مرکز فروش جدیدترین کاغذهای دکورال

جدید ترین کاغذهای دکورال

زرین فام، مرکز فروش جدیدترین کاغذهای دکورال، به همراه کادری مجرب و فنی که تشکیل شده از کارشناسان و محققان با سابقه، توانسته با دانش فنی خود رنگ پودری ایده آل و کاغذ دکورال دلخواه شما را تولید و ارائه نماید. همچنین زرین فام قادر به تولید انواع رنگ های سفارشی به درخواست مشتریان عزیز می باشد.

کلیات فرآیند دکورال آلومینیوم

دکورال یکی از پوشش های سطحی آلمینیوم است البته تمام ویژگی های پوشش رنگ پودری را دارد. تنوع و زیبایی طرح های دکورال چندین برابر رنگ پودری است؛ که این خود از مزایای دکورال آلمینیوم است. دکورال حاوی هر طرحی از قبیل طرح هایی مانند: سنگی، چوبی، فانتزی و..( طرح سنگ های کورتن، سنگ مرمر و…) می شود.
دکورال آلمینیوم در معماری مدرن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چون به ظاهر شکل سنگ و چوب است ولی از سازه های چوبی و سنگی سبک تر و منعطف تر است.
در واقع همین ویژگی باعث شد که پوشش های دکورال در سازه های مدرن محبوبیت ویز ای داشت باشند.
دستگاه دکورال طرح چوب، به جهت نیاز طرح های جدید چوب بر روی فلز ساخته شده است. این دستگاه بعد از اینکه قطعه رنگ آمیزی شد، قطعه را به همراه کاغذ انتخابی، وکیوم کرده و طرح موردنظر را روی بیس رنگ پودری چاپ می کند. این دستگاه را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی می کنند( به نسبت نیاز اپراتور). این هم ناگفته نماند برای دکورال کردن پروفیل های شش متری از دستگاه های دکورال دارای ساکینگ هد استفاده می شود. که در این روش سیستم وکیوم از سر پروفیل خلع را ایجاد خواهد کرد و باعث چسبیدن طرح دکورال به قطع رنگ آمیزی شد می شود.
دستگاه های دکورال به دو شکل گازسوز و یا المنتی طراحی و ساخت می شود. موارد استفاده دستگاه های دکورال بیشتر در صنایع پروفیل های آلمینیومی و دکوراتیو مورد مصرف دارد.

فروش جدیدترین کاغذهای دکورال

فرآیند دستگاه دوخت فیلم

یکی از دستگاه های مورداستفاده در تجهیزات دکورال، دستگاه دوخت فیلم است. استفاده از دستگاه دوخت فیلم، مخصوصا در حوزه دکورال ورق آلمینیوم یا دکورال پروفیل، باعث افزایش ظرفیت تولید، کاهش هزینه های کارگری و سهولت در فرآیند دکورال را به همراه دارد. این دستگاه با استفاده از سیستم اولتراسونیک، ۱۵۰ الی ۱۸۰ بگ، با احتساب سازی پروفیل، را دارد. یعنی در هر دقیقه، دکورال پروفیل ۲۳ آلمینیوم انجام می شود.
این دستگاه سه موتور، یک جعبه کنترل با صفحه لمسی PLC، یک سیستم اولتراسونیک و دو کانوایر پروفیل دارد. مجموعا حدود شش کیلووات برق مصرف می کنند.
عملکرد این دستگاه بسیار عالی است؛ زیرا در مدت زمان کوتاهی متوجه کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خط تولید خود خواهید شد. دستگاه دوخت فیلم کمک می کند که لبه های فیلم در حین دکورال کردن رنگ پودری از هم جدا نشوند. و مشکلی هم در طی فرآیند بوجود نیاید.
اگر قصد تجهیز خط دکورال را دارید یا در تعمیر و نگهداری تجهیزات دکورال به مشکلاتی برخوردید، می توانید با ما درجریان بگذارید و با شماره درج شد در وب سایت تماس حاصل فرمائید.

خرید اینترنتی کاغذ دکورال

دستگاه شستشوی ورق

دستگاه دیگری که در تجهیزات دکورال وجود دارد، دستگاه شستشوی ورق است. از این دستگاه برای از بین بردن آلودگی های سطح ورق های فلزی استفاد می شود. در طی فرآیند دکورال کردن سطح فلزی حتما باید سطح کاملا شست شود. تا دکور کردن رنگ پودری روی آن بدون هیچ گونه خلعی در سطح انجام گیرد. چون برای تولید محصول با کیفیت عالی، کاغذ دکورال باید تمام سطح را بپوشاند.
اهمیت این دستگاه هم در این قسمت مشخص می شود. چون عملا امکان چسبیدن کاغذ بر روی سطح را فراهم می کند.
درحال حاضر دستگاه شستشوی ورق، با دو برس غلتکی و دو مجموعه غلتک پلاستیکی به بازار عرضه می شود. در واقع با این غلتک ها شستشوی یکنواخت انجام شد و همزمان امکان شستشوی دو طرف ورق وجود خواهد داشت. که این باعث افزایش سرعت فرآیند دکورال می گردد.
این دستگاه شامل سیستم شستشو، دستگاه تنظیم کننده، بالابر هیدرولیکی، مخزن مایع شستشو و سیستم پانچ است.
از نظر فنی، ظرفیت شستشوی صد قطعه ورق استاندارد فلزی در ساعت را دارد. سیستم گرمایشی آن ۲۴ کیلووات انرژی مصرف می کند. دمای کارکرد این دستگاه بین ۵۵ الی ۶۵ درجه سانتی گراد است. بعد از شستن ۵۰۰ قطع ورق، محلول این دستگا می بایست مجددا شارژ شود.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *