لیست قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

فروش رنگ پودری به صورت عمده

رنگ پودری الکترواستاتیک نوعی از رنگ است که به وسیله گان الکترواستاتیک روی سطح موردنظر استفاده می شود. برای خرید این نوع رنگ بهتر است، فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر انتخاب شوند. زرین فام با فروش با کیفیت ترین رنگ ها با عرضه لیست قیمت مناسب انواع رنگ پودری (حتی به صورت عمده) بهترین راه برای خرید شما مشتریان عزیز است. زرین فام با فروش اینترنتی خود، خرید را برای شما آسان کرده است!!

قیمت انواع رنگ پودری به صورت عمده

قیمت رنگ الکترواستاتیک به دلیل عدم نیاز به حلال های گران، به نسبت پایین است. به دلیل ضایعات و پرتی بسیار کم این مواد در این فرآیند، قیمت این رنگ برای صنایع ارائه دهنده این خدمات، مقرون به صرفه است. در واقع آن پیوند الکترواستاتیکی، باعث می شود که رنگ هنگام پاشش جذب بشود. همین یعنی که پخش اضافی ذرات پاشش اتفاق نمی افتد. در نتیجه فرآیند را تمیزتر نگه می داردو در هزینه مواد هم صرفه جویی می شود.
رنگ های پودری درجه یک مزایای متعددی نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار دارد. به همین دلیل فروش آنها از رونق بالایی برخوردار است. فروش رنگ ها به صورت متفاوت در سراسر کشور بطور مستقیم یا غیر مستقیم انجام می شود.
اگر قصد خرید این رنگ هارا دارید پیشنهاد ما به شما خرید به صورت عمده است. چراکه علاوه بر برخورداری از محصول با کیفیت از تخفیف ویژه خرید عمده هم برخوردار می شوید.
اگر مایل به خرید هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید، میتوانید محصول مورد نظر خود را آنلاین از طریق همین سایت یا تماس با کارشناسان ما خریداری کنید.

فروش رنگ پودری به صورت عمده

آشنایی با روش های رنگ آمیزی الکترواستاتیک

۴ تکنیک جهانی برای پاشش رنگ الکترواستاتیک وجود دارد. اولین روش پیش گرما شناخته می شود. مطالبی که در ادامه خدمت شما عرضه میشود می تواند برای شرکت هایی که قصد توسعه فناوری های رنگ آمیزی و پردازش های سریع را برای تولیدات خود دارند راهنمای خوبی باشد.

۱٫روش پیش گرما: در این روش ابتدا قطعه ای را که قصد رنگ آمیزی آن را داریم، حرارت را دریافت کرده و سپس برای رنگ آمیزی با ساختار اسپری آماده می شود. در این روش سطح چسبندگی فوق العاده بالا است. رنگ به بهترین حالت در مقابل خراش و کنده کاری از خود مقاومت نشان می دهد. ضمن اینکه خراشیدگی و ماومت تنها در صورتی ایجاد میشود که یک عامل الکتریکی یا شیمیایی وارد کار شود. این روش جهت رنگ آمیزی قطعات کوچک مورداستفاده قرار میگیرد. پیچیدگی قطعاتی که براین اساس رنگ می شوند بسیار زیاد است.

۲٫روش پس گرما: این روش متداول ترین و محبوب ترین تکنیک در ایران است. در آن ابتدا تمام قطعه رنگ آمیزی می شود و سپس در معرض حرارت قرار میگیرد. این روش نسبت به سایر فرآیندها عملیات ساده تری دارد. و راه اندازی تجهیزات آن ارزان قیمت تر است. این روش را می توان به دو شیوه سنتی یا ماشینی انجام داد. که در هر دو شیوه سرعت فرآیند بالا استو محصولات از کیفیت رنگ مطلوبی برخوردار هستند.

۳٫روش مشعل پاش: در این روش از تفنگ پاشش پودر رنگ استفاده می شود. همزمان پودر و شعله به سمت قطعه موردنظر هدایت می شود. از این روش در مواردی استفاده می شود که امکانات بسیار زیادی وجود ندارد. زیرا این روش را می توان با استفاده از کمپرسورهای دیزلی و بنزینی استفاده کرد. ان روش برای قطعات بسیار بزرگ و حجیم مناسب است.

۴٫روش مادون قرمز: این روش با استفاده از گان الکترواستاتیک انجام می شود. قسمت قطعه زیر لامپ مادون قرمز قرار می گیرد تا پوشش سخت شود. این روش برای قطعاتی که بزگتر از وردی های کوره هستند، مناسب می باشد. علاوه بر آن این شیوه امکانات فوق العاده ای لازم ندارد و جز ساده ترین تکنیک های الکترواستاتیک است.

فروش رنگ پودری به صورت رنگ پودری

چگونگی خرید رنگ پودری الکترواستایتک:

رنگ پودری زرین فام، در انواع رنگ های موردنیاز صنایع شامل: سفید ساده براق، سفید چرمی، مشکی براقف مشکی نیمه مات، مشکی سوپر مات، مشکی چرمی براق، مشکی سمباده ای، مشکی چرمی نیمه مات، مشکی چرمی مات، کرم پلی استر، طوسی چرمی( زیمنسی)، طوسی، قرمز براق، کرم دکورال، دکورال سفید براق، زرد ساده براق، سبز ساده براق، نارنجی ساده، آبی، نقره ای متالیک بالا، نقره ای استیل، چکشی سفید صدفی، چکشی مشکی نقره ای، چکشی مشکی مسی، چکشی آبی نقره ای، قهوه ای پلی استر، آبی چرمی، آبی سورمه ای، قرمز چرمی، زرد چرمی، نارنجی چرمی، قهوه ای چرمی، کرم چرمی.
جپ دریافت قیمت انواع رنگ های پودری به صورت عمده لطفا با ما تماس بگیرید. تا کارشناسان فروش زرین فام جهت مشاوره و خرید راهنمایی های لازم رو خدمت شما ارائه نمایند.

کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و فروش:
مهندس خادمی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135510012
صفحه اینستاگرام: @zarrin__fam

همچنین ببینید

فروش انواع کاغذ دکورال

فروش انواع کاغذ دکورال در سیرجان

انواع کاغذهای جدید دکورال در صدها طرح متنوع جهت استفاده در تولید لوازم خانگی، هود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *