قیمت رنگ کوره ای با کیفیت در خوزستان

قیمت رنگ کوره ای

اگر به دنبال رنگ کوره ای با کیفیت اید و در شهرهایی هستید که دسترسی به مراکز برند رنگ پودری وجود ندارد برایتان با خیال راحت میتوانید به صورت انلاین با کیفیت ترین ها را با قیمتی مطمئن از زرین فام خریداری کنید.

رنگ کوره ای چیست

به عملیات خشک کردن رنگ و یا پوشش های مشکل از چند مواد شیمیایی رنگ کوره ای گفته میشود .در نتیجه میتوان گفت رنگ کوره ای با رنگ معمولی هیچ تفاوتی ندارد بلکه رنگ کوره ای یک نوع از ابزار هاست برای ارتقای سطح کیفیت کار. رنگ کوره ای را رنگ الکترواستاتیک نیز مینامند.تصور بسیاری از مردم از رنگ کوره ای یا به اصطلاح دقیقتر کوره اشتباه است. با یک مثال میتوانم بهتر توضیح دهم : اگر شما یک بدنه خودرو و یا هر قطعه دیگری را رنگ کنید و در فضای بسته یا حتی فضای باز مورد حرارت قرار دهید شما در اصل ان قطعه را رنگ کوره ای کرده اید .

حرارت دادن قطعه کار در فضای باز اشتاه است رنگ کوره ای میشود ولی نه با کیفیت خوب زیرا در فضای باز عوامل محیطی زیادی برای اثر گذاشتن روی این عمل دارد . پس بهتر است این کار را در فضای بسته کوره انجام دهیم که توسط مهندسین مجرب ساخته و تایید شده باشد. این نوع رنک کاربرد زیادی در صنعت دارد که یکی از دلایل ان اثار مخرب زیست محیطی کم ان است که سلامتی نیروی کاری را تحدید نمیکند .

قیمت رنگ کوره ای

مرکز فروش رنگ کوره ای پودری

رنگ کوره ای پودری اولین بار در دهه ۵۰ در ایالات متحده امریکا تولید شد که تنها از مواد پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و تعدادی مواد افزودنی دیگر که همگی در مخلوط کن هایی با تیغه های z شکل و اسیاب های گلوله ای همگن میشدند استفاده میشد.

چندی نگذشت که در سال ۱۹۶۱ یک موسسه المانی از عملی به نام اکسترودر همراه با حرارت برای تولید پیوسته های خمیری رنگ پودری استفاده کرد که در ان زمان پیشرفت چشم گیری برای افزایش حجم و سرعت تولید بود

در ابتدا روش کاربردی برای انجام این عمل روش بستر سیار که با اصطلاح کوتاه شده ( F . B) بود که باید در ابتدا قطعه کار مورد نظر را تا دمایی مشخص داغ میکردند و بعد از ان قطعه داخل مکانی پر از رنگ پودری معلق در هوا برده میبردند تا پوشش ضخیمی از رنگ پودری روی سطح ان بنشیند که رفش بسیار گرانی بود و نیاز به امکانات خاصی داشت که همه جا محیا نبود. در همان سال کمپانی اینگلیسی با نام کمپانی شل (shell) روشی را ابدا کرد که به ان روش الکترواستاتیک میگفتند و از یک سال بعد یعنی سال ۱۹۶۲مورد استفاده قرار گرفت که طی ۱۰ سال رشد چشم گیری داشت که در مقابل صنعت های مشابه کم سابقه بود.

این روش رنگ کوره ای در اروپا و امریکا به دلیل قیمت بالای ان مورد توجه واقع نشد . گران بودن لین روش نسبت به دیگر روش های موجود در بازار و عادت کردن صنعت گران به روش های قدیم و استفاده از رنگ های اپوکسی ، پلی استری و هیربدی از دلایلی بود که این روش در امریکا و اوپا مورد تایید قرار نگرفت ولی در عوض بین صنعت گران خاورمیانه مورد استفاده قرار گرفت به این دلیل که جزء اولین روش ها در رنگ پودری بود. روش کارکرد این نوع رنگ کوره ای به این صورت است که الکترون های مثبت قطعه کار را فعان میکنند و با غیر فعال کردن الکترون های مثبت پودر رنگ بین این الکترون ها جاذبه به وجود می اید و رنگ به سرعت روی قطعه کار میچسبد و بعد از ان داخل کوره گذاشته میشود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ های کوره ای

مرکز خرید و فروش رنگ های کوره ای باکیفیت

خرید و فروش رنگ کوره ای با کیفیت در انواع مختلف از طریق وب سایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *