خرید و فروش رنگ کوره ای درجه یک

انواع رنگ پودری

اگر بدنبال رنگ پودری با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما رنگ پودری زرین رزین فامینو است. رنگ پودری زرین رزین فامینو با استفاده از مواد اولیه درجه یک، باعث شده این کالا از سطح پوشش و چسبندگی بالایی برخوردار باشد. جهت خرید و اطلاعات بیشتر با مهندسین ما تماس حاصل فرمائید.

انواع رنگ کوره ای:

آلکید آمین: این رنگ جز یکی از رنگ های پایه محسوب می شود که در تشکیل نهایی رنگ کوره ای موثر است. به کمک روغن های خشک مثل روغن نارگیل یا کرچک تشکیل شده است.
اپوکسی: این نوع رنگ پایه ای، حاصل ترکیب رزین با اسید چرب غیر اشباع است. روی قیمت رنگ کوره ای تاثیر گذار است. خوبی این رنگ در سریع خشک شدن آن است.
آکریلیک ترموست: این رنگ بر اساس رزین ترموست آکریلیک فرموله شد است. در دمای کوره پخت می شود. مقاومت در برابر زرد شدگی و شرایط آب و هوایی در صنایع فلزی و غیرآهنی بسیار کاربرد دارد. مقاومت شیمیایی خوبی از خود نشان می دهد. مقاومت عالی در برابر انواع شوینده ها، ثبات رنگ خوب و چسبندگی عالی روی سطوح فلزات دارد. کاربرد عمده این رنگ به عنوان جایگزین رنگ های آلکید ملامین در صنایع خانگی و.. می باشد.
درجه حرارت سطح کار و محیط رنگ آمیزی بین ۱۰ الی ۴۰ درجه سانتی گراد است. روش اعمال رنگ هم به ان صورت است که به وسیله همزن با دور مناسب یکنواخت می شود. با توجه به نوع دستگاه پاشش با اضافه کردن تدریجی تینر، مخلوط رنگ را به ویسکوزیته مناسب میرسانیم.
توصیه میگردد از استنشاق بخارات حلال این رنگ در فضای بسته خودداری نمود، از لوازم ایمنی مناسب استفاد شود. این رنگ اشعال زا است و باید از حرارت و جرقه دور نگه داشته شود.

کاربرد رنگ پودری

کاربرد انواع رنگ کوره ای:

این رنگ کوره کاربرد بسیار زیادی دارد. معمولا از آن برای تمامی رنگ آمیزی ها استفاده می شود. که رایج ترین کاربرد این رنگ ها عبارتند از:
۱٫ رنگ آمیزی تخت های بیمارستانی متعدد
۲٫ رنگ آمیزی پروفیل های آهنی
۳٫ رنگ آمیزی تمامی مبلمان فلزی
۴٫ رنگ آمیزی تمامی بدنه خودرو
۵٫رنگ آمیزی وسایل منزل
۶٫ رنگ آمیزی انواع اکسسوری های فلزی
۷ .برجسته سازی درب های ساختمانی
کاربرد این رنگ بسیار وسیع و گسترده است و افراد بسیاری می توانند از آن برای رنگ آمیزی های خانگی و صنعتی استفاده کنند.

برای استفاده از این رنگ کوره بهتر است از افراد متخصص برای آن کمک بگیرید. برای استفاده از پوشش پودری، حتما باید قبل از شروع کار قطعات را کاملا تمیز و پاکسازی کرد. سطوح قبل از رنگ آمیزی صاف و صیقلی باشد. برای افزایش چسبندگی رنگ کوره، لازم است قطعات فلزی را قبل از رنگ آمیزی سه مرحله چربی زدایی، زنگ زدایی و فسفاته کاری را انجام داده باشید. رنگ کوره با رنگ نسوز یکسان نیست؛ اما در واقع کاربرد رنگ نسوز با کاربرد های رنگ کوره بسیار متفاوت است.

فروش خدمات رنگ کوره ای

اصول کاربردی رنگ آمیزی با خدمات رنگ کوره ای:

اصول کلی در روش رنگ آمیزی با رنگ کوره ای شامل سیستم اسپری الکترواستاتیک است که تحت یک میدان الکتریکی و اثرات ذرات باردار کار می کند.
رنگ کوره ای پودری، به صورت پودری با پوشش دهی مناسب، در دمای مشخص و با استفاده از ابزارهای خاص استفاده می شود. بعد از اینکه رنگ به سطح قطعه موردنظر پاشیده شد، برای مقاومت و انسجام رنگ حرارت داده می شود. دما و زمان ماندن رنگ در حرارت متفاوت و تقریبا زمانی بین ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و در دمای ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه متغیر است. در رنگ های روشن برای اینکه از زردی جلوگیری شود، دمای کوره را پایین و برعکس زمان را افزایش میدهند. در رنگ های تیره هم، دما و حرارت را افزایش و زمان کار را کاهش میدهند.

رنگ کوره ای پودری، بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی فلزات است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *