نمایندگی فروش رنگ پودری الکترواستاتیک به قیمت تولیدکننده

زرین فام برند برتر سال بهترین و با کیفیت ترین نوع رنگ پودری را برای شما عرضه می کند. انواع رنگ پودری را به قیمت عمده تنها از نمایندگی های فروش رنگ زرین فام خریداری کنید.

خرید به صرفه انواع رنگ پودری

رنگ پودری شامل رنگدانه ها و افزودنی های پخش شده می باشند که بصورت پودرهای ریز تولید می شوند.رنگ پودری حلال ندارد و فرمولاسیون کلی رنگ پودری شامل رزین ،عامل سخت کننده ،پیگمنت رنگی،مواد افزودنی می باشد
رنگ ها و پوشش های پودری به دلیل عدم وجود حلال مقرون به صرفه تر هستند زیرا از انواع حلال میتوان برای ایجاد رنگ استفاده کرد. از جمله حلال های رایج رنگ پوردی میتوان به رزین اپوکسی ، وارنیش و کیلر اشاره کرد.
از ویژگی های این رنگ پوشش‌دهی عالی با یكبار پاشش  رنگ است.
​بهتر است هنگام استفاده از این پودر ‌ها، از ماسک استفاده شود تا ذرات بسیار ریز آن وارد دستگاه تنفسی نشود
رنگ های پودری در چهار نوع ساده ، متالیک ، صدفی و شب تاب موجود است

رنگ پودری صدفی : پودر های صدفی قابلیت ترکیب با بیشتر محلول های رزینی، روغنی، الکلی و … را دارا هستند.
این پودرها از بهترین نوع مواد اولیه با ثبات رنگی بسیار بالا تولید می‌شوند.
با این پودر ها می‌توان رزین رنگی در غلظت‌های متفاوت، رنگ‌های گواش، روغنی، خمیری، جوهری و هر نوع رنگ دیگری را تولید کرد.

رنگ پودری شب تاب : پودرهایی هستند که قابلیت جدب نور را دارند که در نتیجه در شرایط کم نوری و تاریکی این نور را تا حدود ده ساعت بازتاب می دهند .
این پودرها را می توان با رزین مخلوط کرد و در ساخت زیور‌آلات مورد استفاده قرار داد که بهتر است برای هم زدن از ظروف پلاستیکی و شیشه ای استفاده کنید. زیرا فلزات بر روی این رنگدانه ها تاثیر دارند.
در پودرهای شب تاب ، پودرهایی که حاوی رنگدانه نیستند بازتاب نوری بهتری نسبت به پودرهایی دارند که رنگ به آنها اضافه شده است.

نمایندگی فروش رنگ پودری

مهم ترین نکات کاربردی در رنگ آمیزی با رنگ کوره ای

اگر شما نیز کسب و کاری مرتبط با رنگ پودری دارید لازم است چند نکته مهم را به شما توصیه کنیم.  فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای به عنوان یک روش صنعتی شامل اِعمال رنگدانه بر روی سطوح فلزی است بنابراین لازم است تمام قسمت های سطح، به طور کامل پوشش داده شود به طوری که رنگ ها دقیقاً تمام زاویه ها و نقاط منحنی سطح فلزی را پر کنند.

به طور مثال، برجسته کاری یا پتینه زنی روی سطوح فلزی مستلزم این است که چند لایه رنگ متنوع به ترتیب و در فواصل زمانی معین بر روی سطوح فلزی به کار روند. به این ترتیب، رنگ های کوره ای بهترین گزینه برای دوام و زیبایی این گونه طرح ها خواهند بود.

نکته دیگر در مورد رنگ کوره ای، قابلیت تمیزکاری آسان آن است. رنگ های کوره ای در مقابل نفوذ گرد و غبار و یا لکه های ناشی از روغن و چربی، مقاومت بسیار بالایی دارند. چنانچه سطوح فلزی با یکی از این عوامل، آلوده شوند به راحتی می توان با یک پارچه مرطوب، آن ها را تمیز کرد.

یکی دیگر از نکات مهم و البته مهم ترین مزیت انواع رنگ های کوره ای این است که سطوحی که با رنگ کوره ای رنگ آمیزی شده اند، معمولاً سطوحی یکنواخت و غیر متخلخل هستند؛ این ویژگی موجب می شود سطح در برابر نفوذ باکتری ها، ویروس ها و ساری موجودات ذره بینی مقاوم باشد.

به عنوان سخن پایانی لازم است خاطرنشان کنیم که استفاده از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی سطوح فلزی، بهترین گزینه هستند. این نوع رنگ ها دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند که نیاز صنایع فلزی نظیر درب های فلزی حیاط و ساختمان را برطرف می سازند. به کارگیری تکنیک های متفاوت رنگ آمیزی با رنگ کوره ای نظیر برجسته سازی روی درب های ساختمانی، پیشنهاد خلاقانه ای است که در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید جدیدترین کاغذهای دکورال در تهران

امروزه به دلیل مزایا و متنوع بودن طرح کاغذ های دکورال، مشتربان زیادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *