تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

فروش رنگ های چکشی

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ پا به عرصه رقابت گذاشته است. با داشتن مجهز ترین آزمایشگاه ها، کنترل کیفی رنگ های متنوع و دلخواه شما را به بهترین نحو ممکن و مطابق با استاندارد های روز دنیا و پوشش دهی بالا به تولید می رساند.

انواع رنگ پودری از نظر طرح و ظاهر:

۱٫ رنگ های چکشی: این رنگ ها با پوشش منحصر به فرد و پوشش عالی و با تنوع بسیار در رنگ های مختلف مورد توجه صنایعی مانند صنعت آلمینیوم و لوازم خانگی قرار گرفته است. این رنگ ها بهترین نمونه برای سطوح ناصاف هستند زیرا درزها و ناهموابری های سطح را به طور کامل می پوشاند.
رنگ های چکشی جز رنگ های صنعتی و تزئینی با کاربرد متنوع می باشد. این مدل از رنگ ضخامت مناسب و در زمان آغاز فرآیند پخت شوک حرارتی دریافت میکند، همین دو ویژگی  از موارد با اهمین ویژه تولید این رنگ است. برای قطعات و ابزارهایی که در معرض رطوبت قرار نمی گیرند مناسب است.

۲٫ رنگ های چرمی: رنگ های چرمی، با کیفیت ممتاز، پوشش های چرمی در طیف های مختلف قابل تولید است. این رنگ ها پوشش خوب و یکدستی را بر روی سطوح ایجاد می کند و مقاومت خوبی به لحاظ سایش، ضربه و خراش دارند.
رنگ های پودری چرمی به دو دسته تقسیم میشوند؛ دسته اول یک پوشش زمینه ای هستند و رنگ دیگر به صورت رگه رگه روی این زمینه قرار میگیرد. دسته دوم یکدست هستند و به دلیل ناصاف بودن و انحناهای موجود در آن ها بهترین پوشش برای سطوح ناهموار هستند. این رنگ ها در برابر مواد شیمیایی و حرارت شدید مقاومت مطلوبی ندارند. برای استفاده از این رنگ باید شرایط ولتاژ پاشش، فشار هوای همراه پودر و فاصله سرتاسری تا سطح موردنظر برای رنگ آمیزی را یکنواخت نگه داشت.

۳٫ رنگ های ساده: این رنگ ها در قالب براق، نیمه براق، نیمه مات، مات و سوپر مات می باشد.
رنگ های ساده دارای خواص شیمیایی و مکانیکی بسیار خوبی می باشند. این گروه از رنگ ها در اغلب صنایع قابل استفاده می باشند از جمله: لوازم خانگی، پروفیل آلمینیوم، قطعات خودرو و…

فروش رنگ های چروک

۴٫ رنگ های سمباده ای: رنگ های پودری سمباده ای دو نوع ریز و درشت هستند. که با توجه به سطح موردنظر و سلیقه خود می توانید نوع مناسب تر را در صنعت مبل سازی فلزی، قطعات کامپیوتری و  تجهیزات برقی استفاده نمود. این مدل رنگ ضخامت کمی روی سطح رنگ آمیزی شده ایجاد میکند که این خود از مزایای رنگ سمباده ای است.
از معایب آن هم میتوان به بافت متخلخل که امکان جذب آلودگی را افزایش میدهد اشاره نمود.

۵٫ رنگ های چروک: رنگ های چروک رگه های خاص و زیبایی را روی قطعه رنگ آمیزی شده ایجاد می کند. به دو دسته صاف و برجسته تقسیم بندی می شوند. از این مدل رنگ در صنایع مختلفی از قبیل: لوازم خانگی بخاری، صنایع روشنایی و صنعت ساختمان کاربرد دارند.

۶٫ رنگ های ورنی: ان رنگ به عنوان یک لایه بی رنگ بیشتر به عنوان رنگ محافظتی و پوششی برای جلادهی و ایجاد سطحی زیباتر ( افزایش براقیت) استفاده می شود. در واقع از این رنگ بیشتر براغی تزئین یک سطح یا وسائل تزئینی استفاده می شود.
در موارد غیر تزئینی هم در ظروف تفلون، چراغ های خودرو با استفاده از رنگ های پودری ورنی رنگ آمیزی می شود.

کاربرد رنگ های پودری

۷٫رنگ های متالیک: پوشش های متالیک به دلیل تنوع بالا و مزیت های زیادی که دارد؛ از جمله دارای زیبایی و کیفیت قابل ملاحظه و ثبات رنگ بالا و خواص مکانیکی خوب کاربرد های آن بسیار گسترده است. از مزایای دیگر این رنگ میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
چسبندگی بالای آن روی سطوح
مقاومت در برابر خوردگی و نور مستقیم خورشید
عدم جذب گرد و غبار آلودگی
قابل ترکیب با انواع محلول های رزینی، الکی و روغنی

۸٫ رنگ های گرانیتی: این رنگ دارای مقاومت بالا در برابر فرسایش و حرارت است.  برای رنگ آمیزی قابلمه های آشپزخانه و بخاری های خانگی و صنعتی مورد استفاده است.

۹٫ رنگ های دکورال: به این مدل از رنگ های پودری، رنگ چوب و سنگ هم گفته می شود. استفاده از این نوع رنگ ها بیشتر در صنایع پروفیل آلمینیوم و کابینت سازی دیده می شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش رنگ پودری به صورت عمده

لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *