مرکز خرید و فروش رنگ الکترواستاتیک

مرکز خرید و فروش رنگ الکترواستاتیک

لازم است قبل از خرید رنگ های الکترواستاتیک چند نکته درباره این رنگها به صورت عمده بدانید: ابتدا، از کیفیت رنگ پودری اطمینان پیدا کنید. دوما، از ماندگاری و دوام رنگ های پودری اطمینان پیدا کنید. سوما، از قیمت مناسب و کم هزینه تر از رنگهای صنعتی اطمینان پیدا کنید.

رنگ پلی استر چیست

رنگ پلی استر چیست؟رنگ پلی استر برای رنگ امیزی وجلای چوب استفاده میشود و یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها در رنگ امیزی چوب است. طبق نظر متخصصان رنگ سازی و استادان رنگ آمیزی چوب، رنگ پلی استر ترکیبی است. که از رزین های پلی استر اشباع شده و هیچگونه روان کننده یا مواد شیمیایی دیگری در آن وجود ندارد. رنگ پلی استر به ظاهر بی رنگ ولی خاصیت محافظت کنندگی خوبی دارد. اکنون از رنگ پلی استر جلا دادن به چوب استفاده میشود.

نکات

۱٫رنگ پلی استر بوی زننده ای دارد بنابراین قبل از رنگ آمیزی نسبت به سیستم تهویه سالم اطمینان پیدا کنید.

۲٫در استفاده از رنگ پلی استر با توجه به سطوح چوبی مختلف رنگ را انتخاب کنید. برای سطوح چوبی که طرح های زیبایی دارند بهتر است از رنگ های روشن و شفاف تر استفاده کنید که زیر کار را نشان دهند، در حالی که برای سطوح سمباده کاری شده که طرح زیبایی ندارد. استفاده از پلی استرهای رنگی برای پوشش لایه زیرین مناسب تر است.

۳٫در بتونه کاری و آستری زدن از رنگ هایی استفاده کنید که مطابق با رنگ رویه پلی استر باشند.

 

مرکز فروش رنگ پودری

رنگ‌های پودری چکشی

رنگ های چکشی بخش دیگری از انواع رنگ ها هستند. این نوع از رنگ‌های پودری به دلیل پوشش کامل درزها و ناهمواری‌های سطح، بهترین نمونه برای رنگ‌آمیزی سطوح ناصاف هستند. در استفاده از رنگ‌های پودری چکشی باید در نظر داشت که این مدل رنگ‌ها برای قطعاتی مناسب است که در معرض رطوبت هوا قرار نگیرند. همچنین برای پوشش قطعات تزیینی هم از همین مدل از رنگ استفاده می‌شود. موارد استفاده رنگ چکشی در صنعت ساختمان و درب‌های ضد سرقت، نرده‌های آهنی، مبلمان فلزی، تابلوهای برق فضای داخلی و لوازم خانگی است.
توصیه می‌شود جهت دوام بیشتر این رنگ‌ها، بعد از پخت بر روی آن‌ها از پوشش محافظتی لاک استفاده شود. باید دانست که این مدل از رنگ ضخامت مناسبی (بالای ۸۰ میکرون) دارد و در زمان آغاز فرایند پخت شوک حرارتی دریافت می‌کند و این دو ویژگی از موارد با اهمیت ویژه در تولید این رنگ هستند. رنگ‌های چکشی به دلیل قابلیت استفاده از بازیافت رنگ به دفعات زیاد (اختلاط با رنگ نو) بدون ایجاد عارضه در کیفیت و ظاهر سطوح اعمال شده سبب کاهش ضایعات رنگ و در نتیجه کاهش هزینه‌های رنگ‌آمیزی مصرف‌کنندگان می‌شود.

مرکز فروش رنگ الکترواستاتیک

معایب رنگ آمیزی با رنگ پودری الکترواستاتیک چیست

هر محصول ساخت دست بشر یک سری مزایا و یک سرس معایب دارد که تقریبا اجتناب ناپذیر است.

رنگ ها و پوشش های صنعتی هم از این قاعده پروی می کنند که همه در عین مفید بودن معایبی هم دارند. اطلاع رسانی راجب مزایا می تواند به فروش بیشتر رنگ پودری الکترواستاتیک منجر شود. ولی گفتن معایب هم به فروش بیشتر و دائمی محصولات بسیار کمک می کند. در کل گفتن معایب و یا ایراداتی که در کار باشد دید مشتری را راجب محصول درست کرده و مشتری با چشم باز انتخاب می کند. در بحث رنگ های پودری الکترواستاتیک این مورد مطرح است که بعد از حرارت رنگ ایرادات سطح قابل برطرف کردن نیست. در رنگ های مایع اگر سطحی ایراد پیدا کند با زدن یک لایه دیگر بر روی سطح ایراد رفع می شود. اما در رنگ های پودری چنین نیست و تمام ایرادات باید قبل از حرارت دادن رنگ های پودری بر طرف شود.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *