مرکز تخصصی فروش و تعمیر دستگاه پاشش

فروش دستگاه پاشش

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های پاشش رنگ پودری هستید با ضمانت و خدمات پس از فروش از زرین فام تهیه کنید. همچنین شرکت زرین فام دارای تنها متخصص تعمیر دستگاه پاشش و گان است. با خیال راحت تعمیرات تخصصی خود را نیز به ما بسپارید.

نکاتی راجب تعویض خط پاشش رنگ پودری

هنگام تعویض خط  پاشش رنگ باید به نکاتی توجه کنید تا هنگام رنگ امیزی با مشکلی رو به رو نشوید. آیا می دانید این نکات شامل چه مواردی می شود؟ زرین فام در ادامه به معرفی برخی از این نکات می پردازد.

  1. باید کلیه مسیرها از جمله دستگاه پاشش، کابین رنگ، ساکلون، لوله های مکش به ساکلون، کامل با هوای فشرده بادگیری و پس از آن با پارچه نم دار کامل تمیز کاری شود.
  2. پیشنهاد میشود در خط رنگهای که رنگ معمولی و افکت (مثل: رنگ چرمی) استفاده میشود باید سیستم پاشش جداگانه باشد به این علت که اختلاط رنگ های چرمی و معمولی باعث وجود مشکل حفره میگردد و یا حدالامکان تمیز کاری کامل به همراه تعویض قطعات مصرفی باشد. (مثل: شیلنگ، نازل و غیره)

فروش دستگاه پاشش

مهم ترین نکات هنگام خرید دستگاه پاشش

هنگام خرید دستگاه پاشش رنگ پودری به نکات مهمی از جمله برد دستگاه، نوع گان، دیجیتال یا انالوگ، مخزن پودر و خدمات پس از فروش و گارانتی توجه نمایید.

برد الکترونیک دستگاه الکترواستاتیک مهم ترین قسمت دستگاه می باشد. متاسفانه بیشتر دستگاه های پاشش رنگ پودری وارداتی و بصورت کامپکت می باشند و در عین حال بسیار بی کیفیت هم هستند، بطوری که چنانچه قسمتی از برد دچار آسیب شود به ناچار کل برد باید تعویض شود که این موضوع هزینه بالایی را به دنبال دارد. بردی بهتر است که قابلیت تعمیرات سریع با کمترین هزینه را داشته باشد و با خراب شدن قسمتی از برد همان قسمت با قطعه جایگرین تعویض گردد که در برد های کامپکت وارداتی این کار میسر نیست.

گان پاشش رنگ پودری هم یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه به شمار می رود که وظیفه باردارکردن ذرات را بر عهده دارد. بدیهی است چنانچه گان دستگاه از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد از قدرت چسبندگی پودر به قطعه کاسته می شود. دو نوع گان در بازار موجود است ۱- گان معمولی ۲ – گان اوپتی

بهترین گزینه برای شما همان گان اوپتی میباشد که از نظر کارایی، تعمیرات آسان و سبکی بر دیگر گان ها برتری دارند.

دیجیتال یا انالوگ بودن دستگاه بستگی به شما دارد ولی بطور کلی کار با دستگا های دیجیتال راحت تر و کاربر کنترل بهتری روی ولتاژ و جریان دستگاه دارد ضمن اینکه در پنل دیجیتالی امکانات بیشتری هم تعبیه شده است.

میزان مخزن پودر این دستگاه ها هم بستگی به شما دارند که برای چه کارایی استفاده می خواهید بکنید.

و حتما از شرکت های معتبری که ضمانت و خدمات پس از فروش شامل حال دستگاهایشان می شود خرید کنید تا در صورت مشکل به راحتی بتوانید برطرف کنید.

شرکت زرین فام دارای با کیفیت ترین و به صرفه ترین دستگاه های پاشش رنگ پودری است که دارای ضمانت و هم چنین خدمات پس از فروش می باشند. با اطمینان می توانید دستگاه مورد نظرتان را از زرین فام بدون نگرانی تهیه کنید.

فروش دستگاه پاششمزایا سیستم پاشش ترایبو

امکان پوشش دهی بهتر گوشه و لبه ها

– پوشش دهی بسیار یکنواخت و یکسان

– رنگ آمیزی یکدست و بدون حالت پوست پرتقالی

– تجهیزات اتوماسیون بهتر

– عدم نیاز به ژنراتور ولتاژ

معایب:

فرمولاسیون رنگ میبایست برای شارژ ترایبو تنظیم گردد

– کارائی نسبتا ضیف برای بعضی از پودرهای الکترواستاتیک

– محدودیت در شارژ ذرات پودری کوچکتر از ۱۰ میکرون

– تغییر رنگ و شستشوی  وقت گیر و مشکل است

– کاهش زمان و بازدهی شارژ ذرات پودری در عملیات رنگ آمیزی بلند مدت

– استهلاک بیشتر و افزایش تعویض لوازم تعمیراتی

– بدلیل نیاز به زمان بیشتر در شارژ ذرات پودری، احتیاج به تعداد پیستوله بیشتر میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری

خرید دستگاه پاشش رنگ پودری

اگر به دنبال دستگاه های پاشش با کیفیت می گردید با خیال راحت و بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *