مرکز تولید کاغذهای دکورال در اصفهان

فروش کاغذهای دکورال جدید

رنگ پودری الکترواستاتیک زرین فام اصفهان، از تولیدکنندگان کاغذ دکورال با قیمت و کیفیت مناسب، نسبت به سلیقه و حجم و میزان کار شما و حتی یرای امور خدماتی، آماده دریافت سفارشات برای محصولات شما می باشد. جهت خرید کافیست با کارشناسان زرین فام تماس حاصل فرمائید.

فرآیند دکورال:

در کل مبنای کار سهل است.
پوشش دهی و دکور کردن قطعه: در ابتدای کار قطعه موردنظر با استفاده از دستگاه پاشش رنگ پودری با لایه ای از رنگ به قطر در حدود ۶۰ میکرون پوشید می شود. عمل پلیمریزاسیون پودر یا همان پخت رنگ در کوره در دمای بین ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه انجام می شود. پس از خروج قطعه از کوره برای دکورال کردن آماد است.
رنگ پایه باعث سختی سطح محصول نهایی، حفاظت آن در برابر نور، سایش، فرسایش می شود. کاغذ های از پیش چاپ شد با رنگدانه های آلی، نقش جدی در فرآیند سابلی دکور دارند.
برای تولید محصولی با کیفیت عالی، کاغذ یا فیلم باید تمام سطح قطعه را بپوشاند و هیچ خلایی بین سطح کاغذ و فلز وجود نداشته باشد.
که بر ای از بین بردن این خلا، با استفاده از سیستم خلا، که در دستگاه سابلی دکور تعبیه شد، همه هوای موجود بین سطح و قطعه را میمکد. این عمل امکان چسبیدن کامل کاغذ به سطح قطعه را می دهد.

سپس قطعات تحت دمای ۲۰۰ تا ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص که سبته به طرح خاص دستگاه دارد، قرار می گیرند. طی این شرایط یک پدیده کاملا فیزیکی اتفاق افتاد است که جوهر موجود در طرح به طور کامل به فلز منتقل شد است.
دما، فشار و زمان سه پارامتر اصلی در انجام فرآیند دکورال است. فرآیند به کار رفت در این سیستم به سابلیمیشن یا چاپ حرارتی موسوم است.

سابلیمیشن فرآیندیست فیزیکی که در طی آن ماده از حالت جامد بدون اینکه مایع شود، مستقیما به حالت گاز در می آید. در این فرآیند به خاطر دمای بالا، مولکول های رنگدانه های کاغذ( که پیوند ضعیفی هم دارند)، از هم گسست می شود و به صورت گاز وارد فلز می شود. حتی بدون اینکه تغییری در رنگ یا طرح موردنظر ایجاد شود.
رنگدانه ها به این صورت وارد فلز شد و عملا با لایه رنگ پودری ایجاد یک لایه واحد می نماید.

کاغذ دکورال طرح سنگ

مزایای استفاده از کاغذهای دکورال:

سهولت در چسبیدن روی سطح فلزات، یکی از گزینش افراد برای استفاد از این نوع پوشش ها برای سطح فلزات صنعتی خود می باشد.
کاغذ های دکورال به علت عدم آلودگی در محیط زیست، نشان دهنده سازگاری بیشتر با محیط زیست است. علاقه مندان کوشا به حفظ محیط زیست، به خرید این نوع از کاغذ های دکورال خرید بیشتری انجام می دهد.
استفاده کردن از این نوع کاغذ های پوششی، مستلزم هزینه های بسیار عالی و مختصر و در قالب زمانبدی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات شما مشتریان عزیز است.

از نظر اقتصادی هزینه های تولید شده کاغذهای دکورال( در سابلی دکور) پایین است.
با توجه به به متنوع بودن طرح های مختف، به آسانی باعث کسب رضایت مشتری برای خرید می شود. کسانی که به دنبال محصولی با کیفیت و تقریبا کم هزینه تر هستند، از این نوع کاغذ های دکورال خرید و استفاده می کنند.

فروش جدید ترین کاغذهای دکورال

دستگاه دکورال طرح چوب:

این دستگاه به دلیل نیاز طرح های جدید چوب بر روی فلز ساخته شد است. این دستگاه پس از اینکه قطعه رنگ آمیزی شد، قطعه موردنظر را به همراه کاغذ منتخبی وکیوم می کنند و طرح مورد نظر را روی بیس رنگ پودری چاپ می کند.
دستگاه دکورال طرح چوب در سایز و اندازه های مختلف به نسبت نیاز اپراتور طراحی می کنند. این دستگا شامل یک دستگاه کوره با دمای ۲۵۰ درجه و یک دستگاه پمپ وکیوم و دارای یک دستگاه جهت ایجاد خلغ بین کاغذ طرح دکورال و قطعه رنگ آمیزی شده است.
دستگاه های دکورال به دو شکل المنتی و یا گازسوز طراحی و ساخته می شود.( جهت دکورال کردن پروفیل های شش متری از دستگاه دکورال دارای ساکینگ هد استفاده می شود.)
موراد استفاده دستگاه دکورال بیشتر در صنایع پروفیل های آلومینیومی، صنایع کابینت سازی و دکوراتیو مورد مصرف دارد.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *