نمایندگی فروش رنگ پودری الکترواستاتیک

نمایندگی فروش رنگ پودری

زرین رزین فامینو برند برتر سال بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ پودری را برای شما عرضه می کند. انواع رنگ پودری را به قیمت عمده تنها از نمایندگی های فروش رنگ زرین فام خریداری کنید.

عرضه مستقیم رنگ پودری الکترواستاتیک

یکی از راه هایی که بسیاری از تولیدی ها مورد استفاده قرار می دهند تا با استفاده از آن بتوانند محصول های بیشتری را به مردم بفروشند، عرضه مستقیم رنگ پودری الکترواستاتیک در کشور می باشد.

این شیوه فروش علاوه بر این که برای فروشنده ها سودمند است برای خریدار ها نیز سود های زیادی را به همراه دارد. تعدادی از شرکت هایی که به این طریق نمونه های تولیدی خود را به خریدار ها می فروشد عبارت می باشند از:

  • شرکت تولید کننده رنگ الکترواستاتیک تهران
  • شرکت تولیدی رنگ پودری ایبا
  • شرکت رنگ کوره ای در کرج و …

به این ترتیب خریدار ها می توانند به این مرکز مراجعه نمایند و کالا های مورد نیاز خود را با قیمت های بسیار مناسب و به مقدار زیاد خریداری کنند. این راه کار مورد توجه بسیاری از افراد اعم از فروشنده ها و مشتری ها قرار گرفته است.

فروش رنگ پودری

روش رنگ امیزی با رنگ های الکترواستاتیک

رنگ استاتیک ابتدا توسط ربات های پاچش بروری سطح ورق آلومینیوم و یا پروفیل آلومینیوم پخش می شود. سطحی یکنواخت از پودر که توسط بار ناهمسان به فلز می چسبد. سپس ورق آلومینیوم و یا پروفیل آلومینیوم به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه در دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد در کوره حرارت دیده تا رنگ الکترواستاتیک به فلز بچسبد (زمان و دما بسته به ضخامت لایه متغیر است) و سطحی صاف و صیقلی ایجاد کند. معمولاً از خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک برای ایجاد پوششی سخت و مقاومتر از رنگ های معمولی استفاده می شود. در نتیجه هرچه کیفیت پوشش بالاتر باشد حفاظت نیز بیشتر است. روکش پودر عمدتا برای پوشش فلزات از قبیل لوازم خانگی، نمای فلزی طرح دار، خودرو، سقف کاذب آلومینیومی و تایل آلومینیومی استفاده می شود.

رنگ پودری الکترواستاتیک تشکیل شده از ذرات بسیار ریز و رزین خشک که با رنگ مورد نظر مخلوط میشود و با تفنگ های مخصوص به صورت پاششی بر روی قطعات پاشیده می شود و دارای بارالکترواستاتیک و مغناطیسی میباشد و به همین دلیل یکدست و به صورت یکپارچه بر روی سطوح می نشیند, سپس این سطوح برای تکمیل فرآیند رنگ کاری و تثبیت رنگ درکوره پخت قرار می گیرند و در دمای ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه پخته می شوند, تا تمام ترکیبات موجود در رنگ پودری بر روی قطعه مورد نظر, روی بدنه ایجاد شود, رنگ ایجاد شده رنگ ضخیم و یکدستی است که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارد و در مقابل پوسته شدن و خراش عکس العمل های بالایی از خود نشان می دهند. رنگ های پودری به صورت خشک اعمال می شوند و مستقیما روی سطح پاشیده می شوند و به دلیل عدم نیاز به حلال ها کاملا با محیط زیست سازگار هستند.

فروش رنگ پودری

پروسه اعمال رنگ پودری

بهترین کیفیت پوشش دهی با رنگ پودری زمانی حاصل می شود که عملیات زیرسازی که شامل مراحل تمیز کاری فسفاته کردن و از بین بردن لایه های قبلی رنگ از روی سطح است به نحو صحیحی انجام شده باشد برای بهینه کردن بازده رنگ کاری سطح قطعه باید عاری از هر گونه آلودگی بوده و کاملاً خشک و آماده رنگ کاری شده باشد.

در هنگام آماده سازی یک سطح به جز زیرسازی و بهسازی به نکات دیگری نیز باید توجه کرد این نکات شامل موارد زیر است:
۱- گرد و خاکی که روی سطح قرار دارد.
۲- کیفیت آبی که برای شستشو استفاده می شود.
۳- چگونگی سطح پایه فلز خالص است یا آلیاژ
۴- چگونگی ترکیبات فلزی: آهنداریا بدون آهن
۵- نوع فلز: ریخته گری شده، ورق ماشین کاری شده، کلاف، ورق یا ترکیبی از این حالات.
۶- وزن ابعاد و فرم ظاهری محصول
۷- کنترل سیستم نگه داری و ضبط آمار و ارقام.

 

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *