مرکز فروش انواع رنگ الکترواستاتیک در اصفهان

فروش رنگ پودری

اگر برای خرید رنگ پودری با کیفیت در تردید هستید و نمی دانید از کجا بهترین و مطمئن ترین رنگ پودری را خریداری کنید پیشنهاد ما به شما ان است که حتما از برند های معتبر خریداری کنید تا درگیری کلاه برداری های برخی افراد سودجو نشوید. شرکت زرین رزین فامینو این ضمانت را به شما می دهد که بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را در اختیارشما قرار دهد.

انواع رنگ پودری

.رنگ پودری صدفی را می توانید با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه اینترنتی زرین فام خریداری کنید

رنگ های صدفی همانند رنگ‌های متالیک بوده و تفاوت آنها استفاده از براده‌های سرامیک است که به آنها میکا (Mica) گفته می‌شود.

ذرات میکا علاوه بر منعکس کردن نور تابیده شده، آن را منکسر نیز کرده و طیف رنگ های زیبایی را به چشم بیننده منتقل می‌کنند. در نتیجه سطحی که با استفاده از این نوع رنگ‌ها پوشانده شده باشد، رنگ اصلی را به همراه طیفی از آن به نمایش می گذارد.

رنگ صدفی از زاویه‌های مختلف طیف‌های مختلفی از رنگ را از خود منعکس کرده و نمایی بسیار زیبا و جذاب را به سطح مورد نظر می‌بخشد.

رنگ صدفی از جمله رنگ‌هایی است که هنرمندان توجه ویژه‌ای به آن دارند. نگاره‌های هنری که با استفاده از ترکیب رنگ‌های صدفی در یک رزین پایه مانند رزین اپوکسی خلق می‌شوند بسیار مورد اقبال قرار گرفته است.

تنوع رنگ‌‌های صدفی قابل استفاده در انواع رزین‌ها  (از قبیل رزین اپوکسی) نسبت به دیگر رنگ‌ها به دلیل نبودن محدودیت در پخش آن‌ها در رزین، بیشتر است. میزان مصرف پودرهای صدفی در رزین اپوکسی حدود یک درصد است.

رنگ سفیدصدفی در دکوراسیون خانه ، کابینت ها ، لوازم خانگی و خیلی موارد دیگر کاربرد دارد.

محصول: رنگ چکشی سفید صدفی

مخاطب: تمام دوستداران کار با رزین

فروش رنگ الکترواستاتیک

عوامل موثر بر قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت رنگ پودری به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از توزیع کننده ها هستند که آن را به صورت بسته های کوچک به فروش میرسانند به صورت جزئی میفروشند، در مقابل شما میتوانید از مراکز معتبر توزیع رنگ پودری آن را به صورت عمده نیز خریداری کنید.
یکی از عوامل موثر بر قیمت تمام شده رنگ پودری الکترواستاتیک در مراکز پخش تهران میزان خرید مشتری است. هر چه قدر میزان خرید بیشتر باشد بر روی قیمت تمام شده تاثیر گذاشته و آن را پایین می آورد و معمولا در کیسه های ۱۵ و ۲۰ و ۲۵ کیلویی عرضه می گردد.
معمولا کارتن ها رنگ پودری الکترو استاتیک ۲۰ کیلویی می باشد.

فروش رنگ استاتیک

منظور از رنگ پودری الکترواستاتیک چیست

رنگ پودری الکترواستاتیک در واقع جزء من رنگ هایی است که به صورت کوره ای و توسط پیستوله های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد در واقع اینگونه رنگها برای اجرا نیاز به دقت فراوانی دارد ولی برای انواع فلزات مورد استفاده هستند و تنوع رنگ فراوانی دارد و هم به صورت مشکی و سفید تولید می شوند پیستوله رنگ پودری در واقع پلاستیکی بوده و نسبت به پیستوله رنگ روغنی بزرگتر می باشد.

رنگ پودری الکترواستاتیک برای بدنه انواع خودروها و همچنین انواع و اقسام کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد چرا کیفیت بسیار خوبی داشته و همچنین دوام و قدرت این رنگ نسبت به سایر رنگ های روغنی بسیار بیشتر می باشد در واقع رنگ پودری الکترواستاتیک بعد از اجرا به ضد خش بوده و همچنین بدون نیاز به پولیش کاری براق می باشد و به همین دلیل است که بسیار مورد استقبال و توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و در کوره های مخصوص رنگ کاری از این نمونه رنگ ها به وفور استفاده می شود.

رنگ الکترواستاتیک مایع جزئی دیگری از رنگهای الکترواستاتیک است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همانند رنگ پودری برای انواع و اقسام فلزات قابل استفاده می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *