مرکز فروش انواع رنگ پودری در ایران

فروش رنگ پودری

شرکت زرین فام مرکز تولید و فروش انواع رنگ های پودری و کوره ای است. همچنین برای راحتی شما عزیزان ارسال به سراسر کشور هم دارد. با خیال راحت می توانید بهترین و با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت خریداری کنید.

تفاوت رنگ های کوره ای و رنگ کارواش یا خودروی

رنگ های کوره ای باید روی سطوح فلزی مثل:آهن آلات،قفسه های فلزی،لوازم خانگی که دارای آستر مناسب رنگ های کوره ای است، استفاده شود. در صورتی که اگر این نوع رنگ پودری روی سطوح خودرویی اعمال شود با چند بار رفتن به کارواش از حالت اولیه خود خارج می شود و شکل اصلی خود را دست می دهد. بنابراین میتوان به تفاوت عمده رنگهای کورهای با رنگهای خودرویی پی برد که دوام و قدرت چسبندگی بیشتری نسبت به رنگ های خودرویی دارند.

خرید رنگ پودری

خرید به صرفه رنگ الکترواستاتیک

پیشرفت تکنولوژی همه چیز را دستخوش تغییر کرده است؛ حتی رنگ را.

چندی می شود که نوع جدیدی از رنگ وارد بازار شده است؛ رنگی که با ذهنیتی که دارید متفاوت است. شما با رنگ پودری طرف هستید؛ رنگی که بیشتر در صنعت از آن استفاده می شود. البته باید این را بدانید که استفاده و به کارگیری این نوع رنگ هم به همین سادگی نیست. شما باید ابزار و تجهیزات به خصوصی داشته باشید تا بتوانید از تولید کننده رنگهای صنعتی استفاده کنید. از رنگهای پودری الکترواستاتیک در صنایع مختلفی استفاده می شود؛ مثل رنگ کردن یخچال یا حتی ماشین لباسشویی و لوازم خانگی…

حال اگر با توجه به کسب و کارتان نیاز به یک تولید کننده رنگ پودری با سابقه دارید که بهترین قیمت رنگ پودری را به شما بدهد، رنگ زرین فام بهترین انتخاب است. رنگ پودری زرین فام یکی از باکیفیت ترین ها و بهترین تولید کننده رنگ پودری است که از لحاظ کیفیت و قیمت درحال رقابت با سایر همکاران است و می تواند پایین ترین قیمت رنگ پودری را برای شما تضمین کند.

فروش رنگ پودری

عوامل موثر بر قیمت خرید رنگ های کوره ای

۱٫شهر تولید کننده رنگ های کوره ای:

هم اکنون شهره هایی که در حوزه­ تولیدات رنگ کوره ای فعالیت دارند مثل:اصفهان ،تهران،یزد و دیگر استان های دیگر لذا بسته به اینکه از کدام کارخانه ­و از کدام شهر این رنگ­ها را سفارش داده  میشود و تا مقصد چه فاصله ای برای تحویل بار باید طی شود، قیمت رنگ کوره ای متفاوت خواهد بود.

۲٫کیفیت رنگ:

کیفیت رنگ تولید شده قطعا در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود. طبق انتظار رنگ کوره ای که پس از استفاده سطحی کاملا صاف و صیقلی، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و اثرات آب و هوایی، مقاوم در برابر ضربه و سایش ایجاد می­کند نسبت به رنگی که چنین ویژگی­ هایی نداشته باشد قطعا قیمت متفاوتی داشته و قیمت رنگ کوره ای برای آن بالاتر خواهد بود.

۳٫ مقدار خرید مشتریان:

از جمله عوامل تأثیرگذار بدیهی بر قیمت رنگ کوره ای میزان خرید شماست. قطعا تفاوت قیمتی بسیار زیادی بین خرید عمده و تک وجود دارد حتی میزان تخفیف نیز در مقدار خریده ای عمده­ متفاوت هستند که باز هم بسته به نوع شرکت تخفیف­ ها و قیمت­های متفاوتی ارائه خواهند شد.

۴٫نوع رنگ کوره ای:

از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت رنگ کوره ای، نوع آن است که بسته به نیاز و هدف صنعت متفاوت خواهد بود. بنابراین قیمت رنگ کوره ای بسته به انواع آن متفاوت میشود.

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *