فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

فروش انواع کاغذ دکورال

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود آشپزخانه، سماور، یخچال، قابلمه، کابینت و پروفیل آلمینیوم و…در زرین فام موجود و قابل ارائه است. گروه صنعتی زرین فام جهت تسهیل در خرید و فروش و بهره گیری از تنوع انواع طرح های  موجود با سفارش مشتری کاغذ دکورال را در متراژ های کم نیز در اختیار مشتریان عزیز در سیرجان و دیگر استان های کشور قرار دهد. جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر باغ ما در ارتباط باشید.

فرآیند دکورال:

از تجهیزات دکورال برای چسباندن کاغذ از پیش چاپ شده با رنگدانه های آلی، روی پروفیل های آلمینیومی استفاد می شود. این رنگدانه های آلی نقش اساسی در فرآینهد سابلی دکور را دارند. در ابتدا سطح قطعه کاملا شستشو داد می شود. هوای بین سطح و کاغذ با استفاده از سیستم خلا موجود در تجهیزات دکورال گرفت می شود. سپس تحت دمای ۲۰۰ الی ۲۲۰ درجه و مدت زمان مشخص (بسته به طرح های خاص هر دستگاه)، این دو بهم می چسبند که طی این شرایط یک پدیده فیزیکی اتفاق افتاد است و جوهر طرح کاغذ به طور کامل به پروفیل منتقل خواهد شد. در حقیقت سه فاکتور دما، زمان و فشار پارامترهای اصلی در این فرآیند هستند.
در واقع مبنای کار بسیار سادست.

از مزایای استفاده از کاغذ دکورال:

  1. به آسانی روی سطح فلزات چسبید می شود. که این خود باعث گزینش مشتریان برای استفاده از این نوع کاغذها، برای پوشش سطح فلزات صنعتی خود می باشد.
  2. این کاغذ ها به دلیل عدم به وجود آوردن آلودگی در محیط زیست، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند. از این رو محافظان محیط زیست، به این نوع کاغذهای دکورال علاقه بیشتری نشان می دهند.
  3. از نظر اقتصادی هم هزینه های تولید کاغذهای دکورال در استفاده از این نوع پوشش های ، مستلزم هزینه های پایین تر در قالب زمان بندی کمتر برای نصب و پوشش دهی سطوح فلزات می باشد.
  4. و در آخر به علت صدها طرح متنوع به آسانی مشتری را به خود جلب می کند.

در کنار این همه مزایا، بهتراست به معایب آن هم پی ببریم؛

از معایب استفاده از این کاغذ ها،۱٫ مقاومت پایین تر ۲٫ دوام کمتر( نسبت به رنگ های پودری الکترواستاتیک) نام برد.
کیفیت و مقاومت چسبندگی این کاغذ ها( نسبت به رنگ های پودری الکترواستاتیک) زیاد نیست.

کاغذ دکورال طرح سنگ

دستگاه برش کاغذ دکورال:

دستگاه برش فیلم یا کاغذ، یکی از دستگاه های مورداستفاده در تجهیزات دکورال است. همانطور که در قسمت فرآیند دکورال گفتیم، فرآیند سابلی دکور، طرح های مختلف روی سطوح پروفیل منتقل می شوند. از آنجایی که ممکن است بعضی از پروفیل ها مقاطع پیچید ای داشته باشند، امکان پروفیل کاغذ وجود ندارد. در چنین شرایطی باید با استفاده از فیلم دکورال، لایه ای نایلونی تمام زوایارا بپوشاند. تا طرح به طور کامل منتقل شود. در اینجا نقش دستگاه مشخص می شود.
در واحدهای تولیدی بزرگ برای حفظ کیفیت فیلم، از این دستگاه استفاده می کنند.

نحوه عملکرد دستگاه برش:

به این صورت است که رول فیلم داخل دستگاه قرار می گیرد و بعد از محکم کردن رول در میله متحرک دستگاه، محل برش روی رول علامت زد می شود. سپس تیغه برش را ثابت و تنظیم و دستگاه را روشن می شود. میله متحرک شروع به چرخش کرده و تیغ برنده آرام سطح مقطع رول فیلم را به طور کامل برش میدهد.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید تجهیزات دکورال را دارید، حتما این دستگاه را خریداری کنید؛ چرا که هم باعث به هدر نرفتن فیلم می شود و هم لبه های فیلم آسیب نمی بیند.
این دستگاه بدنه محکم آهنی دارد. که روی آن یک موتور، یک جعبه کنترل و یک تیغه قرار گرفت است. این دستگاه می تواند رول فیلم را به قطر ۲۵۰ میلی متر و عرض ۱۶۵۰ میلی متر را در اندازه های مختلف برش دهد. کیفیت بالای این دستگاه ضامن، کیفیت بالای خروجی کار است.

دستگاه برش کاغذ

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

تولیدکننده با کیفیت ترین رنگ های الکترواستاتیک

تولیدکننده باکیفیت ترین رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری زرین فام با هدف تولید کننده باکیفیت ترین رنگ پودری در صنعت رنگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *