باشد و قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات خواهد داشت. همچنین برخی محصولات دکوراتیو با استفاده از مواد اولیه خاص فرموله می گردند تا ظاهری خاص داشته باشند که باعث افزایش قیمت رنگ پودری خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *