خرید و فروش رنگ های پودری با کیفیت عالی

خرید و فروش رنگ های پودری زرین فام با کیفیت عالی از طریق این سایت انجام میشود. فروش رنگ زرین فام به علت کیفیت بالا با استقبال گسترده ای مواجه شده است. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

رنگ پودری چیست:

خدمات رنگ پودری در حال حاضر یک جایگزین برتر در صنعت رنگ آمیزی مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به کیفیت رنگ برجای گذاشته و همچنین سهولت بیشتر در استفاده، روز به روز از اهمیت قابل توجه تری در این صنعت برخوردار است. یکی از کاربردی ترین انواع رنگ است. این رنگ ساختاری کاملا خشک دارد. بدون نیاز به حلال قابل استفاده است. و همین ویژگی که نسبت به رنگ های مایع آلودگی کمتری را نیز ایجاد میکند. دوام و پایداری بالاتری هم دارد.

از نظر قیمت به صرفه تر و همچنین در حفظ محیط زیست ، رنگ پودری دارای سازگاری بیشتری است. این نوع از رنگ ها را از ترکیب مواد مختلفی مانند: فیلر، پیگمنت، رزین، عامل پخت و مواد افزودنی خاص تولید میکنند. در حقیقت این مواد در حالت مذاب در می آید. در همین حین باهم ترکیب میشوند. و در نهایت به صورت پودر در می آورند.

روش رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک:

در روش اجرای روش رنگ آمیزی با رنگ پودری قطعات با باردار کردن رنگ انجام میشود؛ به این حالت که رنگ دارای بار مثبت و قطعه دارای بار منفی میشود. همین باعث این است که رنگ به قطعه چسبیده و پس از رنگ آمیزی وارد پخت کوره رنگ میشود. در حدود ۲۰۰ درجه سانتی گراد و در مدت زمان ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قطعه پخته میشود.

برای استفاده از این رنگ ذرات و رزین خشک با رنگ دلخواه مشتری ترکیب می شود. پس از آن به کمک تفنگ مخصوص، گان، به سطح موردنظر پاشیده میشود. درحین، پاشیدن رنگ به سطح مورد نظر، رنگ دارای بار مثبت است. و به همین دلیل جسم موردنظر به دلیل اتصال یافتن به زمین به کمک سیم ارت دارای بار منفی شده. و رنگ به خوبی به سطح جسم چسبیده و باعث پوشش دهی کامل سطح میشود. بعد از اینکه رنگ آمیزی با رنگ پودری انجام شد، باید برای تثبیت رنگ بر روی جسم آنرا درون کوره در مدت زمان معین قرار بدهند.

برای اینکه فرآیند رنگ آمیزی به خوبی پیش رود؛ باید مرحله های مختلفی را انجام دهید، از جمله میتوان به چربی گیری، آبکشی گرم، فسفاته آهن، و کروماته، آبکشی سرد و سیلر کروماته اشاره نمود.

لوازم و وسایل بسیاری وجود دارند که برای کامل شدن و زیباتر شدن ظاهر آنها لازم است که رنگ آمیزی شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و به وجود آمدن رنگ ها و دستگاه های رنگ جدید و به روز، افراد سعی میکنند به سراغ نسل جدید رنگ که با نام رنگ الکترواستاتیک و رنگ پودری شناخته میشوند بروند. و از آن برای انجام امور رنگ آمیزی خود استفاده نمایند.

 

انواع رنگ پودری:

انواع مختلف رنگ پودری، برای کاربرد های متنوعی استفاده میشود. اما به دلیل مقاومت شیمیایی بالا، از آن ها به عنوان رنگ آمیزی قطعات یا وسایل صنعتی استفاده میشود.

۱٫ رنگ های پودری چکشی

۲٫ رنگ های پودری چرمی

۳٫ رنگ های پودری سمباده ای

۴٫ رنگ های پودری ورنی (ترنسپرنت)

۵٫ رنگ های پودری ساده

۶٫رنگ های پودری گرانیتی

۷٫ رنگ های پودری متالیک

۸٫ رنگ های چروک

۹٫ رنگ طرح چوب و سنگ (دکورال)

به طور کلی نوع پودری رنگ ها، از نظر میزان براق بودن به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:

۱٫ رنگ های مات و نیمه مات

۲٫ رنگ های براق و نیمه براق

۳٫ رنگ های سوپر مات

۴٫ رنگ های سوپر براق

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *