قیمت فروش انواع رنگ های پودری

برای شما کدام مهم تر است؟ قیمت مناسب یا کیفیت عالی؟ قطعا هر دو. زرین فام برند برتر بهترین رنگ پودری را با به صرفه ترین قیمت برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت رنگ های پودری الکترواستاتیک

آیا می دانید رنگ های کوره ای چه مزیت هایی دارند؟ تفاوت رنگ های پودری و یا الکترواستاتیک با رنگ های مایع کوره ای در چیست؟ قیمت خرید رنگ های کوره ای پودری در بازار به چه صورتی می باشد؟

رنگ های کوره ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایایی که باعث شده رنگ های کوره ای پودری، استفاده ی زیادی در تمام صنایع کشور داشته باشد، مرغوبیت این محصول هست. چرا که این رنگ ها آلودگی برای محیط زیست هم ندارند. ضمناً برای سلامتی انسان نیز خطرناک نمی باشد. اگر فقط یک با از رنگ های کوره ای پودری استفاده کنید، متوجه مزیت های بی شمار آن، نسبت به رنگ های کوره ای مایع خواهید شد. رنگ های مایع کوره ای، به دلیل اینکه به صورت مایع و حلال شیمیایی هستند، مضرات زیادی دارند. شما می توانید با مناسب ترین قیمت، رنگ های پودری کوره ای را از  شرکت زرین فام خریداری کنید.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلیل اینکه هدر رفت کمتری دارند، بیشتر کارگاه هایی که خدمات رنگ کردن را انجام می دهند مانند در و پنجره، از رنگ کوره ای الکترواستاتیک، استفاده می کنند. طریقه استفاده، به صورت پاشش با پیستوله می باشد و طریقه خشک شدن هم، به صورت کوره ای و هواخشک می باشد. رنگ های کوره ای الکترواستاتیک در انواع نوع های چکشی، چرمی، متالیک، براق، مات و… تولید می شود. اما قیمت هر کدام با توجه به جنس مورد نظر و ایرانی یا خارجی بودن متفاوت می باشد.

فروش رنگ پودری

اصول کاربردی رنگ آمیزی با رنگ کوره ای

اصل کلی در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای شامل سیستم اسپری الکترواستاتیک است که تحت یک میدان الکتریکی و اثرات ذرات باردار کار می کند. اجازه دهید این مفهوم را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.

حتماً تا به حال شاهد آن بوده اید که لباس های پشمی یا سطوح پلاستیک قادرند پُرزها یا موها را به خود جذب کنند؛ این دقیقاً به خاطر وجود ذرات باردار بر روی سطح پلاستیکی یا پشمی است که می تواند ذرات دیگر را جذب کند. این پدیده درست همان چیزی است که در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای رخ می دهد. به این ترتیب، اساس روش رنگ آمیزی الکترواستاتیکی را می توان اِعمال یک پوشش مناسب رنگ بر روی سطوح فلزی دانست که ناشی از قانون جذب میان ذرات باردار مثبت و منفی است.

اصول رنگ آمیزی با رنگ های کوره ای به این شرح است؛ ذرات رنگ کوره ای پودری به صورت آئروسل (ذرات جامد به شکل غبار)، از انتهای نازل تفنگ اسپری رنگ آمیزی خارج می شوند؛ این فرآیند با استفاده از فشار کمپرسور انجام می گیرد. در این حالت اگر رنگ آمیزی یک سطح وسیع، مورد نظر باشد نقاش می تواند با حرکت تفنگ اسپری، ذرات خروجی از نازل را به سایر قسمت ها هدایت کند اما اگر رنگ آمیزی نقطه ای، مورد نظر باشد، سر نازل در منطقه معین شده تنظیم می گردد.

درست زمانی که ذرات رنگ کوره ای از درون نازل تفنگ، خارج شوند بار مثبت پیدا می کنند. این ذرات باردار قادر هستند نیروهای تحت میدان الکتریکی را توصیف کنند. ذرات مایع رنگ های الکترواستاتیک با بار مثبت به سمت سطوح فلزی با بار منفی جذب می شوند، مانند همان چیزی که برای آهنربا رخ می دهد. قانون کولمب برای بارهای الکتریکی در این روش صادق است.

فروش رنگ پودری

اهمیت زیرسازی سطح، قبل از رنگ آمیزی

زیرسازی سطح یا آماده سازی سطح، مهم ترین مرحله برای اجرای رنگ کاری روی سطوح مختلف است. زیرسازی سطح نه تنها برای سطوح فلزی و رنگ آمیزی با رنگ کوره ای، بلکه برای تمام روش های رنگ آمیزی کاربرد دارد. تکنیک های آماده سازی سطوح، قبل از اِعمال رنگ، مهم ترین مرحله رنگ آمیزی است که دوام و طول عمر رنگ بر روی سطح را تضمین می کند. زیرسازی سطح شامل مراحلی است که یک سطح خاص را برای چسبندگی رنگ به آن آماده می کند. چسبندگی خوب به زیرسازی قوی نیاز دارد.

چسبندگی رنگ کوره ای به سطوح فلزی به کیفیت زیرسازی سطح بستگی دارد. انسجام و چسبندگی مناسب یک سطح می تواند بر روی نیروهای مولکولی رنگ و سطح تأثیر گذاشته و کیفیت رنگ آمیزی را تحت تأثیر قرار دهد. بسته به اینکه از رنگ کوره ای پودری یا مایع برای رنگ آمیزی سطوح فلزی استفاده می شود، روش های زیرسازی متفاوت خواهد بود. آنچه اهمیت دارد این است که تمام مراحل فوق باید مطابق با استانداردهای رنگ و پوشش اجرا شوند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش با کیفیت ترین رنگ کوره ای در سیرجان

اگر به طراحی داخلی و چیدمان علاقه مند هستید، انتخاب رنگ کوره ای ایده آل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *