مرکز فروش عمده رنگ الکترواستاتیک

مرکز فروش عمده

شرکت زرین فام در اصفهان مرکز تولیدات عمده رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد. با خیال راحت با کیفیت ترین رنگ پودری را با مطمئن ترین قیمت چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری از زرین فام تهیه کنید.

کاربرد رنگ پودری

پوشش پودری نوعی پوشش است که به عنوان یک پودر خشک و با جریان آزاد استفاده می شود. برخلاف رنگ مایع معمولی که از طریق یک حلال تبخیری اعمال می شود ، پوشش پودر معمولاً به صورت الکترواستاتیکی اعمال می شود و سپس در زیر گرما یا با اشعه ماورا بنفش پخت می شود. این پودر ممکن است یک پلیمر ترموپلاستیک یا یک ترموست باشد. معمولاً برای ایجاد یک پوشش سخت تر از رنگ معمولی استفاده می شود. پوشش پودر عمدتا برای پوشش فلزات مانند لوازم خانگی ، اکستروژن آلومینیوم ، سخت افزار درام ، اتومبیل و قاب دوچرخه استفاده می شود.

فروش عمده رنگ پودری

گروه بندی رنگ پودری الکترواستاتیک از نظر پایه مواد اولیه

اولین گروه رنگ پودری الکترواستاتیکی رنگها اپوکسی ،دومین گروه اپوکسی پلی استر ،سومین گروه پلی استر ، چهارمین گروه پلی اورتان و پنجمین گروه آکریلیک میباشد.

رنگ پودری الکترو استاتیک بر پایه اپوکسی

این گروه از رنگها جهت پوشش قطعاتی که در محیطهایی با فرسایش و خوردگی بالایی مورد استفاده قرار میگیرند مناسب میباشد .مانند ماشین آلات و لوله های صنعتی ،قطعات الکتریکی برای عایق سازی آرماتور ،تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ،لوازم خانگی دکوری قطعات ماشین آلات و خودرو

رنگ پودری الکترواستاتیک بر پایه اپوکسی – پلی استر

این گروه مشابه گروه اپوکسی می باشند با این تفاوت که چون دارای رزین پلی استر می باشند در مقابل رنگ پریدگی و شرایط جوی بسیار مقاوم اشعه خورشید حساس هستند و برای مصرف داخلی مانند لوازم خانگی، قطعات خورو ( که در مقابل نور خورشید استفاده نمی شوند) . مبلمان اداری و تجهیزات مدارس، قطعات الکتریکی و تابلوهای داخلی، قفسه بندی مناسب می باشد.

رنگ پودری الکترواستاتیک برپایه پلی استر

پوشش های پودری پلی استر بسیار شبیه به گروه اپوکسی، پلی استر می باشند با این تفاوت که دارای مقاوت بسیار خوبی در مقابل نور خورشید بوده و برای محصولاتی که در محیط بیرون و فضای باز هستند همچون پروفیل های آلومینومی، درب و پنجره های فلزی ، مبلمان شهری و فضای آزاد، لوازم روشنایی در فضای آزاد، سازه های ساختمانی، تابلوها و علائم ترافیکی، لوازم خانگی و قطعات خودرویی که در حین استفاده در معرض نور حورشید می باشند. (مانند کولر و تیغه برف پاک ماشین ) مناسب می باشند.

رنگ پودری الکترو استاتیک بر پایه پلی اورتان

رنگ های پلی اورتان به دلیل ظاهر زیبا، یکدست و صاف و دارا بودن خواص مکانیکی عالی به همراه خواص شیمیایی
ایده آل در سالهای اخیر مورد توجه صنایع ماشین آلات کشاورزی، نرده های آهنی، مبلمان شهری و لوازم روشنایی فضای باز ، تابلوهای ترافیکی و پروفیل های آلومینیومی قرار گرفته اند.رنگ های پودری با پایه های فوق و در براقیت های سوپر مات، مات ، نیمه مات ، نیمه براق وبراق ودر طرح های صاف، چرمی چکشی، سمباده ای ، چروک ، طرح چوب ، ورنی و متالیک تولید می شوند.شایان ذکر است شرکت پارس فرابخش انرژی رنگ پودری الکترو استاتیکی تابلو برق و رنگ پودری الکترو استاتیکی جعبه آتش نشانی و ترانک و جانکش باکس و جعبه کمک های اولیه و بقیه محصولات خود را از شرکت های معتبر پوشش فام بسپار و تامین می نماید.

فروش عمده رنگ پودری

محاسن رنگ پودری الکترواستاتیک:

* حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی و در نتیجه حفظ محیط زیست از آلاینده ها.
* مقاومت بالا ، دوام و عمر طولانی ، استحکام و عدم تغییر حالت در برابر شرایط جوی.
* پوشش دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمامی نواحی و همچنین نفوذ پذیری در نقاط غیر قابل دسترس ، گوشه ها و لبه ها.
* بعد از رنگ کردن سطح می توان بر روی آن به فعالیتهای مختلف مکانیکی پرداخت.
* به سلامت افرادی که با پودر رنگ تماس دارند، هیچ نوع آسیب نمی رساند.

 

 

 

 

 

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *