قیمت بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری

دستگاه پاشش رنگ پودری

شرکت زرین فام؛ فروش دستگاه پاشش رنگ پودری با بهترین قیمت و کیفیت، تعمیرات تخصصی دستگاه پاشش رنگ پودری، ارائه دهنده کلیه ملزومات و تجهیزات خطوط رنگ پودری الکترواستاتیک، با بیش از سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز در سراسر ایران است. ارسال چه به صورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر است. نخست کیفیت، قیمت و گارانتی محصولات مارا مقایسه کنید.

دستگاه پاشش رنگ پودری:

در پست های گذشته در مورد رنگ پودری الکترواستاتیک و کاربرد آن در صنعت گفتیم. در اینجا در رابطه با اینکه چگونه باید از رنگ های پودری استفاده کرد، صحبت میکنیم:
با استفاده از دستگاه پاشش رنگ پودری. در واقع به جز استفاده از دستگاه های پاشش، امکان استفاده از رنگ پودری وجود ندارد. زیرا رنگ پودری به تنهایی خاصیت چسبندگی ندارد. رنگ پودری از رزین هایی که خاصیت باردار شدن را دارا هستند تشکیل شده است. این رزین ها به پیگمنت ها و مواد افزودنی دیگر اضاف می شوند، و پس از تولید آسیاب تا به صورت پودر میکرونیزه به ضخامتی به اندازه میکرون تبدیل بشوند. دستگاه پاشش رنگ پودری باعث تثبیت رنگ بر روی محصولات می شود. رنگ پودری را به صورت یکنواخت در سراسر قطعه (لبه دار و زاویه دار) می پاشد. تا رنگ با چسبندگی خوبی به سطح بچسبد. این دستگاه قابلیت پاشش رنگ به صورت دستی و اتوماتیک را داراست. اما در هر دو مدل از محفظ ای بست جهت پاشش و باردار کردن رنگ برخوردار هستند.
در مدل اتوماتیک( با وجود بازوهای رباتیک، سیستم پاشنده اقدام به رنگ آمیزی می کند.
در مدل دستی، طراحی ارگونومیک گان سبب راحتی کاربر برای اقدام به رنگ آمیزی سطح است. براساس قوانین مغناتیس، میان پروتون های ذرات پودر و الکترون های سطح کشش ایجاد شود.
در آخر بخشی از پودر رنگ که در کف مخزن باقی می ماند. به وسیله یک جارو اتوماتیک به مخزن وارد می شود تا مجددا مورد استفاده قرار بگیرد.

نحوه کار با دستگاه پاشش رنگ

نحوه کار دستگاه پاشش رنگ پودری

این دستگاه برای پاشش رنگ هایی از نوع پودری و جامد روی سطوح مختلف کاربرد دارد. هر سطحی که با رنگ مایع سخت رنگ آمیزی شود را میتوان با این دستگاه مشکل را برطرف ساخت.
درحال حاضر انواع دستگاه های پاشش رنگ پودری به علت برخورداری از کیفیت مطلوب، در بازار ارائه شده اند و درر صنعت بسیار کاربردی می باشدنحوه کار به این صورت است که پودر داخل مخزن دستگاه ریخته می شود. پودر فلودایز از طریق انزکتور مکش شده و فشار هوا از طریق مخزن زیرین آن وارد می شود و باعث شناور شدن آن می شود. سپس به گان پاشش رنگ انتقال داد می شود تا تحت ولتاژ بالا باردار شود. بار ایجاد شد در ذرات رنگ پودری، مثبت است. قطعه کار به اتصال ارت در می آید تا دارای بار منفی شود. که رنگ باردار شد از لوله گان با فشار باد به سطح با بار منفی، پاشید می شود و به قطعه بچسبد.
این اتفاق باعث می شود که سطح، رنگ الکترواستاتیک با بار مثبت را به خود جذب کند و به صورت یکنواخت کل قطعه را در ابعاد مختلف و با کیفیت بالا بپوشاند.
قطعه بعد از اینکه رنگ آمیزی شد، در کوره پخت رنگ با حرارت بالا در مدت زمان معین قرار می گیرد.

گان پاشش رنگ

کوره پخت رنگ پودری

رنگ های پودری الکترواستاتیک برای تثبیت بر روی سطح باید در دمای مشخصی قرار بگیرد. در این حالت پودر ذوب شد، بر روی سطح فلزی مستحکم می شود. به هنگام گرمادهی باید دما به صورت یکسان و کنترل شد به تمام سطح قطعه برسد( در غیر اینصورت سطح رنگ بی کیفیت میشود.
کوره های پخت رنگ الکترواستاتیک، با زمان تقریبی ۲۵ الی ۳۰ دقیقه و با حرارت حداکثر ۲۵۰ درجه سانتی گراد که توسط ترموستات دما به صورت دقیق اندازه گیری می شود. توانایی پخت منظم انواع رنگ های پودری را مطابق منحنی پخت دارند.

اگر میخواهید بهترین خرید دستگاه را داشته باشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. یکی از این نکات برند تولید دستگاه است؛ بسته به اینکه چه شرکتی آن را تولید کرد، کیفیت متفاوتی خواهد داشت. تجهیزات به کار رفت در آن و نوع آن هم باید بررسی شود تا از مرغوبیت دستگاه اطمینان حاصل شود.
از اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، داشتن گارانتی و ضمانت نامه محصول است.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای در تبریز

خرید و فروش عمده رنگ کوره ای زرین فام، با مناسب ترین قیمت عرضه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *