قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت رنگ پودری

شرکت رنگ زرین فام اصفهان با در نظر گرفتن شرایط فعلی اقتصادی کشور در نظر دارد با توجه به کیفیت رنگ های کوره ای صنعتی و خط رنگی متفاوت بتواند راه حلی مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان محترم با قیمت و هزینه های استاندارد و متناسب با حرفه شما داشته باشد. جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

رنگ های پودری با کارایی بالا

رنگ های پودری با کارایی بالا معمولا در محیط هایی با شرایط جوی سخت، که در واقع نهایت نیاز به مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر خوردگی لازم است، استفاده می شوند. برای مثال رنگ های پودری که در پوشش خطوط لوله و میل گرد استفاده می شوند. شرکت های نفت و گاز و انرژی برای استخراج نفت خام و گاز طبیعی در شرایط محیطی خشن تری قرار دارندو از ابزار سخت تری استفاده می کنند. تجهیزات حفاری و خطوط لوله مربوطه باید در دمای حدود ۱۷۷ درجه سانتی گراد مقاومت داشته باشند. پوشش های پودری با کارایی بالا که به آن ها اپوکسی فیوژن باند می گوییم به دلیل روش اعمال و کیورشدن می توانند در دمای ۱۲۰ تا ۱۳۵ درجه سانتی گراد مقاومت کنند. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی رزین اپوکسی و فرمول بندی رنگ های پودری مرز های محدوده مقاومت حرارتی را افزایش داده اند. از رنگ های پودری با کارایی بالا، انتظار می رود که تنها مقاومت بالا در دمای بالا از خود نشان دهند، بلکه علاوه بر ان انتظار می رود که مقاومت شیمیایی عالی در برابر محیط های خورنده با خورندگی بالا و یا محیط های ساینده مانند حرکت شن سرامیک بکسیت از خود نشان دهند. ویژگی کلیدی دیگر رنگ های پودری با کارایی بالا، مقاومت در برابر رطوبت می باشد.فرایند شکست هیدرولیکی به هنگام استخراج نفت خام و گاز در محیط آبی صورت می پذیرد.

قیمت رنگ پودری

قیمت رنگ پودری

پیشرفت تکنولوژی همه چیز را دستخوش تغییر کرده است؛ حتی رنگ را… چندی می شود که نوع جدیدی از رنگ وارد بازار شده است؛ رنگی که با ذهنیتی که دارید متفاوت است. شما با رنگ پودری طرف هستید؛ رنگی که بیشتر در صنعت از آن استفاده می شود. البته باید این را بدانید که استفاده و به کارگیری این نوع رنگ هم به همین سادگی نیست. شما باید ابزار و تجهیزات به خصوصی داشته باشید تا بتوانید از تولید کننده رنگهای صنعتی استفاده کنید. از رنگهای پودری الکترواستاتیک در صنایع مختلفی استفاده می شود؛ مثل رنگ کردن یخچال یا حتی ماشین لباسشویی و لوازم خانگی، ماشین الات، خدمات و غیره…

حال اگر با توجه به کسب و کارتان نیاز به یک تولید کننده رنگ پودری با سابقه دارید که بهترین قیمت رنگ پودری را به شما بدهید، رنگ پودری زرین فام بهترین انتخاب است. رنگ پودری زرین فام یکی از باکیفیت ترین ها و بهترین تولید کننده رنگ پودری است و می تواند مطمئن ترین قیمت رنگ پودری را برای شما تضمین کند.

قیمت رنگ پودری

مزیت رنگ پودری صرفه جویی در هزینه و زمان

با وجود گران‌تر بودن دستگاه‌های پاشش رنگ‌های پودری نسبت به دستگاه‌های پاشش رنگ‌های مایع، استفاده از رنگ‌های پودری در درازمدت به‌صرفه‌تر است. دلیل اصلی این موضوع قابلیت بازیافت پودر رنگ است. در سیستم بازیافت پودر رنگ، رنگ‌هایی که روی محصول نمی‌نشینند توسط جریان هوا به سمت محفظه نگهداری پودر هدایت می‌شوند و از آن‌جا به سیستم بازیافت رفته و قابل استفاده‌ی مجدد خواهند بود. بنابراین، در سیستم رنگ مذکور هدر رفت رنگ بسیار ناچیز است. در سیستم رنگ‌آمیزی پودری، نیازی به انجام اقداماتی نظیر زیرسازی و چند دست رنگ‌آمیزی نیست؛ بلکه با یک بار پاشش رنگ ضخامت دلخواه حاصل شده و قطعه وارد کوره می‌شود. بنابراین با استفاده از مقدار رنگ کمتر و همچنین به‌کارگیری نیروی انسانی کمتر نتیجه‌ی مطلوب حاصل شده و در فضا، زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *