قیمت رنگ کوره ای در اراک

قیمت رنگ کوره ای

اگر در اراک یا بقیه شهرهای ایران با رنگ های پودری سر و کار دارید و به دنبال با کیفیت ترین رنگ پودری با قیمتی بسیار مطمئن می گردید زرین فام سپاهان بهترین گزینه می تواند باشد. با خیال راحت و با ضمانت در کمترین زمان رنگ مورد نیازتان را در اختیار شما قرار می دهد.

خواص و ویژگی های رنگ های پودری

رنگ های پودری به دو دسته گرما نرم و گرما سخت تقسیم می شوند و پوشش های گرما سخت ترکیباتی برپایه روین های جامد با جرم مولکولی پایین هستند. یکی از دلایل افزایش میزان مصرف پوشش های پودری نیز همین موضوع می باشد.

عدم استفاده از ترکیبات آلی فرار و حلال های آلی، حداقل گازهای خروجی از کوره به هنگام پخت ، کم بودن ضایعات و دور ریز هنگام فرایند تولید و مصرف، عاری بودن از فلزات سنگین و غیر سمی بودن این محصولات همگی دلایلی هستند که رنگ های پودری را از نظر زیست محیطی یک پوشش برتر معرفی می کند. رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین بعلاوه رنگدانه دلخواه شماست، پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می شود با تفاوت اینکه تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می باشند. وقتی ذرات رزین به قطعه کار پاشش می شود، ذرات به سطح فلز می چسبند. این بدان علت است که قطعه کار به ارت زمین وصل گردیده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می کند. ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره های صنعتی مخصوص تا ۴۰۰ درجه فارنهایت پخت می شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست ، ضخیم و مقاوم می کند. رنگ مایع پایه حلال می تواند تحت تاثیر شرایط آب و هوائی مثل دما و رطوبت قرار گرفته و نتیجه کار کیفیت پائین تر، روان شدن و یا سطح پوست پرتقالی باشد.

علاوه بر شرایط جوی، مهارت نقاش نیز تاثیر مستقیم با کیفیت خواهد داشت. از آنجائی که رنگ پودری از طریق بارداری الکترواستاتیکی به قطعه کار می چسبد، بدست آوردن یک سطح یکدست و با کیفیت بالا در هر شرایط جوی ممکن می باشد.

ارائه رنگ پودری

براقیت و زیبائی رنگ های کوره ای 

رنگ پودری دارای براقیت و زیبائی فوق العاده و در عین حال خواص مکانیکی منحصر بفردی می باشد. تنوع رنگها و افکت های گوناگون با براقیت قابل تنظیم از پائین ترین سطح براقیت به بالاترین سطح براقیت امکانپذیر می باشد. اجزای فلزی، چوبی و پلاستیکی می توانند با رنگ پودری پوشش داده شوند و سطح بدست آمده می تواند سالیان دراز مقاومت و زیبائی خود را حفظ کند. رنگ پودری می تواند لایه فیلم رنگ ضخیمتری را نسبت به رنگ مایع، بدون جاری شدن رنگ روی سطح را فراهم آورد. رنگ پودری متشکل از ذرات ریز و خشک رزین به علاوه رنگدانه دلخواه شماست، پودر رزین از طریق تپانچه پاششی شبیه پیستوله پاشش رنگ مایع اعمال می شود با تفاوت اینکه، تپانچه پاشش و ذرات رزین حاوی شارژ الکترواستاتیکی می باشند. وقتی ذرات رزین به قطعه کار پاشش می شود، ذرات به سطح فلز می چسبند. این بدان علت است که قطعه کار به ارت زمین وصل گردیده است و ذرات را مثل آهن ربا به خود جذب می کند. ذرات چسبیده به سطح فلز، در کوره های صنعتی مخصوص تا ۴۰۰ درجه فارنهایت پخت می شود. رزین ذوب شده در سطح فلز همجوش شده و ایجاد سطحی یکدست، ضخیم و مقاوم می کند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *